Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tuusulassa tapahtui lauantai-iltana takaa-ajotilanne, jossa poliisi kiilasi mopoilijan nurin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Joensuussa Pielisjoesta löytyi nuoren miehen ruumis. Pelastuslaitos sai ilmoituksen miehen veden alle painumisesta sunnuntaina. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyn selvittämiseksi, mutta rikosta ei epäillä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Joensuussa Pielisjoesta löytyi nuoren miehen ruumis. Pelastuslaitos sai ilmoituksen miehen veden alle painumisesta sunnuntaina. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyn selvittämiseksi, mutta rikosta ei epäillä.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 9.8.2026 klo 19:35, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Mies löytyi kuolleena vedestä • Nuori mies löytyi kuolleena Joensuusta.
Mies löytyi kuolleena vedestä
Joensuussa löytyi nuori mies kuolleena vedestä. Hän oli painunut veden alle Pielisjoessa. Pelastuslaitos sai ilmoituksen asiasta sunnuntaina. Poliisi tutkii kuolemansyytä, mutta rikosta ei epäillä.
Joensuussa Pielisjoesta löytyi nuoren miehen ruumis. Pelastuslaitos sai ilmoituksen miehen veden alle painumisesta sunnuntaina. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyn selvittämiseksi, mutta rikosta ei epäillä.
Joensuussa Pielisjoesta löytyi nuoren miehen ruumis. Poliisi ja pelastuslaitos saivat ilmoituksen vedestä löytyneestä henkilöstä sunnuntaina. Etsintöihin osallistui useita pelastusyksiköitä, mutta rikosta ei epäillä.
Raumalla maaliskuussa kadonnut mies on löydetty kuolleena. Hänen jäänteensä löytyivät metsästä, ja poliisi tutkii tapausta kuolemansyyn selvittämisenä. Etsintöjä tehtiin yhteistyössä vapaaehtoisten kanssa,…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi, #Kuolemansyy
Iäkäs kalastaja hukkui Lohjalla perjantaina. Pelastuslaitos sai hälytyksen kello 14, mutta mies oli jo hukkunut järveen. Poliisin mukaan hän oli veneellä ja…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Pelastuslaitos, #Poliisi
Iisalmessa on tapahtunut hukkumistapaus, jossa 30-vuotias nainen on löydetty vedestä. Hätäkeskukseen tuli ilmoitus veneestä putoamisesta, ja pelastuslaitoksen sukeltajat löysivät naisen kaksi tuntia…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Pelastuslaitos
Jyväskylässä iäkäs mies menehtyi poliisiautossa torstaina. Mies oli aiemmin ollut päihtynyt ja poliisi oli kuljettamassa häntä päihtyneiden säilytystilaan. Miehen elvytysyritykset eivät onnistuneet,…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Kuusamon Kantolammella tapahtui perjantaina kuolemantapaus. Pelastuslaitos sai ilmoituksen veden varaan joutuneesta henkilöstä, joka saatiin rantaan ennen pelastusyksiköiden saapumista. Tapauksen yksityiskohtia selvitetään.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Pelastuslaitos
Yli 80-vuotias mies eksyi marjastusreissullaan Urjalassa ja vietti yön metsässä. Hän ei halunnut häiritä viranomaisia, joten päätti odottaa aamun valkenemista ennen avun…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.