Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Suomessa on vahvistettu ensimmäiset afrikkalaisen sikaruton tapaukset EU:n laboratoriossa. Tuusulassa poliisi on joutunut epäilyn kohteeksi virkavelvollisuuden rikkomisesta ja…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Lappeenrannan ravikilpailuissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Ponilähdöissä Diana Wee voitti ensimmäisen lähdön ajalla 2,24,0. Muissa lähdöissä voittajiksi nousivat muun muassa Thilde Huikea ja Fannina.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Lappeenrannan ravikilpailuissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Ponilähdöissä Diana Wee voitti ensimmäisen lähdön ajalla 2,24,0. Muissa lähdöissä voittajiksi nousivat muun muassa Thilde Huikea ja Fannina.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 10.8.2026 klo 21:36, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ravitulokset Lappeenrannasta • Ravituloksia Lappeenrannasta.
Ravitulokset Lappeenrannasta
Lappeenrannassa järjestettiin ravikilpailut. Ensimmäisessä ponilähdössä voitti Diana Wee. Toinen ponilähtö meni Thilde Huikealle. Myös muissa lähdöissä nähtiin hyviä suorituksia.
Lappeenrannan ravikilpailuissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Ponilähdöissä Diana Wee voitti ensimmäisen lähdön ajalla 2,24,0. Muissa lähdöissä voittajiksi nousivat muun muassa Thilde Huikea ja Fannina.
Lappeenrannassa järjestettiin Toto4-ravit, joissa nähtiin useita kilpailuja. Fritz Buttenhoffin Malja-ajo voitettiin Henkinen-nimisen hevosen toimesta. Tammadivisioona-kilpailussa voiton vei Montefilia.
Teivon Kuninkuusravit houkutteli viikonlopun aikana yli 51 000 kävijää, mikä ylitti järjestäjien odotukset. Suosituin päivä oli lauantai, jolloin paikalla oli yli 20…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Pori isännöi Toto5-kilpailuja, joissa nähtiin tiukkoja kamppailuja. Satakunnan Ravinaisten Mestaruusajossa voittajaksi nousi Larvan Aurora, jonka ohjasti Heini Koivusaari. Muita kärkisijoja saavuttivat Tisurin…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Vilkkeen Villi voitti Kouvolan raveissa ja nousi vuoden voitokkaimmaksi ravuriksi Suomessa. Hevonen saavutti kauden kymmenennen voittonsa, ohjastajana toimi Teemu Okkolin. Okkolin ajoi…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Kuninkuusraveissa Jockas Rita voitti kuningatarkilpailun ja Pro kuninkuuskilpailun. Santtu Raitalan ohjastama Jockas Rita oli ennakkosuosikki ja varmisti voiton yhteispisteillä. Antti Ojanperän valmentama…
Ravit
Pro ja Jockas Rita lähtevät Tampereen kuninkuusraveihin vahvoista asemista. Pro on voittanut kilpailun ensimmäiset matkat ja on selvä suosikki. Kuningattaren titteli saattaa…
Ravit
Riihimäellä järjestettiin ravikilpailut, joissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Toto4-kilpailussa voiton vei Knight Wistful ajajanaan Tino Keväänranta. Amatööriohjastajien SM-liigassa Kipinän Jamppa oli nopein.
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 10.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Cladosporium- ja Alternaria-homesienten itiöitä on ilmassa kohtalaisesti maan eteläosissa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sade laskee siitepölymääriä.