Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Indonesiassa tapahtui voimakas maanjäristys, joka surmasi ainakin 20 ihmistä. Donald Trump ilmoitti aikovansa julistaa Hormuzinsalmen osaksi Yhdysvaltoja.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsingissä tapahtui bussikolari, jossa kaksi ihmistä loukkaantui vakavasti ja kuusi lievästi. Onnettomuus tapahtui Myllypurossa, ja paikalla oli useita ambulansseja sekä lääkintähelikopteri. Onnettomuus aiheutti liikennekatkoja Kehä I:llä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsingissä tapahtui bussikolari, jossa kaksi ihmistä loukkaantui vakavasti ja kuusi lievästi. Onnettomuus tapahtui Myllypurossa, ja paikalla oli useita ambulansseja sekä lääkintähelikopteri. Onnettomuus aiheutti liikennekatkoja Kehä I:llä.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 15.8.2026 klo 15:54, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti, Hämeen Sanomat, MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kaksi bussia kolaroivat Helsingissä • Kaksi linja-autoa kolaroi Helsingissä • Bussit törmäsivät Helsingissä.
Bussit kolaroi Helsingissä
Helsingissä oli bussikolari, jossa kaksi ihmistä loukkaantui vakavasti. Kuusi muuta loukkaantui lievästi, yksi heistä oli lapsi. Onnettomuus tapahtui Myllypurossa. Paikalla oli ambulansseja ja lääkintähelikopteri. Liikenne Kehä I:llä on poikki onnettomuuden vuoksi.
Helsingissä tapahtui bussikolari, jossa kaksi ihmistä loukkaantui vakavasti ja kuusi lievästi. Onnettomuus tapahtui Myllypurossa, ja paikalla oli useita ambulansseja sekä lääkintähelikopteri. Onnettomuus aiheutti liikennekatkoja Kehä I:llä.
Kaksi linja-autoa on kolaroinut Helsingissä Kehä I:llä, ja onnettomuudessa loukkaantui kahdeksan ihmistä. Kahden loukkaantuneen vammat ovat vakavat. Liikenne Kehä I:llä on toistaiseksi poikki onnettomuuspaikan lähellä.
Helsingin Myllypurossa tapahtui kahden bussin peräänajo, jossa loukkaantui ainakin neljä henkilöä. Onnettomuus tapahtui Kehä I:llä, ja paikalla oli yhteensä noin 30 matkustajaa. Liikenne on keskeytetty onnettomuuspaikalla toistaiseksi.
Kehä I:n liikenne Myllypurossa on poikki kahden bussin kolarin vuoksi. Onnettomuus tapahtui lauantaina iltapäivällä, kun toinen bussi ajoi toisen perään. Poliisi ja pelastuslaitos ovat paikalla selvittämässä tilannetta.
Myllypurossa Helsingissä tapahtui bussien peräänajo, jossa useita ihmisiä loukkaantui. Poliisi ja pelastuslaitos saivat hälytyksen lauantaina kello 13.55. Liikenne Kehä I:llä on keskeytynyt…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Myllypuro, #Helsinki
Paltamossa Kainuussa tapahtui onnettomuus, jossa yksi matkustaja kuoli henkilöauton ulosajossa. Kuljettaja menetti hallinnan autosta, joka päätyi kyljelleen tielle. Onnettomuudessa oli neljä henkilöä,…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Eilisiltana Helsingistä Vaasaan matkalla olleessa junassa syntyi vauva. Junan henkilöstö ja matkustajat auttoivat synnyttäjää, ja vauva siirrettiin ambulanssin kyytiin Seinäjoella. Junamatka jatkui…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Helsinki
Helsingissä järjestetään tänään mopoilijoiden mielenosoitus, joka vaikuttaa liikenteeseen lyhytaikaisesti. Kulkue lähtee Tattarisuolta kello kolme ja päättyy Kansalaistorille, jossa mielenilmaus pidetään. Poliisi ohjaa…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Helsinki
Britanniassa tapahtui junaturma, jossa kaksi ihmistä loukkaantui vakavasti. Onnettomuus tapahtui Lontoosta tulevassa junassa lähellä Lewesia, ja kymmenkunta muuta matkustajaa sai lievempiä vammoja.…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Helsingin Itäväylällä tapahtuneen onnettomuuden tutkinta on edennyt. Taksinkuljettajaa epäillään nyt kahdesta törkeästä kuolemantuottamuksesta ja rattijuopumuksesta, mutta rattijuopumussyytös on lieventynyt. Epäilty pakeni onnettomuuspaikalta,…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Onnettomuus
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 14.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla siitepölyä on vähän. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu Lapin eteläpuolella, ja kukinta heikkenee Etelä-Lapissa. Heinien siitepölymäärät jäävät rannikkoalueilla pääosin kohtalaisiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä.