Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Poliisin voimankäyttö Tampereella herättää kysymyksiä, kun asiantuntija kritisoi toimintaa. Samalla Iran tarjoaa palkkioita Yhdysvaltain sotilaiden vangitsemisesta.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
FC Inter voitti AC Oulun jalkapallo-ottelussa, joka oli täynnä haasteita. Maalivahti Eetu Huuhtanen kertoi joukkueen uskonneen voittoon koko ajan. Ottelu oli jännittävä ja tiukka, mutta Inter onnistui lopulta nappaamaan voiton.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
FC Inter voitti AC Oulun jalkapallo-ottelussa, joka oli täynnä haasteita. Maalivahti Eetu Huuhtanen kertoi joukkueen uskonneen voittoon koko ajan. Ottelu oli jännittävä ja tiukka, mutta Inter onnistui lopulta nappaamaan voiton.
Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.8.2026 klo 21:10, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Turun Sanomat, Aamulehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa FC Inter voitti AC Oulun tiukassa ottelussa • Åland United voitti HPS:n 2-1 • Manse PP voitti Oulun Lipottaret.
FC Inter voitti AC Oulun
FC Inter pelasi jalkapallo-ottelun AC Oulua vastaan. Ottelu oli vaikea, mutta Inter voitti. Maalivahti Eetu Huuhtanen sanoi, että joukkue uskoi voittoon. Ottelu oli jännittävä ja tiukka.
FC Inter voitti AC Oulun jalkapallo-ottelussa, joka oli täynnä haasteita. Maalivahti Eetu Huuhtanen kertoi joukkueen uskonneen voittoon koko ajan. Ottelu oli jännittävä ja tiukka, mutta Inter onnistui lopulta…
Naisten Kansallisessa liigassa Åland United voitti HPS:n lukemin 2-1. Ottelussa Neelia Pitko ja Silja Jaatinen tekivät Ålandille maalit, kun taas Olivia Kåhre onnistui HPS:n ainokaisessa. Yleisöä ottelussa oli…
Manse PP:n naiset voittivat Oulun Lipottaret pesäpallon pudotuspelissä kotiutuslyöntikilpailun jälkeen. Siri Eskola teki neljä juoksua ja oli avainpelaaja ottelussa. Joukkue aloitti pelin vahvasti, mutta peli muuttui haastavaksi myöhemmin.
Helsingin Jalkapalloklubi voitti Pietarsaaren Jaron maalein 3–0 Veikkausliigassa. HJK sai otteluun erinomaisen alun, kun se teki kaksi maalia ensimmäisten yhdeksän minuutin aikana. Voiton myötä HJK pysyi kolmantena sarjassa.
HJK saavutti 3–0-kotivoiton Jaroa vastaan miesten jalkapalloliigassa. Ottelun alussa Alfie Cicale ja Mads Borchers tekivät molemmat maalin kymmenen minuutin sisällä. Toisella puoliajalla Martin Kirilov viimeisteli loppunumerot.
HJK saavutti 3–0-kotivoiton Jaroa vastaan miesten jalkapalloliigassa. Ottelu alkoi vahvasti, kun Alfie Cicale ja Mads Borchers tekivät maalin ensimmäisen kymmenen minuutin aikana. Toisella puoliajalla Martin Kirilov viimeisteli loppunumerot.
Helsingin Jalkapalloklubin nuori hyökkääjä Toivo Mero siirtyy hollantilaisseura De Graafschapiin. Siirrosta maksetaan merkittävä siirtokorvaus. Mero on pelannut HJK:ssa 38 ottelua ja tehnyt…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #HJK, #Jalkapallo
Miesten jalkapalloliigassa TPS voitti VPS:n lukemin 3–1. TPS:n maalit teki Timo Zaal, Albijon Muzaci ja Nils Veinbergs. VPS:n ainoan maalin teki Xavier…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
KuPS ja FC Inter etenevät miesten Konferenssiliigan karsintojen pudotuspelikierrokselle. Voitto varmistaisi paikan liigavaiheessa, josta on tarjolla merkittäviä taloudellisia korvauksia. KuPS on jo…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #FCInter
Vaasan Palloseura on solminut pelaajasopimuksen Dren Terrnavan kanssa, joka on pelannut viime vuodet Italiassa. 21-vuotias Terrnava on liittynyt VPS:ään kauden 2027 loppuun…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Coritiban ja Chapecoensen ottelussa brasilialainen toppari Jacy putosi pelaajatunnelin aukkoon maalijuhlinnan yhteydessä. Hän oli juuri tehnyt maalin ja hyppäsi aidan yli, mutta…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Miesten jalkapalloliigassa pelattiin useita otteluita, joissa nähtiin tiukkoja kamppailuja. AC Oulu hävisi Interille 2–3, FC Lahti taipui KuPS:lle 1–2 ja HJK voitti…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #ACOulu, #HJK
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 14.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla siitepölyä on vähän. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu Lapin eteläpuolella, ja kukinta heikkenee Etelä-Lapissa. Heinien siitepölymäärät jäävät rannikkoalueilla pääosin kohtalaisiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä.