Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Nigel Farage on voittanut Clactonin täytevaalit ja palaa parlamenttiin. Puolustusvoimat on purkanut rajoitukset Suomenlahdella. Nigel Farage on palannut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Vantaan Myyrmäessä tapahtui eilen vakava pahoinpitely, jota poliisi tutkii törkeänä. Poliisi sai ilmoituksen huonokuntoisesta henkilöstä, ja paikalla oli verijälkiä. Tutkinta on vielä alkuvaiheessa, ja lisätietoja odotetaan ensi viikolla.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Vantaan Myyrmäessä tapahtui eilen vakava pahoinpitely, jota poliisi tutkii törkeänä. Poliisi sai ilmoituksen huonokuntoisesta henkilöstä, ja paikalla oli verijälkiä. Tutkinta on vielä alkuvaiheessa, ja lisätietoja odotetaan ensi viikolla.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 14.8.2026 klo 14:33, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Vakava pahoinpitely Myyrmäessä • Vakava pahoinpitely tapahtui Vantaalla.
Vakava pahoinpitely Myyrmäessä
Myyrmäessä tapahtui vakava pahoinpitely. Poliisi sai ilmoituksen huonokuntoisesta henkilöstä. Paikalla oli verijälkiä. Poliisi tutkii tapausta törkeänä pahoinpitelynä. Lisätietoja tulee ensi viikolla.
Vantaan Myyrmäessä tapahtui eilen vakava pahoinpitely, jota poliisi tutkii törkeänä. Poliisi sai ilmoituksen huonokuntoisesta henkilöstä, ja paikalla oli verijälkiä. Tutkinta on vielä alkuvaiheessa, ja lisätietoja odotetaan ensi viikolla.
Vantaalla Myyrmäessä tapahtui torstaina vakava pahoinpitely, jota tutkitaan törkeänä rikoksena. Poliisi sai ilmoituksen huonokuntoisesta henkilöstä Loiskekujalla, ja paikalla oli verisiä jälkiä. Tutkinta on alkuvaiheessa, ja rikosnimike voi muuttua.
Vantaalla Myyrmäessä poliisi tutkii vakavaa pahoinpitelyä, joka tapahtui elokuussa. Asunnosta löytyi verijälkiä, ja poliisi on aloittanut teknisen rikostutkinnan. Tutkinta on vielä alkuvaiheessa,…
Rikos • jaetut avainsanat: #Vantaa, #Myyrmäki
Vantaan Myyrmäessä tapahtui torstaiaamuna väkivaltarikos, joka on herättänyt paikallisten huolta. Poliisi on eristänyt alueen ja tutkii tapausta, mutta on ollut vaitonainen yksityiskohdista.…
Rikos • jaetut avainsanat: #Myyrmäki, #Vantaa
Helsingin Alppiharjussa tapahtui törkeä pahoinpitely, jonka seurauksena yksi henkilö loukkaantui. Poliisi sai ilmoituksen väkivallanteosta torstaina ja operaatio on edelleen käynnissä. Tilanteesta ei…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi, #Pahoinpitely
Tuusulan mopoilijan kiilaamistapaus herättää kysymyksiä poliisin toiminnasta. Aluksi viranomaiset antoivat väärää tietoa ambulanssin kutsumisesta, mutta tilanne on sittemmin selvinnyt. Tapausta tutkitaan Helsingin…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Tuusulassa poliisi on joutunut epäilyn kohteeksi virkavelvollisuuden rikkomisesta ja liikenneturvallisuuden vaarantamisesta. 15-vuotias poika, joka loukkaantui pysäytystilanteessa, on myös epäiltynä useista rikoksista. Esitutkintaa…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Poliisi tutkii kahta törkeää varkautta Karijoella ja Kristiinankaupungissa. Karijoella anastettiin GPS-antenneja ja näyttöjä traktoreista, kun taas Kristiinankaupungissa varastettiin sähkökaapeleita ja kupariputkia rakennustyömaalta.…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 14.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla siitepölyä on vähän. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu Lapin eteläpuolella, ja kukinta heikkenee Etelä-Lapissa. Heinien siitepölymäärät jäävät rannikkoalueilla pääosin kohtalaisiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä.