Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pohjois-Korea laukaisi ohjuksen Japaninmerelle, ja Kolumbian maanjäristyksen uhriluku tarkentui alaspäin. Samalla Suomen vienti saavutti ennätyslukemat.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Tuusulassa tapahtuneessa mopo-onnettomuudessa poliisin toimintaa selvitetään. 15-vuotias mopoilija loukkaantui, ja ambulanssin tilaamiseen kului aikaa. Syyttäjä tutkii myös, oliko paikalla muita poliiseja.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Tuusulassa tapahtuneessa mopo-onnettomuudessa poliisin toimintaa selvitetään. 15-vuotias mopoilija loukkaantui, ja ambulanssin tilaamiseen kului aikaa. Syyttäjä tutkii myös, oliko paikalla muita poliiseja.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 12.8.2026 klo 12:29, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Maaseudun Tulevaisuus, Yle Uutiset, MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisin toiminta mopo-onnettomuudessa tutkinnassa • Poliisi ja mopoilija ajoi kovaa Tuusulassa • Poliisi epäiltynä mopoilijan ojaan kiilauksesta.
Poliisi tutkii mopo-onnettomuutta
Tuusulassa tapahtui mopo-onnettomuus, jossa 15-vuotias mopoilija loukkaantui. Poliisin toimintaa tutkitaan, koska ambulanssia ei tilattu heti paikalle. Syyttäjä selvittää, kuinka kauan ambulanssin tilaamiseen meni. Mopoilija kertoi loukkaantuneensa vakavasti.
Tuusulassa tapahtuneessa mopo-onnettomuudessa poliisin toimintaa selvitetään. 15-vuotias mopoilija loukkaantui, ja ambulanssin tilaamiseen kului aikaa. Syyttäjä tutkii myös, oliko paikalla muita poliiseja.
Tuusulassa tapahtui onnettomuus, jossa mopoilija suistui ojaan poliisin ajettua samaa vauhtia. Syyttäjä kertoo, että poliisia ei ole vielä kuultu asiassa. Tutkinnassa selvitetään myös ambulanssin tilaamiseen kulunutta aikaa.
Tuusulassa poliisi on epäiltynä mopoilijan kiilauksesta, joka johti mopoilijan loukkaantumiseen. Syyttäjä kertoo, että poliisia ei ole vielä päästy kuulemaan asiassa. Tutkinnassa selvitetään myös ambulanssin tilaamiseen kulunutta aikaa.
Tuusulan Palkkitiellä tapahtui onnettomuus, jossa nuori kevarikuski kuoli. Onnettomuus tapahtui vuonna 2018, kun nuori mies menetti pyöränsä hallinnan ja törmäsi puuhun. Paikalliset…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Tuusula, #Onnettomuus
Tuusulan mopomiitissä tapahtui onnettomuus, jossa 15-vuotias poika loukkaantui. Poliisi vei pojan tapahtumapaikalta hoitoon, ja videolla näkyy myös törmäys, joka tapahtui poliisin toimesta.…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Tuusula, #Poliisi
Tuusulassa poliisi kiilasi karkuun ajaneen mopoilijan ulos tieltä, mikä johti mopoilijan kaatumiseen ja loukkaantumiseen. Liikenne- ja viestintäministeri Lulu Ranne on kommentoinut tapausta…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Tuusula, #Poliisi
Tuusulassa poliisiauto ajoi 15-vuotiaan mopoilijan tieltä ulos, mikä johti nuoren loukkaantumiseen. Tilanne tallentui mopoilijan kypäräkameralle ja video on levinnyt sosiaalisessa mediassa. Asiantuntijat…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Tuusula, #Mopo
Ortopedi Carl Lybäck kritisoi poliisin toimintaa Tuusulan mopo-onnettomuudessa. Hän huomauttaa, että poliisin kiilaaminen mopoilijan tieltä olisi voinut johtaa vakaviin seurauksiin. Onnettomuus tapahtui…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Tuusula, #Mopo
Stunttikoordinaattori Kimmo Rajala arvioi mopon kaatumisen vakavuutta Tuusulassa. Hän korosti, että törmäys aitaan kovassa vauhdissa oli erityisen vaarallinen. Tapahtumasta on käynnistetty tutkinnat…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Tuusula, #Mopo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 12.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sadekuurot laskevat ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienten itiömäärät ilmassa ovat maan eteläosissa runsaita ja maan keskiosissa ajoittain kohtalaisia. Cladosporium-homeitiömäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa matalista kohtalaisiin. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät rannikkoalueilla pääosin kohtalaisiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän erittäin vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa erittäin vähän. Sade laskee siitepölymääriä.