Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Metsä Group investoi 25 miljoonaa euroa Muoto-pakkausten tuotantoon, mutta päättää keskeyttää Kuura-tekstiilikuituhankkeen. Unkarin parlamentti on valinnut Andras Bakan…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Brandon Clarke, 29-vuotias NBA-pelaaja, kuoli heroiinin ja kokaiinin yhteisvaikutuksesta. Kuolinsyytutkijan mukaan kuolema ei ollut tahallinen yliannostus. Clarke oli pelannut koko uransa Memphis Grizzliesissa ja oli viime kaudella loukkaantuneena.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Brandon Clarke, 29-vuotias NBA-pelaaja, kuoli heroiinin ja kokaiinin yhteisvaikutuksesta. Kuolinsyytutkijan mukaan kuolema ei ollut tahallinen yliannostus. Clarke oli pelannut koko uransa Memphis Grizzliesissa ja oli viime kaudella loukkaantuneena.
Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 8.8.2026 klo 11:17, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Helsingin Sanomat, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa NBA-tähti Brandon Clarke kuoli 29-vuotiaana • Brandon Clarke kuoli huumeiden vaikutuksesta • Brandon Clarken kuolinsyy paljastui.
Brandon Clarke kuoli 29-vuotiaana
Brandon Clarke oli 29-vuotias NBA-pelaaja. Hän kuoli heroiinin ja kokaiinin yhteisvaikutuksesta. Kuolinsyytutkijan mukaan kuolema ei ollut tahallinen yliannostus. Clarke pelasi Memphis Grizzliesissa ja oli loukkaantuneena viime kaudella.
Brandon Clarke, 29-vuotias NBA-pelaaja, kuoli heroiinin ja kokaiinin yhteisvaikutuksesta. Kuolinsyytutkijan mukaan kuolema ei ollut tahallinen yliannostus. Clarke oli pelannut koko uransa Memphis Grizzliesissa ja oli viime kaudella loukkaantuneena.
Koripalloilija Brandon Clarke, 29, on kuollut huumeiden vaikutuksiin. Los Angelesin piirikunnan kuolinsyyntutkijan mukaan hänen kuolemansa ei ollut tahallinen. Clarke löydettiin kuolleena toukokuussa, ja kuolinsyynä olivat kokaiini, heroiini ja…
Koripalloilija Brandon Clarke kuoli 29-vuotiaana toukokuussa. Kuolinsyyntutkijan mukaan hänen kuolemansa johtui kokaiinin ja heroiinin käytöstä, eikä se ollut tahallinen. Lisäksi kuolinsyyntutkinnassa mainitaan useiden reseptilääkkeiden yhteisvaikutukset.
NBA-koripalloilija Brandon Clarken kuolinsyy on selvinnyt. Los Angelesin piirikunnan kuolinsyyntutkijan mukaan hänen kuolemaansa vaikutti heroina ja kokaiini. Clarke löydettiin elottomana makuuhuoneestaan toukokuussa.
NBA-koripalloilija Brandon Clarken kuolema johtui onnettomuudesta, johon vaikuttivat heroina ja kokaiini. Los Angelesin piirikunnan kuolinsyyntutkija julkaisi tiedot perjantaina. Clarke, 29, löydettiin elottomana makuuhuoneestaan toukokuussa.
NBA-koripalloilija Brandon Clarken kuolinsyy on selvinnyt. Los Angelesin piirikunnan kuolinsyyntutkijan mukaan hänen kuolemaansa vaikutti heroiini ja kokaiini. Clarke löydettiin elottomana makuuhuoneestaan toukokuussa.
HPK voitti Sportin Pitsiturnauksen finaalissa. Joukkueen sisäinen kilpailu pelipaikoista on tiivistynyt, ja harjoituksissa vallitsee kilpailuhenki. Pelaajat pyrkivät näyttämään parastaan saadakseen paikan kokoonpanossa.
Jääkiekko
Urheilun oikeusturvalautakunta on hylännyt Imatran Ketterän valituksen liigalisenssin epäämisestä. Tämä päätös tarkoittaa, että Liiga alkaa syyskuussa 17 joukkueella. Ketterä pelaa tulevalla kaudella…
Jääkiekko
Pittsburgh Penguins teki kahdeksanvuotisen sopimuksen suomalaishyökkääjä Ville Koivusen kanssa. Sopimuksen arvo on 32 miljoonaa dollaria, mikä yllätti monet, sillä Koivunen on pelannut…
Jääkiekko
HPK voitti Lukon Pitsiturnauksen alkulohkossa ja eteni näin välieriin. Roope Vesterinen teki joukkueen ensimmäisen maalin turnauksessa. Voitto oli tärkeä askel kohti turnauksen…
Jääkiekko
Los Angeles Kings jäädyttää Anze Kopitarin pelinumeron 11. Seremoniat järjestetään 24. helmikuuta, jolloin paljastetaan myös Kopitaria esittävä patsas. Kopitar on kahdeksas pelaaja,…
Jääkiekko
Columbus Blue Jackets on saanut kannattajiltaan voimakasta kritiikkiä luovuttuaan kahdesta tunnetusta mediapersoonastaan. Seura yhdistää TV- ja radiolähetyksensä, mikä johti Bob McElligottin ja…
Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 10.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Cladosporium- ja Alternaria-homesienten itiöitä on ilmassa kohtalaisesti maan eteläosissa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sade laskee siitepölymääriä.