Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Trump aikoo julistaa Hormuzinsalmen Yhdysvaltojen alueeksi, mikä herättää vastustusta Iranilta. Indonesiassa maanjäristys vaati viisi kuolonuhria.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Sodankylässä tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa kaksi alaikäistä poikaa loukkaantui. Henkilöauto suistui tieltä ja pyörähti ympäri, osuen puuhun. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä, mukaan lukien mahdollinen päihteiden käyttö.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Sodankylässä tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa kaksi alaikäistä poikaa loukkaantui. Henkilöauto suistui tieltä ja pyörähti ympäri, osuen puuhun. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä, mukaan lukien mahdollinen päihteiden käyttö.
Aiheesta on julkaistu 7 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 15.8.2026 klo 10:22, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, MTV Uutiset, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kaksi alaikäistä loukkaantui onnettomuudessa • Nuori mies kuoli liikenneonnettomuudessa • Nuori mies kuoli onnettomuudessa.
Kaksi nuorta loukkaantui onnettomuudessa
Sodankylässä sattui vakava liikenneonnettomuus. Kaksi 15–17-vuotiasta poikaa loukkaantui. He olivat autossa, joka suistui tieltä ja pyörähti ympäri. Kuljettaja on 17-vuotias ja hänellä on ajo-oikeus. Poliisi tutkii, oliko kuljettaja päihtynyt.
Sodankylässä tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa kaksi alaikäistä poikaa loukkaantui. Henkilöauto suistui tieltä ja pyörähti ympäri, osuen puuhun. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä, mukaan lukien mahdollinen päihteiden käyttö.
Nuori mies menehtyi liikenneonnettomuudessa Puolangalla. Hänen autonsa suistui tieltä ja törmäsi useaan puuhun. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä ja tiedottaa asiasta myöhemmin.
Nuori mies kuoli auto-onnettomuudessa Puolangalla varhain lauantaiaamuna. Onnettomuus tapahtui, kun hän suistui tieltä ja törmäsi puihin. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä ja on kirjannut asiasta ilmoituksen liikenneturvallisuuden vaarantamisesta.
Nuori mies menehtyi auto-onnettomuudessa Puolangalla Kainuussa. Onnettomuus tapahtui varhain lauantaiaamuna, kun kuljettaja suistui tieltä ja törmäsi puuhun. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä ja on kirjannut asiasta ilmoituksen.
Nuori mies menehtyi liikenneonnettomuudessa Puolangalla elokuussa. Hänen ajamansa auto suistui tieltä ja törmäsi puihin. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä.
Puolangalla tapahtui traaginen liikenneonnettomuus, jossa nuori mies kuoli. Auto suistui tieltä ja törmäsi useaan puuhun. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä.
Liikenneonnettomuudessa Puolangalla nuori mies menehtyi lauantaiaamuna. Auto suistui tieltä ja törmäsi useaan puuhun. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä.
Sodankylässä tapahtui perjantai-iltana vakava liikenneonnettomuus, jossa viisi nuorta loukkaantui. Henkilöauto suistui tieltä ja pyörähti katon kautta ympäri, osuen puuhun. Poliisi epäilee kuljettajan…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Sodankylä, #Liikenneonnettomuus
Paltamossa Kainuussa tapahtui onnettomuus, jossa yksi matkustaja kuoli henkilöauton ulosajossa. Kuljettaja menetti hallinnan autosta, joka päätyi kyljelleen tielle. Onnettomuudessa oli neljä henkilöä,…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Kainuu, #Onnettomuus
Tuusulassa tapahtuneessa mopo-onnettomuudessa poliisin toimintaa selvitetään. 15-vuotias mopoilija loukkaantui, ja ambulanssin tilaamiseen kului aikaa. Syyttäjä tutkii myös, oliko paikalla muita poliiseja.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus, #Poliisi
Torstaiaamuna Lohjalla ja Karkkilassa tapahtui kaksi liikenneonnettomuutta, joissa autoilijat osuvat suojateitä ylittäneisiin lapsiin. Ensimmäisessä onnettomuudessa lapsi kaatui potkulaudallaan ja vietiin sairaalaan tarkastettavaksi.…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus, #Poliisi
Pedersöressä moottoripyöräilijä pakeni poliisia torstaina. Hän ei noudattanut pysähtymiskäskyä ja ajoi 91 km/h alueella, jossa nopeusrajoitus on 50 km/h. Poliisi etsii edelleen…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Poliisi
Tuusulassa mopoilija loukkaantui poliisin kiilatessa häntä. Nuori poika ajoi kilvettömällä mopolla ja yritti paeta poliisia, mikä johti onnettomuuteen. Poika on leikattu ja…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 14.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla siitepölyä on vähän. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu Lapin eteläpuolella, ja kukinta heikkenee Etelä-Lapissa. Heinien siitepölymäärät jäävät rannikkoalueilla pääosin kohtalaisiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä.