Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Metsä Fibre on käynnistänyt muutosneuvottelut mahdollisista lomautuksista Kemin biotuotetehtaalla. VR:n junassa Helsingistä Vaasaan syntyi vauva tiistai-iltana.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Paris Saint-Germain voitti Uefa Super Cupin, kun se voitti Aston Villan 2–1 Salzburgissa. Khvicha Kvaratskhelia teki PSG:n ensimmäisen maalin, mutta Aston Villan Brian Madjo tasoitti ennen taukoa. Desire Doue teki voittomaalin toisella puoliajalla, ja PSG:n voitto oli jo toinen peräkkäinen Super Cup -titteli.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Paris Saint-Germain voitti Uefa Super Cupin, kun se voitti Aston Villan 2–1 Salzburgissa. Khvicha Kvaratskhelia teki PSG:n ensimmäisen maalin, mutta Aston Villan Brian Madjo tasoitti ennen taukoa. Desire Doue teki voittomaalin toisella puoliajalla, ja PSG:n voitto oli jo toinen peräkkäinen Super Cup -titteli.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 13.8.2026 klo 00:21, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa PSG voitti Uefa Super Cupin jälleen • PSG voitti Uefa Super Cupin jälleen • PSG voitti Uefan Supercupin jälleen.
PSG voitti Super Cupin taas
Paris Saint-Germain voitti Uefa Super Cupin. PSG voitti Aston Villan 2–1. Kvaratskhelia teki ensimmäisen maalin. Aston Villa tasoitti ennen taukoa. Doue teki voittomaalin toisella puoliajalla.
Paris Saint-Germain voitti Uefa Super Cupin, kun se voitti Aston Villan 2–1 Salzburgissa. Khvicha Kvaratskhelia teki PSG:n ensimmäisen maalin, mutta Aston Villan Brian Madjo tasoitti ennen taukoa. Desire…
Paris Saint-Germain voitti Uefa Super Cupin, kun se kukisti Aston Villan 2–1 Salzburgissa. PSG:n Khvicha Kvaratskhelia teki avausmaalin, mutta Aston Villan Brian Madjo tasoitti ennen taukoa. Voittomaalin teki…
PSG juhlii Uefan Supercupin voittoa toista vuotta peräkkäin, voittaen Aston Villan 2–1. Ottelu pelattiin Salzburgissa, ja PSG:n maalit teki Khvitša Kvaratskhelia sekä Désiré Doué. Aston Villan ainokaisen viimeisteli…
Jalkapallolegenda Lionel Messin isä Jorge Messi on kuollut 68-vuotiaana. Hän kamppaili vakavaa sairautta vastaan useiden kuukausien ajan ja menehtyi sairaalassa Rosariossa. Jorge…
Jalkapallo
Inter voitti FC Vaduzin, vaikka peli ei ollut parhaimmillaan. Uusi hyökkääjä Lauri Laine esitteli taitojaan ja teki vaikutuksen lyhyessä ajassa. Voitto oli…
Jalkapallo
Real Madrid on vahvistanut hankkineensa 19-vuotiaan hyökkääjän Yan Diomanden RB Leipzigistä. Siirtosumma on 125 miljoonaa euroa, mutta se voi nousta jopa 140…
Jalkapallo
Barcelonan kapteeni Ronald Araújo on siirtynyt Liverpooliin vuoden mittaisella lainasopimuksella. Valioliigaseura vahvisti siirron myöhään maanantai-iltana. Sopimukseen sisältyy noin 50 miljoonan euron osto-optio.
Jalkapallo
Coritiban ja Chapecoensen ottelussa brasilialainen toppari Jacy putosi pelaajatunnelin aukkoon maalijuhlinnan yhteydessä. Hän oli juuri tehnyt maalin ja hyppäsi aidan yli, mutta…
Jalkapallo
HJK kohtasi PSV:n Mestarien liigan karsinnoissa, mutta hävisi 3–1. PSV:n Liz Rijsbergen teki kaksi maalia ensimmäisellä puoliajalla, ja vaikka Iiris Holmström kavensi,…
Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 12.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sadekuurot laskevat ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienten itiömäärät ilmassa ovat maan eteläosissa runsaita ja maan keskiosissa ajoittain kohtalaisia. Cladosporium-homeitiömäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa matalista kohtalaisiin. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät rannikkoalueilla pääosin kohtalaisiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän erittäin vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa erittäin vähän. Sade laskee siitepölymääriä.