Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Lohjalla tapahtui kalastajan hukkuminen, ja Pakistan, Saudi-Arabia sekä Turkki ovat solmineet puolustussopimuksen. Iäkäs kalastaja hukkui Lohjalla perjantaina.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
HPK voitti Sportin Pitsiturnauksen finaalissa. Joukkueen sisäinen kilpailu pelipaikoista on tiivistynyt, ja harjoituksissa vallitsee kilpailuhenki. Pelaajat pyrkivät näyttämään parastaan saadakseen paikan kokoonpanossa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
HPK voitti Sportin Pitsiturnauksen finaalissa. Joukkueen sisäinen kilpailu pelipaikoista on tiivistynyt, ja harjoituksissa vallitsee kilpailuhenki. Pelaajat pyrkivät näyttämään parastaan saadakseen paikan kokoonpanossa.
Aiheesta on julkaistu 11 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.8.2026 klo 22:32, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Ilkka-Pohjalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa HPK voitti Sportin Pitsiturnauksessa • HPK voitti kiekkokauden avausturnauksen • Patrick Curry debytoi Jokereissa Pitsiturnauksessa.
HPK voitti Pitsiturnauksen
HPK voitti finaalissa Sportin Pitsiturnauksessa. Joukkueen pelaajat kilpailevat keskenään pelipaikoista. Harjoituksissa on kova kilpailuhenki. Kaikki haluavat näyttää parastaan.
HPK voitti Sportin Pitsiturnauksen finaalissa. Joukkueen sisäinen kilpailu pelipaikoista on tiivistynyt, ja harjoituksissa vallitsee kilpailuhenki. Pelaajat pyrkivät näyttämään parastaan saadakseen paikan kokoonpanossa.
HPK voitti Pitsiturnauksen loppuottelussa Sportin selvästi 4–0. Joukkue ei päästänyt maaliakaan neljässä pelissä turnauksen aikana. Tämä voitto avaa HPK:n kauden lupaavasti.
Patrick Curry teki debyyttinsä Jokerien paidassa Pitsiturnauksessa, jossa joukkue voitti Sportin 1–0. Curry siirtyi KalPasta Jokereihin ja odottaa innolla kohtaamista HIFK:ta vastaan. Hänet tunnetaan intensiivisestä pelityylistään ja suurista…
Hämeenlinnan Pallokerho voitti Vaasan Sportin Pitsiturnauksen finaalissa selvästi 4–0. Brendan Ranford ja Oliver Kopiloff olivat joukkueen tähtipelaajia, Ranford teki avausmaalin ja Kopiloff iski kypärätempun. HPK eteni finaaliin voittamalla…
Hämeenlinnan Pallokerho jatkoi voitokasta turnaustaan ja voitti Vaasan Sportin Pitsiturnauksen finaalissa maalein 4–0. Brendan Ranford ja Oliver Kopiloff olivat joukkueen avainpelaajia, molemmat onnistuivat maalinteossa. HPK oli voittanut aiemmin…
Hämeenlinnan Pallokerho jatkoi voittokulkuaan Pitsiturnauksessa, kun se voitti Vaasan Sportin finaalissa 4–0. Brendan Ranford ja Oliver Kopiloff olivat avainpelaajia, Ranford teki avausmaalin ja Kopiloff iski kypärätempun. HPK oli…
Rauman Lukko aloitti jääkiekon SM-liigakauden Pitsiturnauksessa, jossa joukkue sai yhden tasapelin ja kaksi tappiota. Päävalmentaja Tomi Lämsä korosti turnauksen merkitystä uusien pelaajien arvioimisessa. Lukolla on vahva pelaajaryhmä, ja…
Vaasan Sport on edennyt Pitsiturnauksen finaaliin voitettuaan Tepsin. Joukkueen harjoituksissa vallitsee kilpailuhenki, kun pelaajat taistelevat pelipaikoista. Eetu Levänen kommentoi voittoa helpoksi.
Hämeenlinnan Pallokerho voitti Jokerit 2–0 Pitsiturnauksen välierässä. HPK:n maalit teki Brendan Ranford ja Hugo Gabrielsson. Finaalissa HPK kohtaa Sportin, joka voitti Ässät.
Hämeenlinnan Pallokerho voitti Jokereiden 2–0 Pitsiturnauksen välierässä. Molemmat maalit syntyivät avauserässä, kun Brendan Ranford ja Hugo Gabrielsson onnistuivat. Finaalissa HPK kohtaa Sportin, joka voitti Ässät.
Hämeenlinnan Pallokerho voitti Jokereiden 2–0 Pitsiturnauksen välierässä. HPK:n maalit syntyivät avauserässä, kun Brendan Ranford ja Hugo Gabrielsson onnistuivat. Finaalissa HPK kohtaa Sportin, joka voitti Ässät.
Perinteinen Pitsiturnaus käynnistää miesten kotimaisen jääkiekkokauden Raumalla. Turnauksessa pelaavat muun muassa Helsingin Jokerit ja Rauman Lukko. Loppuottelu pelataan tänään kello 20.15.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Pitsiturnaus, #Jokerit
HPK voitti Lukon Pitsiturnauksen alkulohkossa ja eteni näin välieriin. Roope Vesterinen teki joukkueen ensimmäisen maalin turnauksessa. Voitto oli tärkeä askel kohti turnauksen…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #HPK, #Pitsiturnaus
Patrick Curry teki ensiesiintymisensä Jokerien joukkueessa Pitsiturnauksessa, jossa Jokerit voitti Sportin 1–0. Curry pelasi energisesti ja teki rangaistuslaukauskisan ainoan maalin. Hän halusi…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #PatrickCurry, #Jokerit
Turun Palloseura voitti Helsingin Jokerit jääkiekon Pitsiturnauksessa maalein 3–2. TPS johti ottelua, mutta Jokerit nousi tasoihin ennen kuin TPS:n Lukas Wernblom ratkaisi…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jokerit, #Pitsiturnaus
HPK on solminut vuoden mittaisen jatkosopimuksen puolustaja Viljami Jokirinnen kanssa. Sopimus pitää Jokirinnen seurassa kevääseen 2028 asti, ja hän on noussut joukkueen…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #HPK, #Liiga
Kiekko-Espoo voitti ensimmäisen naisten Pitsiturnauksen, joka järjestettiin Raumalla. Finaalissa joukkue kohtasi HIFK:n, ja voitto ratkaistiin rangaistuslaukauskilpailussa lukemin 2–1. Emmi Rakkolainen teki avausmaalin…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Pitsiturnaus, #HIFK
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.