Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Teollisuus kasvoi kesäkuussa merkittävästi, kun taas Saara Arvan murhatapaus jatkuu oikeudessa. Lisäksi yli puolet varhaiskasvatuksen asiakkaista on maksuttomia.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Yleisurheilun EM-kisat starttaavat tänään eri kilpailuissa. Urheilijat kilpailevat useissa lajeissa, ja tapahtuma houkuttelee suuria nimiä. Kisat tarjoavat jännitystä ja mahdollisuuden voittaa mitaleita.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Yleisurheilun EM-kisat starttaavat tänään eri kilpailuissa. Urheilijat kilpailevat useissa lajeissa, ja tapahtuma houkuttelee suuria nimiä. Kisat tarjoavat jännitystä ja mahdollisuuden voittaa mitaleita.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 10.8.2026 klo 07:42, pääluokka Yleisurheilu.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Yleisurheilun EM-kisat alkavat • Yleisurheilun EM-kisat alkavat.
Yleisurheilun EM-kisat alkavat
Yleisurheilun EM-kisat alkavat tänään. Urheilijat kilpailevat eri lajeissa. Tapahtumassa on mukana monia tunnettuja urheilijoita. Kisat tarjoavat jännitystä ja mahdollisuuden voittaa mitaleita.
Yleisurheilun EM-kisat starttaavat tänään eri kilpailuissa. Urheilijat kilpailevat useissa lajeissa, ja tapahtuma houkuttelee suuria nimiä. Kisat tarjoavat jännitystä ja mahdollisuuden voittaa mitaleita.
Yleisurheilun EM-kisat starttaavat tänään, ja urheilijat ovat valmiita kilpailemaan mitaleista. Tapahtuma tuo yhteen huippu-urheilijoita eri maista, ja kisat kestävät useita päiviä. Odotettavissa on jännittäviä suorituksia ja uusia ennätyksiä.
Alisa Virtanen, 23, yllätti pääsemällä viime hetkellä EM-kisoihin Birminghamissa. Estejuoksija on opiskellut lääkäriksi Tampereen yliopistolla ja parantanut ennätystään vuosien varrella. Virtanen on…
Yleisurheilu • jaetut avainsanat: #EMkisat, #Yleisurheilu
Suomen 400 metrin juoksija Mette Baas loukkaantui ja jää pois yleisurheilun EM-kisoista. Hän kärsi takareiden lihasrepeämästä harjoituksessa, mikä päättää hänen kauden. Baasin…
Yleisurheilu • jaetut avainsanat: #EMkisat, #Yleisurheilu
Suomen seiväshyppääjä Wilma Heltelä on jälleen valmis taistelemaan Euroopan mestaruudesta. Heltelän itseluottamus ja hyväntuulisuus ovat palanneet, mikä näkyi hänen olemuksessaan lehdistötilaisuudessa. Hän…
Yleisurheilu • jaetut avainsanat: #EMkisat, #Urheilu
Yleisurheilun EM-kisat järjestetään 10. – 16. elokuuta Birminghamissa, Isossa-Britanniassa. Kisojen aikataulu ja suomalaiset kilpailijat on julkaistu, ja varmat osallistujat on merkitty. Kilpailuja…
Yleisurheilu • jaetut avainsanat: #Yleisurheilu, #EMkisat
Espanjalainen kestävyysjuoksija Laura Luengo on ilmoittanut jättävänsä väliin ensi viikon yleisurheilun EM-kisat terveysongelman vuoksi. Luengo oli yksi potentiaalisista haastajista Alisa Vainiolle naisten…
Yleisurheilu • jaetut avainsanat: #EMkisat, #Yleisurheilu
Nina Chydenius ei osallistu Birminghamin EM-kisoihin pitkäkestoisen taudin vuoksi. Hänen poisjääntinsä myötä suomalaisurheilijoiden lista epävarmoista osallistujista kasvoi. Elina Lampela päättää osallistumisestaan myöhemmin.
Yleisurheilu • jaetut avainsanat: #EMkisat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.