Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Poliisin voimankäyttö Tampereella herättää kysymyksiä, kun asiantuntija kritisoi toimintaa. Samalla Iran tarjoaa palkkioita Yhdysvaltain sotilaiden vangitsemisesta.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kreikassa 17-vuotias poika sai sähköiskun suihkussa ja kuoli välittömästi. Alex McKee oli lomamatkalla perheensä kanssa, kun onnettomuus tapahtui. Poliisi tutkii rakennuksen sähköjärjestelmiä ja turvallisuusstandardeja.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kreikassa 17-vuotias poika sai sähköiskun suihkussa ja kuoli välittömästi. Alex McKee oli lomamatkalla perheensä kanssa, kun onnettomuus tapahtui. Poliisi tutkii rakennuksen sähköjärjestelmiä ja turvallisuusstandardeja.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.8.2026 klo 21:21, pääluokka Ulkomaat.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa 17-vuotias poika kuoli sähköiskuun Kreikassa • Teini kuoli sähköiskuun suihkussa Kreikassa.
Poika kuoli sähköiskuun suihkussa
Kreikassa 17-vuotias poika sai sähköiskun suihkussa ja kuoli heti. Alex McKee oli lomamatkalla perheensä kanssa. Onnettomuus tapahtui Kimoloksen saarella. Poliisi tutkii talon sähköjärjestelmiä ja turvallisuutta.
Kreikassa 17-vuotias poika sai sähköiskun suihkussa ja kuoli välittömästi. Alex McKee oli lomamatkalla perheensä kanssa, kun onnettomuus tapahtui. Poliisi tutkii rakennuksen sähköjärjestelmiä ja turvallisuusstandardeja.
17-vuotias poika sai sähköiskun suihkussa lomatalossa Kreikassa ja kuoli välittömästi. Onnettomuus tapahtui Kimoloksen saarella, jossa perhe oli vieraillut aiemminkin. Poliisi tutkii rakennuksen sähköjärjestelmiä ja turvallisuusstandardeja.
Marokon viranomaiset ovat pysäyttäneet lähes 300 siirtolaista, jotka yrittivät päästä Ceutaan, Espanjan alueelle. Kiinni otetuista 46 oli marokkolaisia ja muut tulijat Saharan…
Ulkomaat
Indonesiassa tapahtui voimakas maanjäristys, joka surmasi ainakin 20 ihmistä. Järistys, jonka voimakkuus oli 7,7, tapahtui lähellä Floresin saarta. Vaikka tsunamivaroitus annettiin, se…
Ulkomaat
Donald Trump ilmoitti aikovansa julistaa Hormuzinsalmen osaksi Yhdysvaltoja. Tämä lausunto herätti välittömän reaktion Iranilta, joka korosti, että salmea ei voi vallata uhkauksilla.…
Ulkomaat
Unkarissa tapahtui vakava bussiturma, jossa kuoli 12 ihmistä ja kymmenen loukkaantui. Poliisi epäilee kuljettajan nukahtaneen rattiin, kun puolalainen linja-auto suistui ojaan moottoritiellä.…
Ulkomaat
Britannialainen maantiepyöräilijä Finlay Tarling, 19, menehtyi onnettomuudessa Portugalin ympäriajossa. Onnettomuus tapahtui kilpailun kahdeksannella etapilla, kun Tarling törmäsi kevyen ajoneuvon kanssa. Poliisi tutkii…
Ulkomaat
Birminghamin EM-stadionilla koettiin turvallisuusuhka, kun epäilyttävä henkilö havaittiin lauantain ja sunnuntain välisenä yönä. Poliisi pidätti kolmekymppisen miehen, joka liikkui stadionilla ilman lupaa,…
Ulkomaat • jaetut avainsanat: #Turvallisuus
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 14.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla siitepölyä on vähän. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu Lapin eteläpuolella, ja kukinta heikkenee Etelä-Lapissa. Heinien siitepölymäärät jäävät rannikkoalueilla pääosin kohtalaisiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä.