Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Poliisin voimankäyttö Tampereella herättää kysymyksiä, kun asiantuntija kritisoi toimintaa. Samalla Iran tarjoaa palkkioita Yhdysvaltain sotilaiden vangitsemisesta.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Cristiano Ronaldo ilmoittaa lopettavansa uransa tulevan kauden jälkeen. Hän haluaa jättää perinnön ja miettii jo tulevaisuuttaan jalkapallon jälkeen. Ronaldo aikoo nauttia elämästään, matkustaa ja pelata padelia.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Cristiano Ronaldo ilmoittaa lopettavansa uransa tulevan kauden jälkeen. Hän haluaa jättää perinnön ja miettii jo tulevaisuuttaan jalkapallon jälkeen. Ronaldo aikoo nauttia elämästään, matkustaa ja pelata padelia.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.8.2026 klo 21:25, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Cristiano Ronaldo lopettaa uransa ensi kauden jälkeen • Ronaldo miettii uran loppua • Ronaldo miettii uran loppua.
Ronaldo lopettaa uransa pian
Cristiano Ronaldo kertoo, että hän lopettaa uransa ensi kauden jälkeen. Hän haluaa jättää hyvän perinnön jalkapalloon. Ronaldo aikoo nauttia elämästään ja pelata padelia. Hän pelaa vielä Al-Nassrissa ja voitti viime kaudella mestaruuden.
Cristiano Ronaldo ilmoittaa lopettavansa uransa tulevan kauden jälkeen. Hän haluaa jättää perinnön ja miettii jo tulevaisuuttaan jalkapallon jälkeen. Ronaldo aikoo nauttia elämästään, matkustaa ja pelata padelia.
Cristiano Ronaldo on kertonut, että hän saattaa olla lähellä jalkapallouransa päätöstä. Hänen mukaansa tämä vuosi voisi olla viimeinen jalkapallovuosi, ja hänellä on jo suunnitelmia tulevaisuudelle. Ronaldo aikoo nauttia…
Cristiano Ronaldo on kertonut, että hän saattaa olla lähellä jalkapallouransa loppua. Hänen mukaansa tämä vuosi voisi olla viimeinen, ja hän on jo suunnitellut tulevaisuuttaan. Ronaldo aikoo nauttia elämästään…
FC Inter voitti AC Oulun jalkapallo-ottelussa, joka oli täynnä haasteita. Maalivahti Eetu Huuhtanen kertoi joukkueen uskonneen voittoon koko ajan. Ottelu oli jännittävä…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Helsingin Jalkapalloklubin nuori hyökkääjä Toivo Mero siirtyy hollantilaisseura De Graafschapiin. Siirrosta maksetaan merkittävä siirtokorvaus. Mero on pelannut HJK:ssa 38 ottelua ja tehnyt…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Miesten jalkapalloliigassa TPS voitti VPS:n lukemin 3–1. TPS:n maalit teki Timo Zaal, Albijon Muzaci ja Nils Veinbergs. VPS:n ainoan maalin teki Xavier…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Vaasan Palloseura on solminut pelaajasopimuksen Dren Terrnavan kanssa, joka on pelannut viime vuodet Italiassa. 21-vuotias Terrnava on liittynyt VPS:ään kauden 2027 loppuun…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Coritiban ja Chapecoensen ottelussa brasilialainen toppari Jacy putosi pelaajatunnelin aukkoon maalijuhlinnan yhteydessä. Hän oli juuri tehnyt maalin ja hyppäsi aidan yli, mutta…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Roberto Bautista Agut, entinen tennisammattilainen, aloitti jalkapalloilijan uransa ja teki heti kaksi maalia. Hän pelasi Espanjan seitsemännellä sarjatasolla Els Ibarsos -seurassa, joka…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 14.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla siitepölyä on vähän. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu Lapin eteläpuolella, ja kukinta heikkenee Etelä-Lapissa. Heinien siitepölymäärät jäävät rannikkoalueilla pääosin kohtalaisiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä.