Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Unkarissa tapahtui vakava bussiturma, jossa kuoli 12 ihmistä. Samanaikaisesti Romanian ilmatilassa espanjalainen F-18-hävittäjä ampui alas droonin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Espanjan MM-sankari Ferran Torres on siirtynyt Paris Saint-Germainiin. 26-vuotias hyökkääjä solmi seuran kanssa sopimuksen vuoteen 2031. Torres teki kesällä voittomaalin MM-finaalissa Argentiinaa vastaan, mikä varmisti Espanjalle toisen mestaruuden.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Espanjan MM-sankari Ferran Torres on siirtynyt Paris Saint-Germainiin. 26-vuotias hyökkääjä solmi seuran kanssa sopimuksen vuoteen 2031. Torres teki kesällä voittomaalin MM-finaalissa Argentiinaa vastaan, mikä varmisti Espanjalle toisen mestaruuden.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 15.8.2026 klo 14:19, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ferran Torres siirtyy PSG:hen • Ferran Torres siirtyi PSG:hen 50 miljoonalla • Ferran Torres siirtyy PSG:hen sopimuksella 2031.
Ferran Torres siirtyy PSG:hen
Ferran Torres on nyt Paris Saint-Germainin pelaaja. Hän teki sopimuksen vuoteen 2031. Torres voitti kesällä maailmanmestaruuden Espanjalle. Hän teki finaalissa voittomaalin Argentiinaa vastaan. Aiemmin hän pelasi Barcelonassa ja Manchester Cityssä.
Espanjan MM-sankari Ferran Torres on siirtynyt Paris Saint-Germainiin. 26-vuotias hyökkääjä solmi seuran kanssa sopimuksen vuoteen 2031. Torres teki kesällä voittomaalin MM-finaalissa Argentiinaa vastaan, mikä varmisti Espanjalle toisen mestaruuden.
Ferran Torres on tehnyt sopimuksen PSG:n kanssa, joka kestää vuoteen 2031 asti. Ranskalaisseura maksoi espanjalaisesta hyökkääjästä 50 miljoonaa euroa. Torres nousi parrasvaloihin MM-finaalissa, jossa hän teki voittomaalin Espanjan…
Ferran Torres on tehnyt sopimuksen PSG:n kanssa, joka kestää vuoteen 2031. Ranskalaisseura maksoi Torresista 50 miljoonaa euroa, ja hän siirtyy Barcelonasta. Torres voitti kesän MM-kisoissa Espanjan joukkueessa ja…
Ferran Torres on tehnyt sopimuksen PSG:n kanssa, joka kestää vuoteen 2031. Ranskalaisseura maksoi espanjalaisesta hyökkääjästä 50 miljoonaa euroa. Torres voitti kesän MM-kisoissa Espanjan joukkueessa ja teki finaalissa ratkaisevan…
Helsingin Jalkapalloklubin nuori hyökkääjä Toivo Mero siirtyy hollantilaisseura De Graafschapiin. Siirrosta maksetaan merkittävä siirtokorvaus. Mero on pelannut HJK:ssa 38 ottelua ja tehnyt…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Miesten jalkapalloliigassa TPS voitti VPS:n lukemin 3–1. TPS:n maalit teki Timo Zaal, Albijon Muzaci ja Nils Veinbergs. VPS:n ainoan maalin teki Xavier…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Vaasan Palloseura on solminut pelaajasopimuksen Dren Terrnavan kanssa, joka on pelannut viime vuodet Italiassa. 21-vuotias Terrnava on liittynyt VPS:ään kauden 2027 loppuun…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Paris Saint-Germain voitti Uefa Super Cupin, kun se voitti Aston Villan 2–1 Salzburgissa. Khvicha Kvaratskhelia teki PSG:n ensimmäisen maalin, mutta Aston Villan…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #PSG
Coritiban ja Chapecoensen ottelussa brasilialainen toppari Jacy putosi pelaajatunnelin aukkoon maalijuhlinnan yhteydessä. Hän oli juuri tehnyt maalin ja hyppäsi aidan yli, mutta…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Diego Maradonan vuonna 1986 MM-kisoissa Englannin maaliin ohjaama pallo on myynnissä Texasissa. Huutokaupan lähtöhinta on noin 2,2 miljoonaa euroa, mutta arvioitu lopullinen…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 14.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla siitepölyä on vähän. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu Lapin eteläpuolella, ja kukinta heikkenee Etelä-Lapissa. Heinien siitepölymäärät jäävät rannikkoalueilla pääosin kohtalaisiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä.