Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Indonesiassa tapahtui voimakas maanjäristys, joka surmasi ainakin 20 ihmistä. Donald Trump ilmoitti aikovansa julistaa Hormuzinsalmen osaksi Yhdysvaltoja.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Mölkyn maailmanmestaruuskisat starttaavat tänään Helsingissä. Kolme päivää kestävissä kisoissa kilpailee yli 500 joukkuetta eri puolilta maailmaa. Suomi on voittanut mestaruuden useimmiten, mutta myös Ranska ja Japani ovat saaneet voittoja.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Mölkyn maailmanmestaruuskisat starttaavat tänään Helsingissä. Kolme päivää kestävissä kisoissa kilpailee yli 500 joukkuetta eri puolilta maailmaa. Suomi on voittanut mestaruuden useimmiten, mutta myös Ranska ja Japani ovat saaneet voittoja.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 14.8.2026 klo 03:33, pääluokka Muut lajit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Mölkyn maailmanmestaruuskisat alkavat Helsingissä • Mölkyn maailmanmestaruuskisat alkavat Helsingissä.
Mölkyn MM-kisat alkavat Helsingissä
Mölkyn maailmanmestaruuskisat alkavat tänään Helsingissä. Kisat kestävät kolme päivää ja niihin osallistuu yli 500 joukkuetta. Joukkueet tulevat eri maista, ja Suomi on voittanut mestaruuden useimmiten. Kisat lähetetään suorana Yle Areenassa ja YouTubessa.
Mölkyn maailmanmestaruuskisat starttaavat tänään Helsingissä. Kolme päivää kestävissä kisoissa kilpailee yli 500 joukkuetta eri puolilta maailmaa. Suomi on voittanut mestaruuden useimmiten, mutta myös Ranska ja Japani ovat saaneet…
Mölkyn maailmanmestaruuskisat starttaavat tänään Helsingissä, Käpylän liikuntapuistossa. Kolme päivää kestävissä kisoissa kilpailee yli 500 joukkuetta eri maista. Suomi on voittanut mestaruuden useimmiten, mutta myös Ranska ja Japani ovat…
Kouluratsastaja Henri Ruoste osallistuu ratsastuksen MM-kisoihin Saksassa. Hänen luottohevosensa Tiffanys Diamond on ollut vähäisellä harjoittelulla, mikä herättää huolta suorituksen onnistumisesta. Ruoste miettii,…
Muut lajit • jaetut avainsanat: #MMkisat
Silva Saarinen voitti Yhdysvaltain mestaruuskisat frisbeegolfissa Salt Lake Cityssä. Hän saavutti uransa kolmannen major-voiton tuloksella −33, voittaen Ohn Scogginsin kolmella heitolla. Saarinen…
Muut lajit
Ranskan ympäriajon 15. Etapilla Remco Evenepoel voitti kilpailun ajalla 4.23.09. Tadej Pogacar tuli maaliin samaan aikaan, mutta Pogacar johtaa kokonaiskilpailua. Isaac del…
Muut lajit
Lauri Sääskilahti on tehnyt suomalaista pokerihistoriaa voittamalla merkittävän turnauksen. Tämä voitto nostaa hänen asemaansa kansainvälisessä pokerimaailmassa. Sääskilahti on saanut paljon huomiota saavutuksestaan.
Muut lajit
19-vuotias dartsin tähti Luke Littler voitti World Matchplay -turnauksen ja rikkoi samalla PDC-rankingin rahaennätyksen. Littlerin palkintorahat ylittävät nyt kolme miljoonaa puntaa, mikä…
Muut lajit
Tadej Pogačar voitti sunnuntaina Ranskan ympäriajon viidettä kertaa urallaan. Hän saavutti voiton ylittämällä maaliviivan yli kuusi minuuttia ennen toiseksi tullutta Remco Evenepoelia.…
Muut lajit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 14.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla siitepölyä on vähän. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu Lapin eteläpuolella, ja kukinta heikkenee Etelä-Lapissa. Heinien siitepölymäärät jäävät rannikkoalueilla pääosin kohtalaisiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä.