Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tutkijat ovat pyytäneet Tiitisen listaa Supon kautta, kun taas käräjäoikeus tutkii Saara Arvan löytöpaikkaa. Marimekon liikevaihto on laskenut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
VR haluaa muistaa tiistai-iltana junassa syntyneen vauvan perhettä lahjalla. Yhtiö on julkaissut etsintäkuulutuksen sosiaalisessa mediassa. Junassa tapahtui poikkeuksellinen ja iloinen tilanne, kun vauva syntyi matkalla Helsingistä Vaasaan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
VR haluaa muistaa tiistai-iltana junassa syntyneen vauvan perhettä lahjalla. Yhtiö on julkaissut etsintäkuulutuksen sosiaalisessa mediassa. Junassa tapahtui poikkeuksellinen ja iloinen tilanne, kun vauva syntyi matkalla Helsingistä Vaasaan.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 13.8.2026 klo 15:47, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Yle Uutiset, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa VR etsii junassa syntyneen vauvan perhettä • VR etsii junassa syntyneen vauvan vanhempia.
VR etsii vauvan perhettä junasta
VR haluaa muistaa vauvan, joka syntyi junassa tiistai-iltana. Junamatka oli Helsingistä Vaasaan. Yhtiö julkaisi etsinnästä ilmoituksen sosiaalisessa mediassa. Junahenkilökunta auttoi synnyttäjää rauhallisesti ja ammattitaitoisesti.
VR haluaa muistaa tiistai-iltana junassa syntyneen vauvan perhettä lahjalla. Yhtiö on julkaissut etsintäkuulutuksen sosiaalisessa mediassa. Junassa tapahtui poikkeuksellinen ja iloinen tilanne, kun vauva syntyi matkalla Helsingistä Vaasaan.
VR haluaa onnitella vauvan vanhempia, mutta ei tiedä heidän yhteystietojaan. Vauva syntyi IC 49 -junassa Helsingistä Vaasaan matkalla. Junasta hälytettiin ambulanssi Seinäjoen asemalle, ja VR toivoo perheen ottavan…
VR:n junassa Helsingistä Vaasaan syntyi vauva tiistai-iltana. Vanhempi ja vauva jäivät kyydistä Seinäjoella, jossa ambulanssi oli hälytetty paikalle. VR:n viestintäpäällikkö kommentoi, että…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #VR, #Seinäjoki
Satojen mopoilijoiden odotetaan kokoontuvan mielenosoitukseen Helsingissä lauantaina. Tapahtuman taustalla on nuorten toive laillisista mopomiiteistä ja yhteistyöstä poliisin kanssa. Järjestäjät haluavat vähentää vastakkainasettelua…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki
Hyvinkäällä on kadonnut 16-vuotias tyttö, Tiina Purho. Hänet on nähty viimeksi tiistaina aamupäivällä Tervamäessä. Poliisi pyytää havaintoja hätänumeroon 112.
Kotimaa
Poliisi Tuusulassa soitti ambulanssin mopoilijalle seitsemän minuutin kuluttua havainnostaan. Alun perin oli virheellisesti ilmoitettu, että ambulanssi kutsuttiin tunti tapahtuman jälkeen. Tutkinta jatkuu…
Kotimaa
Lahdessa nuori nainen pelastui roikkuessaan sillan kaiteesta. Ohikulkijat pysäyttivät pakettiauton, jonka katolle nainen pystyi pudottautumaan. Poliisi tutkii tapahtuman taustoja.
Kotimaa
Helsingin käräjäoikeus on hylännyt syytteet, joissa rakennusyhtiön työntekijöitä syytettiin lahjusrikoksista. Oikeus katsoi, ettei näyttöä ollut siitä, että vapaa-ajan tilaisuuksilla olisi pyritty vaikuttamaan…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 12.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sadekuurot laskevat ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienten itiömäärät ilmassa ovat maan eteläosissa runsaita ja maan keskiosissa ajoittain kohtalaisia. Cladosporium-homeitiömäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa matalista kohtalaisiin. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät rannikkoalueilla pääosin kohtalaisiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän erittäin vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa erittäin vähän. Sade laskee siitepölymääriä.