Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tuusulassa tapahtui lauantai-iltana takaa-ajotilanne, jossa poliisi kiilasi mopoilijan nurin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Veikkausliigan ottelu FF Jaron ja VPS:n välillä keskeytettiin hetkeksi, kun soihdusta syttyi tuli kentällä. Järjestyksenvalvojat sammutti palon nopeasti, eikä siitä aiheutunut vaaraa. Ottelu jatkui pian sammutustöiden jälkeen, ja VPS johti ensimmäisen puoliajan jälkeen 1–2.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Veikkausliigan ottelu FF Jaron ja VPS:n välillä keskeytettiin hetkeksi, kun soihdusta syttyi tuli kentällä. Järjestyksenvalvojat sammutti palon nopeasti, eikä siitä aiheutunut vaaraa. Ottelu jatkui pian sammutustöiden jälkeen, ja VPS johti ensimmäisen puoliajan jälkeen 1–2.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 8.8.2026 klo 20:20, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Veikkausliigan ottelu keskeytettiin soihdun vuoksi • Veikkausliigan ottelu keskeytettiin soihdun vuoksi • Veikkausliigan ottelu keskeytettiin soihdun vuoksi.
Ottelu keskeytettiin soihdun takia
Veikkausliigan ottelu FF Jaron ja VPS:n välillä keskeytettiin hetkeksi. Kentälle lensi soihtu, joka syttyi tuleen. Järjestyksenvalvojat sammutti palon nopeasti. Ottelu jatkui pian, ja VPS johti ensimmäisen puoliajan jälkeen 1–2.
Veikkausliigan ottelu FF Jaron ja VPS:n välillä keskeytettiin hetkeksi, kun soihdusta syttyi tuli kentällä. Järjestyksenvalvojat sammutti palon nopeasti, eikä siitä aiheutunut vaaraa. Ottelu jatkui pian sammutustöiden jälkeen, ja…
Veikkausliigan ottelu FF Jaron ja VPS:n välillä keskeytettiin hetkeksi, kun soihdun palaminen kentällä aiheutti häiriötä. Järjestyksenvalvojat sammutti soihdun nopeasti, eikä siitä syntynyt vaaraa. Ottelu jatkui pian sammutustöiden jälkeen,…
Veikkausliigan ottelu FF Jaron ja VPS:n välillä keskeytettiin hetkeksi, kun soihdun palaminen kentällä aiheutti häiriön. Järjestyksenvalvojat sammutti palon nopeasti, eikä siitä syntynyt vaaraa. Ottelu jatkui pian sammutustöiden jälkeen,…
Veikkausliigan Pohjanmaan derby Jaro–VPS keskeytettiin hetkeksi, kun katsomosta heitetty soihtu paloi tekonurmella. Tilanne tapahtui noin 14 minuutin pelin jälkeen, ja ottelu saatiin jatkumaan lyhyen tauon jälkeen. VPS johti…
Jalkapallolegenda Lionel Messin isä Jorge Messi on kuollut 68-vuotiaana. Hän kamppaili vakavaa sairautta vastaan useiden kuukausien ajan ja menehtyi sairaalassa Rosariossa. Jorge…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Argentiinan ja Englannin vuoden 1986 MM-kisojen puolivälieräottelussa käytetty pallo myydään huutokaupassa. Heritage Auctions arvioi, että pallon hinta nousee vähintään kymmeneen miljoonaan dollariin.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Englannin maajoukkuehyökkääjä Ivan Toney on saanut syytteen pahoinpitelystä, joka tapahtui viime joulukuussa Lontoossa. Poliisi nosti syytteen 31. heinäkuuta, ja Toney odottaa oikeudenkäyntiä…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Kuopion Palloseura on päättänyt olla myymättä pelaajiaan, vaikka tarjouksia on tullut. Joukkue on vahvistanut kokoonpanoaan neljällä uudella pelaajalla kesän siirtoikkunassa. Calvin Kabuye…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Veikkausliiga, #Jalkapallo
Espanjalaiskeskikenttäpelaaja Rodri on päättänyt siirtyä FC Barcelonaan, vaikka Real Madrid oli myös kiinnostunut hänestä. Manchester Cityn tähtipelaaja on saanut sopimustarjouksen Barcelonalta ja…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Henri Salomaan siirto Turusta Vaasaan on varmistunut nopeasti. Hyökkääjä on ehtinyt osallistua jo kahteen joukkueharjoitukseen ja kertoo tuntevansa hyvää fiilistä uudessa joukkueessaan.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #VPS, #Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.