Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tuusulassa tapahtui lauantai-iltana takaa-ajotilanne, jossa poliisi kiilasi mopoilijan nurin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Jääkiekon Liigan harjoituskausi käynnistyi viikonloppuna Pitsiturnauksessa ja Tamperen Cupissa. Kesän aikana siirtomarkkinoilla on tapahtunut vilkasta pelaajaliikennettä, mikä johtuu tulevasta superkaudesta. Superkausi alkaa 1. syyskuuta ja vaikuttaa joukkueiden asemaan kaudella 2027–2028.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Jääkiekon Liigan harjoituskausi käynnistyi viikonloppuna Pitsiturnauksessa ja Tamperen Cupissa. Kesän aikana siirtomarkkinoilla on tapahtunut vilkasta pelaajaliikennettä, mikä johtuu tulevasta superkaudesta. Superkausi alkaa 1. syyskuuta ja vaikuttaa joukkueiden asemaan kaudella 2027–2028.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 9.8.2026 klo 21:32, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Liigan superkausi alkaa pian • Liigan superkausi alkaa syyskuussa.
Liigan superkausi alkaa pian
Jääkiekon Liigan harjoituskausi alkoi viikonloppuna. Pitsiturnaus ja Tamperen Cup järjestettiin. Kesällä on tapahtunut paljon pelaajasiirtoja. Superkausi alkaa 1. syyskuuta ja se vaikuttaa joukkueiden tulevaisuuteen.
Jääkiekon Liigan harjoituskausi käynnistyi viikonloppuna Pitsiturnauksessa ja Tamperen Cupissa. Kesän aikana siirtomarkkinoilla on tapahtunut vilkasta pelaajaliikennettä, mikä johtuu tulevasta superkaudesta. Superkausi alkaa 1. syyskuuta ja vaikuttaa joukkueiden asemaan…
Jääkiekon Liigan superkausi starttaa 1. syyskuuta. Harjoituskausi alkoi viikonloppuna Pitsiturnauksen ja Tamperen Cupin merkeissä. Kesän aikana siirtomarkkinoilla on tapahtunut vilkasta pelaajaliikennettä, mikä lisää kilpailua kaudella 2027–2028.
Turun Palloseura voitti Helsingin Jokerit jääkiekon Pitsiturnauksessa maalein 3–2. TPS johti ottelua, mutta Jokerit nousi tasoihin ennen kuin TPS:n Lukas Wernblom ratkaisi…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Pitsiturnaus, #Jääkiekko
Miesten jääkiekkokauden avausottelussa Rauman Lukko ja Porin Ässät pelasivat 1–1-tasapelin. Lukko voitti epävirallisessa voittomaalikilpailussa, kun Mikael Ruohomaa teki ratkaisevan maalin. Ässät jatkaa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko, #Pitsiturnaus
Mikkelin Jukurit on valinnut yhdysvaltalaishyökkääjä Connor Fordin uudeksi kapteenikseen. Tämä valinta on historiallinen, sillä Fordista tulee seuran ensimmäinen ulkomaalaiskapteeni. Edellinen kapteeni Jesper…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Liiga, #Jääkiekko
Perinteinen Pitsiturnaus käynnistää miesten kotimaisen jääkiekkokauden Raumalla. Turnauksessa pelaavat muun muassa Helsingin Jokerit ja Rauman Lukko. Loppuottelu pelataan tänään kello 20.15.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Pitsiturnaus, #Liiga
Jokerit palaa jääkiekkoliigaan 12 vuoden tauon jälkeen, ja joukkueen maalivahtina toimii Veini Vehviläinen. Hän on hakenut uutta nostetta uralleen Mestiksestä ja uskoo…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Liiga, #Jääkiekko
HPK voitti Sportin Pitsiturnauksen finaalissa. Joukkueen sisäinen kilpailu pelipaikoista on tiivistynyt, ja harjoituksissa vallitsee kilpailuhenki. Pelaajat pyrkivät näyttämään parastaan saadakseen paikan kokoonpanossa.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Pitsiturnaus
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.