Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tuusulassa tapahtui lauantai-iltana takaa-ajotilanne, jossa poliisi kiilasi mopoilijan nurin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Tanskassa Holbaekissa kolme ihmistä haavoittui ampumisessa sunnuntaina. Poliisi ilmoitti, että uhrit eivät ole hengenvaarassa ja epäilee ammuskelun liittyvän jengien välisiin riitoihin. Ampuja on paennut valkoisella autolla, ja poliisi etsii häntä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Tanskassa Holbaekissa kolme ihmistä haavoittui ampumisessa sunnuntaina. Poliisi ilmoitti, että uhrit eivät ole hengenvaarassa ja epäilee ammuskelun liittyvän jengien välisiin riitoihin. Ampuja on paennut valkoisella autolla, ja poliisi etsii häntä.
Aiheesta on julkaistu 8 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 9.8.2026 klo 21:28, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kolme haavoittui ampumisessa Tanskassa • Kolme haavoittui ampumisessa Tanskassa • Useita loukkaantui ampumisessa Tanskassa.
Kolme ihmistä haavoittui Tanskassa
Tanskassa Holbaekissa tapahtui ampuminen, jossa kolme ihmistä haavoittui. Ampuminen tapahtui asuinalueella sunnuntaina iltapäivällä. Poliisi sanoo, että uhrit eivät ole hengenvaarassa. Ampuminen liittyy mahdollisesti jengien välisiin riitoihin. Poliisi etsii ampujaa, joka pakeni valkoisella autolla.
Tanskassa Holbaekissa kolme ihmistä haavoittui ampumisessa sunnuntaina. Poliisi ilmoitti, että uhrit eivät ole hengenvaarassa ja epäilee ammuskelun liittyvän jengien välisiin riitoihin. Ampuja on paennut valkoisella autolla, ja poliisi…
Tanskassa Holbaekissa tapahtui ampuminen, jossa kolme ihmistä haavoittui. Poliisi kertoo, että kenenkään vammat eivät ole hengenvaarallisia. Ampuminen liittynee jengien väliseen välienselvittelyyn, ja poliisi etsii ampujaa.
Tanskassa Holbækissa tapahtui ampumavälikohtaus, jossa kolme ihmistä haavoittui. Haavoittuneiden henki ei ole vaarassa, ja poliisi epäilee rikollispiirien välistä selkkausta. Tarkkaa motiivia ei ole vielä kerrottu.
Tanskassa Holbækissa on tapahtunut ammuskelu, jossa useita ihmisiä on loukkaantunut. Poliisi epäilee, että ammuskelu liittyy rikollispiireihin ja epäillyt tekijät ovat paenneet valkoisella autolla. Loukkaantuneiden määrä ja vammojen vakavuus…
Tanskassa Holbækissa tapahtui ammuskelu, jossa useita ihmisiä loukkaantui. Poliisi sai tiedon ampumisesta iltapäivällä, ja alustavien tietojen mukaan se liittyy rikollisten välienselvittelyyn. Tekijöiden epäillään paenneen valkoisella autolla.
Tanskassa Holbækissa tapahtui ammuskelu, jossa useita ihmisiä loukkaantui. Poliisi epäilee ammuskelun olevan rikollisten välinen yhteenotto, mutta taustatiedoista ei ole vielä tarkkaa tietoa. Tekijät paikenivat paikalta valkoisella autolla.
Tanskassa Holbækissa tapahtui ammuskelu, jossa useita ihmisiä loukkaantui. Poliisi epäilee, että ammuskelu liittyy rikollisten väliseen yhteenottoon. Tekijät pakenivat paikalta valkoisella autolla.
Holbækissä Tanskassa useita ihmisiä on haavoittunut ammuskelussa. Poliisi epäilee, että ammuskelu liittyy rikollisjengien välienselvittelyyn. Tekijät ovat paenneet paikalta valkoisella autolla.
Tuusulassa tapahtui lauantai-iltana takaa-ajotilanne, jossa poliisi kiilasi mopoilijan nurin. Molempia osapuolia epäillään rikoksista, ja mopoilija loukkaantui lievästi. Poliisin toimintaa tutkitaan valtakunnansyyttäjän toimiston…
Rikos
Käpylässä mies ampui laukauksia ilmaan käsiaseella. Poliisi sai useita ilmoituksia tapahtumasta ja löysi miehen nopeasti. Ase takavarikoitiin, eikä tilanteessa loukkaantunut ketään.
Rikos
Palvelukodin johtajaa epäillään törkeästä huumausainerikoksesta, jossa hän on varastanut potilaille määrättyjä lääkkeitä omaan käyttöönsä. Lapin poliisi on saanut päätökseen laajan tutkinnan, ja…
Rikos
Lounais-Suomen poliisi tutkii 21-vuotiasta miestä, jota epäillään viidestä seksuaalirikoksesta, mukaan lukien raiskaus. Rikokset ovat tapahtuneet Turun keskustassa iltaisin tai öisin ja ovat…
Rikos
Saara Arvan omaiset saivat uhkaavia viestejä katoamisen jälkeen Mika Moringilta, joka on sarjasaalistaja. Moring oli ärsyyntynyt siitä, että hänen tietonsa olivat päätyneet…
Rikos
Oikeudenkäynti Mika Moringin henkirikossyytteestä alkoi Pohjois-Savon käräjäoikeudessa. Syyttäjä vaatii Moringille yli yhdeksän vuoden vankeutta vuonna 2019 kadonneen naisen taposta ja törkeästä vapaudenriistosta.
Rikos
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.