Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Bulgariassa räjähti drooni lähellä Romanian rajaa, ja Käpylässä mies ampui laukauksia ilmaan. Yhdysvaltain senaatti vahvisti myös Todd Blanchen…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Miesten Vaahteraliigassa Helsinki Roosters voitti Wasa Royalsin 47–7. Kuopio Steelers puolestaan voitti Seinäjoki Crocodilesin tiukassa ottelussa 35–33. Liigassa on vielä useita otteluita jäljellä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Miesten Vaahteraliigassa Helsinki Roosters voitti Wasa Royalsin 47–7. Kuopio Steelers puolestaan voitti Seinäjoki Crocodilesin tiukassa ottelussa 35–33. Liigassa on vielä useita otteluita jäljellä.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 8.8.2026 klo 21:21, pääluokka Muut lajit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Helsinki Roosters voitti Wasa Royalsin selvästi • Åland United voitti Ilveksen 3-0 • Jalkapallon Kansallinen liiga: Tuloksia ja otteluita.
Helsinki Roosters voitti Wasa Royalsin selvästi
Helsingin Roosters voitti Wasa Royalsin selvästi lukemin 47–7. Kuopio Steelers voitti Seinäjoki Crocodilesin tiukassa pelissä 35–33. Miesten Vaahteraliigassa on vielä monta ottelua jäljellä. Seuraavat pelit ovat 13. Ja 15. elokuuta.
Miesten Vaahteraliigassa Helsinki Roosters voitti Wasa Royalsin 47–7. Kuopio Steelers puolestaan voitti Seinäjoki Crocodilesin tiukassa ottelussa 35–33. Liigassa on vielä useita otteluita jäljellä.
Åland United voitti Ilveksen jalkapallon Mestaruussarjassa 3-0. HPS voitti KuPS:n tiukassa ottelussa 3-2. HJK johtaa sarjaa selvästi 39 pisteellä.
Kansallisessa liigassa HPS voitti KuPS:n 3–2 ja Åland United voitti Ilveksen 3–0. Seuraavat ottelut pelataan elokuussa, mukaan lukien Gnistanin ja HJK:n välinen kohtaaminen. Karsintasarjassa HJS hävisi VIFK:lle 0–1.
Kuopio Steelers voitti Wasa Royalsin Vaahteraliigan ottelussa, vaikka rankkasateet ja ukonilma keskeyttivät pelin. Joukkue onnistui löytämään ratkaisevat hetket vastustajan puolustuksesta ja sai…
Muut lajit • jaetut avainsanat: #KuopioSteelers, #WasaRoyals
Tampere Saints kohtasi Kuopio Steelersin Vaahteraliigassa ja hävisi tiukasti 35–47. Ottelu oli vauhdikas, ja molemmat joukkueet tekivät yhteensä kuusi touchdownia ensimmäisellä puoliajalla.…
Muut lajit • jaetut avainsanat: #KuopioSteelers, #Vaahteraliiga
Miesten Vaahteraliigassa pelattiin useita otteluita, joissa Wasa Royals hävisi East City Giantsille 16–28 ja Seinäjoki Crocodiles Porvoo Butchersille 7–20. Liigan sarjataulukossa Steelers…
Muut lajit • jaetut avainsanat: #Vaahteraliiga, #WasaRoyals
Saints otti ensimmäisen voittonsa Vaahteraliigassa kaatamalla Wasa Royalsin lukemin 20–7. Aiemmin kauden neljä ottelua hävinnyt joukkue onnistui viimein voittamaan, vaikka pelissä oli…
Muut lajit • jaetut avainsanat: #WasaRoyals, #Vaahteraliiga
Silva Saarinen voitti Yhdysvaltain mestaruuskisat frisbeegolfissa Salt Lake Cityssä. Hän saavutti uransa kolmannen major-voiton tuloksella −33, voittaen Ohn Scogginsin kolmella heitolla. Saarinen…
Muut lajit
Ranskan ympäriajon 15. Etapilla Remco Evenepoel voitti kilpailun ajalla 4.23.09. Tadej Pogacar tuli maaliin samaan aikaan, mutta Pogacar johtaa kokonaiskilpailua. Isaac del…
Muut lajit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.