Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Suomalainen yritti luvattomasti ylittää rajan Venäjälle, ja poliisi epäilee mopoilijaa törkeästä rikoksesta. Teollisuuden uudet tilaukset kasvavat merkittävästi.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kauppakeskus Itiksessä tapahtui vesivahinko, kun jäähdytysverkoston putki rikkoutui. Vettä valui Jack & Jones -liikkeeseen, ja se levisi myös käytävälle. Tilanne saatiin nopeasti hallintaan, eikä henkilövahinkoja syntynyt.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kauppakeskus Itiksessä tapahtui vesivahinko, kun jäähdytysverkoston putki rikkoutui. Vettä valui Jack & Jones -liikkeeseen, ja se levisi myös käytävälle. Tilanne saatiin nopeasti hallintaan, eikä henkilövahinkoja syntynyt.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 10.8.2026 klo 15:09, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Vesi rikkoi vaatekaupan Itiksessä • Itiksessä oli vesivahinko.
Vesi rikkoi vaatekaupan
Kauppakeskus Itiksessä Helsingissä tapahtui vesivahinko. Jäähdytysputki rikkoutui ja vettä valui Jack & Jones -liikkeeseen. Vettä oli niin paljon, että se muodosti lammikon. Kauppa suljettiin siivouksen ajaksi, mutta tilanne saatiin nopeasti hallintaan.
Kauppakeskus Itiksessä tapahtui vesivahinko, kun jäähdytysverkoston putki rikkoutui. Vettä valui Jack & Jones -liikkeeseen, ja se levisi myös käytävälle. Tilanne saatiin nopeasti hallintaan, eikä henkilövahinkoja syntynyt.
Helsingin kauppakeskus Itiksessä rikkoutunut putki vuoti vettä myymälään maanantaina. Vesi valui vaateliike Jack & Jonesiin ja aiheutti pienen tulvan, mutta vahinko saatiin nopeasti hallintaan. Myymälä avautuu pian siivouksen…
Ilmajoella tapahtui lauantaina liikenneonnettomuus, jossa yksi henkilö kuoli ja toinen loukkaantui vakavasti. Poliisi tutkii tapausta, joka sai alkunsa, kun auto ajautui pientareelle…
Liikenne
Ensimmäinen juna Ruotsista saapui Suomeen lähes 40 vuoden tauon jälkeen. Oulun rautatieasemalla juna sai iloiset vastaanotot väkijoukon ja kansalaisjuhlan myötä. Junayhteys liikennöi…
Liikenne
Kuusamossa tapahtui onnettomuus, jossa kaivinkone kaatui kuorma-autosta henkilöauton päälle. Pelastuslaitos sai hälytyksen sunnuntaina iltapäivällä, ja onnettomuudessa oli useita henkilöitä. Tie suljettiin ja…
Liikenne
Lohjalla tapahtui onnettomuus, jossa kalastamassa ollut henkilö hukkui järveen. Pelastuslaitos sai tiedon tapahtumasta perjantaina kello 14 jälkeen. Paikalle lähti useita pelastuslaitoksen yksiköitä.
Liikenne
Finnairin lento Helsingistä Gdanskiin ohjattiin Latvian Riikaan teknisen vian takia. Finnair on lähettänyt mekaanikon tarkistamaan koneen, mutta vian syy ei ole vielä…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Helsinki
Ilmajoella tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa henkilöauto ajoi ulos tieltä. Pelastuslaitos irrotti autosta vaikeasti puristuksissa olleen henkilön. Onnettomuudessa oli yhteensä kaksi henkilöä, ja…
Liikenne
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 10.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Cladosporium- ja Alternaria-homesienten itiöitä on ilmassa kohtalaisesti maan eteläosissa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sade laskee siitepölymääriä.