Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Ministeri Poutalan varvas amputoitiin onnettomuuden seurauksena, ja Indonesiassa tapahtui voimakas maanjäristys, joka surmasi 20 ihmistä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Alisa Vainio on maratonin suursuosikki Birminghamissa, jossa Janne Saarinen seuraa kilpailua fanipaidassa. Vainio ei halua kommentoida suhdehuhuja Saarisen kanssa, vaan keskittyy urheiluun. Saarinen puolestaan korostaa olevansa paikalla fanina.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Alisa Vainio on maratonin suursuosikki Birminghamissa, jossa Janne Saarinen seuraa kilpailua fanipaidassa. Vainio ei halua kommentoida suhdehuhuja Saarisen kanssa, vaan keskittyy urheiluun. Saarinen puolestaan korostaa olevansa paikalla fanina.
Aiheesta on julkaistu 8 juttua, 7 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.8.2026 klo 10:03, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Iltalehti, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Alisa Vainio jännittää Birminghamin maratonia • Alisa Vainio ja Janne Saarinen yhdessä Birminghamissa • Alisa Vainio kilpailee maratonilla EM-kisoissa.
Alisa Vainio jännittää maratonia
Alisa Vainio on suosittu maratonjuoksija Birminghamissa. Janne Saarinen seuraa kilpailua fanipaidassa. Vainio ei halua puhua suhteestaan Saariseen. Hän keskittyy kilpailuun ja urheiluun.
Alisa Vainio on maratonin suursuosikki Birminghamissa, jossa Janne Saarinen seuraa kilpailua fanipaidassa. Vainio ei halua kommentoida suhdehuhuja Saarisen kanssa, vaan keskittyy urheiluun. Saarinen puolestaan korostaa olevansa paikalla fanina.
Alisa Vainio on nähty useita kertoja Janne Saarisen kanssa Lappeenrannassa. Vainio ei halua kommentoida suhdehuhuja, sillä hän on Birminghamissa urheilutapahtumassa. Saarinen seuraa naisten maratonia fanina.
Alisa Vainio osallistuu naisten maratoniin yleisurheilun EM-kisoissa. Kilpailua seurataan tarkasti, ja se tarjoaa jännittäviä hetkiä. Vainio tavoittelee hyvää sijoitusta ja mahdollisesti mitalia.
Alisa Vainio osallistuu naisten maratoniin yleisurheilun EM-kisoissa. Kilpailua seurataan hetki hetkeltä, ja Vainio tavoittelee menestystä. Tapahtuma herättää suurta kiinnostusta yleisön keskuudessa.
Yleisurheilun EM-kisoissa naisten maratonilla Alisa Vainio tavoittelee kultamitalia. Kilpailua seurataan hetki hetkeltä, ja Vainion suoritukset ovat keskiössä. Tapahtuma on merkittävä osa yleisurheilun EM-kilpailuja.
Yleisurheilun EM-kisat huipentuvat sunnuntaina, jolloin maraton on päivän erikoisuus. Suomalaisista Alisa Vainio on suurin mitalitoivo, kun hän kilpailee yksin maratonissa. Iltapäivällä Juho Alasaari osallistuu miesten seipään finaaliin.
Alisa Vainio on yksi EM-maratonin mitalisuosikeista, kun kilpailu käynnistyy sunnuntaina. Maratonilla ei ole muita suomalaisia osallistujia, mutta iltakilpailuissa nähdään Juho Alasaari miesten seipään finaalissa. Kisapäivä tarjoaa myös useita…
Alisa Vainio on noussut Euroopan maratonlistan kärkeen ja on valmis tavoittelemaan EM-kultaa. Hän teki vaikutuksen jo nuorena voittamalla 10 000 metriä Kalevan kisoissa 2015. Vainio kilpaili äskettäin Helsinki…
Suomen EM-kisajoukkueesta on jäänyt pois kaksi urheilijaa ennen kilpailujen alkua. Kestävyysjuoksija Nina Chydenius ei voi osallistua sairastumisen vuoksi. Seiväshyppääjä Lampelan tilanne on…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #EMkisat, #Birmingham
Veera Kivirinta saavutti finaalipaikan Pariisin uinnin EM-kisoissa 50 metrin rintauinnissa. Hän voitti semifinaalinsa ajalla 30,26 ja eteni finaaliin neljänneksi kovimmalla ajalla. Kivirinta…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #EMkisat
Suomen alle 18-vuotiaiden tyttöjen koripallomaajoukkue voitti EM-pronssia Tukholmassa. Joukkue voitti Serbian 75–52, ja Anna Gardziella oli ottelun tehopelaaja heittäen 28 pistettä. Tämä…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #EMkisat
Jokerit voitti SaiPan 7–1 Marski Cupin loppuottelussa. Avauserässä Jokerit teki neljä maalia ja johti 4–0. SaiPa sai vain yhden maalin, kun Petr…
Jääkiekko
Konkarihyökkääjä Roope Talaja on päättänyt lopettaa jääkiekkouransa. Hän pelasi yli 600 ottelua kotimaan liigassa ja edusti useita joukkueita, kuten HIFK:ta ja Ässiä.…
Jääkiekko
Veera Kivirinta on edennyt naisten 50 metrin rintauintifinaaliin pitkän radan EM-kisoissa Pariisissa. Hän sijoittui välierissä neljänneksi ajalla 30,26 ja voitti oman eränsä.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #EMkisat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 14.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla siitepölyä on vähän. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu Lapin eteläpuolella, ja kukinta heikkenee Etelä-Lapissa. Heinien siitepölymäärät jäävät rannikkoalueilla pääosin kohtalaisiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä.