Nimipäivä:
Onerva, Kanerva
18°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Aamun uutiset
Päivitetty 09:15

Puolustusvoimat purki rajoitukset Suomenlahdella, ja Jyväskylässä on kadonnut iäkäs mies. Taloudessa verovapaus luonnontuotteiden myynnissä muuttuu.


Lemonsoftin tulos jäi ennusteesta

Aihesivu: Lemonsoftin tulos jäi ennusteesta

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Lemonsoftin liiketulos kasvoi, mutta jäi hieman alle ennusteen. Yhtiön liikevaihto sen sijaan ylitti odotukset. Teollisuuden ja tukkukaupan markkinoilla on nähtävissä elpymisen merkkejä.

  • 4 juttua
  • 2 lähdettä
  • Talous
  • Päivitetty 14.8.2026 klo 10:07
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Aamun uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Lemonsoftin liiketulos kasvoi, mutta jäi hieman alle ennusteen. Yhtiön liikevaihto sen sijaan ylitti odotukset. Teollisuuden ja tukkukaupan markkinoilla on nähtävissä elpymisen merkkejä.

Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 14.8.2026 klo 10:07, pääluokka Talous.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Kauppalehti, Talouselämä.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Lemonsoftin tulos jäi ennusteesta • Olvin tulos ylitti odotukset • Leaddeskin tulos alitti ennusteen.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 14.8.2026 klo 10:07.
  • Koosteessa on nyt 4 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Talous.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Liikevaihto, #Liiketulos, #Tulos.

Selkokielinen yhteenveto

Lemonsoftin tulos jäi ennusteesta

Lemonsoftin liiketulos kasvoi huhti-kesäkuussa. Se oli 1,4 miljoonaa euroa, mutta jäi Inderesin ennustuksesta. Yhtiön liikevaihto kasvoi 7,8 miljoonaan euroon ja ylitti ennusteen. Teollisuudessa ja tukkukaupassa on elpymisen merkkejä.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 12.08.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa ja pujo koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla.
Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän.
Sadekuurot laskevat ilman siitepölymääriä.
Alternaria-homesienten itiömäärät ilmassa ovat maan eteläosissa runsaita ja maan keskiosissa ajoittain kohtalaisia. Cladosporium-homeitiömäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa matalista kohtalaisiin.


ENNUSTE

Heinien ja pujon kukinta jatkuu.
Heinien siitepölymäärät jäävät rannikkoalueilla pääosin kohtalaisiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän erittäin vähäisiksi.
Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa erittäin vähän.
Sade laskee siitepölymääriä.