Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Todd Blanche on nimitetty Yhdysvaltain oikeusministeriksi presidentti Donald Trumpin toimesta. Entisen presidentin Joe Bidenin syöpä on levinnyt luustoon,…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Eppu Normaali esiintyy tänään uransa viimeisessä keikassa Tampereen Ratinassa. Yleisö on saapunut paikalle jo ennen kello kuutta, ja keikkaa seurataan hetki hetkeltä. Bändin jäsenet, mukaan lukien Martti Syrjä ja Iiro Rantala, astuvat lavalle yhdessä viimeistä kertaa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Eppu Normaali esiintyy tänään uransa viimeisessä keikassa Tampereen Ratinassa. Yleisö on saapunut paikalle jo ennen kello kuutta, ja keikkaa seurataan hetki hetkeltä. Bändin jäsenet, mukaan lukien Martti Syrjä ja Iiro Rantala, astuvat lavalle yhdessä viimeistä kertaa.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 8.8.2026 klo 18:10, pääluokka Kulttuuri.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Eppu Normaali vetää viimeisen keikan • Eppu Normaali esiintyy viimeistä kertaa.
Eppu Normaali esiintyy viimeistä kertaa
Eppu Normaali pitää tänään viimeisen keikan Tampereen Ratinassa. Yleisö on tullut paikalle jo aikaisin. Bändin jäsenet, kuten Martti Syrjä ja Iiro Rantala, esiintyvät yhdessä viimeistä kertaa. Keikkaa seurataan hetki hetkeltä.
Eppu Normaali esiintyy tänään uransa viimeisessä keikassa Tampereen Ratinassa. Yleisö on saapunut paikalle jo ennen kello kuutta, ja keikkaa seurataan hetki hetkeltä. Bändin jäsenet, mukaan lukien Martti Syrjä…
Eppu Normaali -yhtye pitää viimeisen konserttinsa Tampereen Ratinan stadionilla 8. elokuuta. Yhtye aloitti jäähyväiskiertueensa kesäkuussa ja ilmoitti lopettavansa keikkailun viime vuoden lokakuussa. Eppu Normaali aikoo kuitenkin jatkaa musiikin…
Eppu Normaalin viimeinen keikka järjestetään 8. elokuuta Tampereen Ratinassa. Kolumnisti Jyrki Lehtola pohtii, miten yhtye on vaikuttanut ihmisten suhteeseen itseensä ja kulttuuriin.…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #EppuNormaali, #Tampere
Eppu Normaali-yhtye aloitti jäähyväiskonserttinsa Ratinassa, jättäen lavat 50 vuoden jälkeen. Asiantuntijat pohtivat, mikä tekee Eppu Normaalista ainutlaatuisen. Muusikko Iiro Rantala korostaa veljeyden…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #EppuNormaali, #Musiikki
Eppu Normaali, legendaarinen suomalainen rock-yhtye, päättää pitkän uransa kolmeen jäähyväiskeikkaan Tampereella. Yhtye esiintyy Ratinan stadionilla torstaina, perjantaina ja lauantaina. Solisti Martti Syrjä…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #EppuNormaali, #Tampere
Eppu Normaali-yhtye on viettänyt 47 vuotta musiikkialalla. Yhtye on vaikuttanut merkittävästi suomalaiseen musiikkiin ja kulttuuriin. Juhlistaminen tuo esiin yhtyeen saavutuksia ja historiaa.
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #EppuNormaali, #Musiikki
Eppu Normaalin sanoituksissa toistuvat tietyt sanat ja teemat. Yhtyeen kappaleissa mainitaan esimerkiksi mies ja soittaminen lähes 90 kertaa. Yhtye lopettaa keikkailun tänä…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Tampere, #Konsertti
Tampereella järjestetään kesän vilkkain viikonloppu, joka tuo mukanaan monia kulttuuri- ja urheilutapahtumia. Teatterikesä, Tampere Cup ja Eppu Normaalin keikka houkuttelevat väkeä eri…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Tampere, #EppuNormaali
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.