Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tuusulassa tapahtui lauantai-iltana takaa-ajotilanne, jossa poliisi kiilasi mopoilijan nurin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Tuusulassa tapahtui välikohtaus, jossa poliisi kiilasi mopoilijan henkilöautolla ulos tieltä mopomiitin aikana. Silminnäkijöiden mukaan mopoilija kaatui rajusti, ja paikalla oli useita ihmisiä auttamassa. Tapauksesta on levinnyt videoita sosiaalisessa mediassa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Tuusulassa tapahtui välikohtaus, jossa poliisi kiilasi mopoilijan henkilöautolla ulos tieltä mopomiitin aikana. Silminnäkijöiden mukaan mopoilija kaatui rajusti, ja paikalla oli useita ihmisiä auttamassa. Tapauksesta on levinnyt videoita sosiaalisessa mediassa.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 9.8.2026 klo 16:17, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi kiilasi mopoilijan ulos tieltä • Poliisi kiilasi mopoilijan Tuusulassa.
Poliisi kiilasi mopoilijan tieltä
Tuusulassa poliisi ajoi mopoilijan ojaan. Tämä tapahtui mopomiitin aikana. Silminnäkijät kertoivat, että mopoilija kaatui rajusti. Paikalla oli monia ihmisiä auttamassa mopoilijaa ja nostamassa mopoaan ojasta.
Tuusulassa tapahtui välikohtaus, jossa poliisi kiilasi mopoilijan henkilöautolla ulos tieltä mopomiitin aikana. Silminnäkijöiden mukaan mopoilija kaatui rajusti, ja paikalla oli useita ihmisiä auttamassa. Tapauksesta on levinnyt videoita sosiaalisessa…
Nuori mopoilija suistui tieltä poliisin takaa-ajossa Tuusulassa. Tilanteesta on julkaistu videoita sosiaalisessa mediassa, ja mopoilija loukkaantui lievästi. Poliisi ja valtakunnansyyttäjän toimisto tutkivat tapahtumia erikseen.
Nuori mopoilija suistui tieltä poliisin takaa-ajossa Tuusulassa. Tilanteesta on julkaistu videoita sosiaalisessa mediassa, joissa mopoilija ajaa poliisiautoa karkuun. Poliisi on aloittanut esitutkinnan…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Tuusula, #Poliisi
Teuvalla tapahtui torstaina ulosajo, jossa yksi henkilö kuoli. Poliisi sai ilmoituksen onnettomuudesta Kauhajoentiellä illalla. Kuljettaja löytyi autosta, ja tapausta tutkitaan kuolemansyyntutkintana.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Poliisi
Lohjalla tapahtui onnettomuus, jossa kalastamassa ollut henkilö hukkui järveen. Pelastuslaitos sai tiedon tapahtumasta perjantaina kello 14 jälkeen. Paikalle lähti useita pelastuslaitoksen yksiköitä.
Liikenne
Ilmajoella tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa henkilöauto ajoi ulos tieltä. Pelastuslaitos irrotti autosta vaikeasti puristuksissa olleen henkilön. Onnettomuudessa oli yhteensä kaksi henkilöä, ja…
Liikenne
Oulusta pääsee ensi viikolla junalla Ruotsin Haaparantaan, kun junaliikenne käynnistyy jälleen. Reitti kulkee Oulusta Kemin ja Tornion kautta, ja junia liikennöidään päivittäin…
Liikenne
Turussa kadonneen miehen auto on löytynyt Airiston satamasta. Poliisi pyytää edelleen havaintoja miehen liikkeistä ja mahdollisista poikkeavista tapahtumista alueella. Miehen katoamiseen ei…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.