Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pohjois-Korea laukaisi ohjuksen Japaninmerelle, ja Kolumbian maanjäristyksen uhriluku tarkentui alaspäin. Samalla Suomen vienti saavutti ennätyslukemat.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Tuusulan Palkkitiellä tapahtui onnettomuus, jossa nuori kevarikuski kuoli. Onnettomuus tapahtui vuonna 2018, kun nuori mies menetti pyöränsä hallinnan ja törmäsi puuhun. Paikalliset yrittäjät ja poliisi ovat huolissaan nuorten mopoilijoiden ajotavoista.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Tuusulan Palkkitiellä tapahtui onnettomuus, jossa nuori kevarikuski kuoli. Onnettomuus tapahtui vuonna 2018, kun nuori mies menetti pyöränsä hallinnan ja törmäsi puuhun. Paikalliset yrittäjät ja poliisi ovat huolissaan nuorten mopoilijoiden ajotavoista.
Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 11.8.2026 klo 11:23, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Tragedia Tuusulan mopoturmatiellä • Tuusulan mopoturmatiellä tapahtui uusi onnettomuus • Ihminen loukkaantui Vihdissä onnettomuudessa.
Nuori kuoli mopoturmassa Tuusulassa
Tuusulan Palkkitiellä tapahtui onnettomuus, jossa nuori mies kuoli. Hän ajoi kevytmoottoripyörällä ja menetti hallinnan. Mies törmäsi puuhun ja kuoli heti. Paikalliset ovat huolissaan nuorten mopoilijoiden ajotavoista.
Tuusulan Palkkitiellä tapahtui onnettomuus, jossa nuori kevarikuski kuoli. Onnettomuus tapahtui vuonna 2018, kun nuori mies menetti pyöränsä hallinnan ja törmäsi puuhun. Paikalliset yrittäjät ja poliisi ovat huolissaan nuorten…
Tuusulan Palkkitiellä tapahtui uusi onnettomuus, jossa mopoilija ajautui ojaan. Tämä tie on ollut aiemmin kohtalokas, sillä vuonna 2018 nuori kevarikuski kuoli samassa paikassa. Paikalliset yrittäjät ja poliisi ovat…
Vihdissä tapahtui onnettomuus, jossa ihminen jäi pienkuormaajan alle. Pelastuslaitos toimitti loukkaantuneen jatkohoitoon. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä.
Vihdissä tapahtui tiistaiaamuna onnettomuus, jossa ihminen jäi pienkuormaajan alle. Länsi-Uudenmaan pelastuslaitos toimitti loukkaantuneen jatkohoitoon. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä.
Vihdissä tapahtui onnettomuus, jossa ihminen jäi pienkuormaajan alle. Poliisi ja onnettomuustutkinta selvittävät onnettomuuden syitä. Tilanne herättää huolta alueen turvallisuudesta.
Vihdissä tapahtui vakava onnettomuus, jossa henkilö jäi pienkuormaajan alle. Loukkaantunut toimitettiin jatkohoitoon ensihoidon toimesta. Poliisi ja onnettomuustutkinta selvittävät onnettomuuden syitä.
Tuusulassa poliisiauto ajoi 15-vuotiaan mopoilijan tieltä ulos, mikä johti nuoren loukkaantumiseen. Tilanne tallentui mopoilijan kypäräkameralle ja video on levinnyt sosiaalisessa mediassa. Asiantuntijat…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Tuusula, #Mopo
Tuusulassa tapahtui onnettomuus, jossa mopoilija suistui tieltä poliisin takaa-ajon seurauksena. Poliisi kiilasi mopolijan ulos tieltä, ja hän loukkaantui, mutta hänen henkensä ei…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Tuusula, #Mopo
Kuusamossa tapahtui onnettomuus, jossa kaivinkone kaatui kuorma-autosta henkilöauton päälle. Pelastuslaitos sai hälytyksen sunnuntaina iltapäivällä, ja onnettomuudessa oli useita henkilöitä. Tie suljettiin ja…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Tuusulan mopoturmasta on julkaistu video, joka näyttää onnettomuuden tapahtumat. Poliisi kiilasi 15-vuotiaan mopoilijan tieltä noin 90 kilometrin tuntivauhdissa, mikä johti onnettomuuteen. Poika…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Tuusula, #Mopoturma
Ortopedi Carl Lybäck kritisoi poliisin toimintaa Tuusulan mopo-onnettomuudessa. Hän huomauttaa, että poliisin kiilaaminen mopoilijan tieltä olisi voinut johtaa vakaviin seurauksiin. Onnettomuus tapahtui…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Tuusula, #Mopo
Stunttikoordinaattori Kimmo Rajala arvioi mopon kaatumisen vakavuutta Tuusulassa. Hän korosti, että törmäys aitaan kovassa vauhdissa oli erityisen vaarallinen. Tapahtumasta on käynnistetty tutkinnat…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Tuusula, #Mopo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 10.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Cladosporium- ja Alternaria-homesienten itiöitä on ilmassa kohtalaisesti maan eteläosissa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sade laskee siitepölymääriä.