Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Trump aikoo julistaa Hormuzinsalmen Yhdysvaltojen alueeksi, mikä herättää vastustusta Iranilta. Indonesiassa maanjäristys vaati viisi kuolonuhria.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsingin Jalkapalloklubin nuori hyökkääjä Toivo Mero siirtyy hollantilaisseura De Graafschapiin. Siirrosta maksetaan merkittävä siirtokorvaus. Mero on pelannut HJK:ssa 38 ottelua ja tehnyt yhdeksän maalia.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsingin Jalkapalloklubin nuori hyökkääjä Toivo Mero siirtyy hollantilaisseura De Graafschapiin. Siirrosta maksetaan merkittävä siirtokorvaus. Mero on pelannut HJK:ssa 38 ottelua ja tehnyt yhdeksän maalia.
Aiheesta on julkaistu 7 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 14.8.2026 klo 14:59, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Toivo Mero siirtyy HJK:sta Hollantiin • Toivo Mero siirtyy HJK:sta De Graafschapiin • Toivo Mero siirtyy HJK:sta De Graafschapiin.
Toivo Mero siirtyy HJK:sta
Toivo Mero on nuori jalkapalloilija, joka siirtyy HJK:sta De Graafschapiin. Siirrosta maksetaan iso summa. Mero on pelannut HJK:n miesten joukkueessa 38 ottelua ja tehnyt yhdeksän maalia. Hän on pelannut myös Konferenssiliigan karsinnoissa.
Helsingin Jalkapalloklubin nuori hyökkääjä Toivo Mero siirtyy hollantilaisseura De Graafschapiin. Siirrosta maksetaan merkittävä siirtokorvaus. Mero on pelannut HJK:ssa 38 ottelua ja tehnyt yhdeksän maalia.
Helsingin Jalkapalloklubin nuori hyökkääjä Toivo Mero on siirtynyt hollantilaisseura De Graafschapiin merkittävällä siirtokorvauksella. Mero on pelannut HJK:n edustusjoukkueessa 38 ottelua ja tehnyt yhdeksän maalia. Hän on ollut mukana…
Helsingin Jalkapalloklubin nuori hyökkääjä Toivo Mero on siirtynyt hollantilaiseen De Graafschapiin. Siirrosta maksetaan merkittävä siirtokorvaus. Mero on pelannut HJK:ssa 38 ottelua ja tehnyt yhdeksän maalia.
HJK on myynyt 18-vuotiaan Toivo Meron hollantilaiselle De Graafschapille. Siirrosta seura saa merkittävän korvauksen. Mero pelasi HJK:ssa 15 ottelua tällä kaudella ja teki yhdeksän maalia uransa aikana seurassa.
HJK:n nuori pelaaja Toivo Mero siirtyy Alankomaiden De Graafschap-joukkueeseen. Siirrosta on sovittu merkittävä siirtokorvaus, ja Mero on pelannut HJK:ssa 38 ottelua, joissa hän on tehnyt yhdeksän maalia. Hän…
HJK:n nuori pelaaja Toivo Mero siirtyy Alankomaiden De Graafschap-joukkueeseen. Siirrosta on sovittu merkittävä siirtokorvaus, ja Mero on pelannut HJK:n edustusjoukkueessa 38 ottelua. Hän teki debyyttikaudellaan yli 20 Veikkausliigan…
HJK:n nuori pelaaja Toivo Mero siirtyy Alankomaiden De Graafschap-joukkueeseen. Siirrosta on sovittu merkittävä siirtokorvaus, kertoo HJK. Mero on pelannut HJK:n edustusjoukkueessa 38 ottelua ja tehnyt yhdeksän maalia.
Veikkausliigan ottelu FF Jaron ja VPS:n välillä keskeytettiin hetkeksi, kun soihdusta syttyi tuli kentällä. Järjestyksenvalvojat sammutti palon nopeasti, eikä siitä aiheutunut vaaraa.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Veikkausliiga, #Jalkapallo
Jalkapallolegenda Lionel Messin isä Jorge Messi on kuollut 68-vuotiaana. Hän kamppaili vakavaa sairautta vastaan useiden kuukausien ajan ja menehtyi sairaalassa Rosariossa. Jorge…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Vaasan Palloseura on solminut pelaajasopimuksen Dren Terrnavan kanssa, joka on pelannut viime vuodet Italiassa. 21-vuotias Terrnava on liittynyt VPS:ään kauden 2027 loppuun…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Coritiban ja Chapecoensen ottelussa brasilialainen toppari Jacy putosi pelaajatunnelin aukkoon maalijuhlinnan yhteydessä. Hän oli juuri tehnyt maalin ja hyppäsi aidan yli, mutta…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
HJK kohtasi PSV:n Mestarien liigan karsinnoissa, mutta hävisi 3–1. PSV:n Liz Rijsbergen teki kaksi maalia ensimmäisellä puoliajalla, ja vaikka Iiris Holmström kavensi,…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #HJK
KTP voitti HJK Klubi 04:n miesten Ykkösliigassa lukemin 1-0. KTP:n voitto nosti joukkueen sarjataulukossa, kun taas HJK Klubi 04:n tilanne heikkeni. Sarjassa…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #HJK, #Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 14.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla siitepölyä on vähän. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu Lapin eteläpuolella, ja kukinta heikkenee Etelä-Lapissa. Heinien siitepölymäärät jäävät rannikkoalueilla pääosin kohtalaisiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä.