Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Bulgariassa räjähti drooni lähellä Romanian rajaa, ja Käpylässä mies ampui laukauksia ilmaan. Yhdysvaltain senaatti vahvisti myös Todd Blanchen…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Lohjalla on löytynyt iäkäs mies hukkuneena vedestä. Poliisi sai ilmoituksen asiasta perjantaina iltapäivällä, kun sivullinen huomasi miehen vedessä. Tapausta tutkitaan kuolemansyyn selvittämisenä, eikä rikosta epäillä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Lohjalla on löytynyt iäkäs mies hukkuneena vedestä. Poliisi sai ilmoituksen asiasta perjantaina iltapäivällä, kun sivullinen huomasi miehen vedessä. Tapausta tutkitaan kuolemansyyn selvittämisenä, eikä rikosta epäillä.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.8.2026 klo 16:26, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Iäkäs mies hukkui Lohjalla • Iäkäs mies hukkui Lohjalla.
Iäkäs mies hukkui Lohjalla
Lohjalla on löytynyt vanha mies hukkuneena. Hänet löydettiin vedestä perjantaina iltapäivällä. Mies oli ollut yksin veneessä järvellä. Poliisi tutkii tapausta, mutta rikosta ei epäillä.
Lohjalla on löytynyt iäkäs mies hukkuneena vedestä. Poliisi sai ilmoituksen asiasta perjantaina iltapäivällä, kun sivullinen huomasi miehen vedessä. Tapausta tutkitaan kuolemansyyn selvittämisenä, eikä rikosta epäillä.
Lohjalla on löytynyt iäkäs mies hukkuneena vedestä. Poliisi sai tiedon asiasta perjantaina iltapäivällä, kun sivullinen huomasi miehen veden pinnalla. Tutkinta etenee kuolemansyyn selvittämisenä, eikä rikosta epäillä.
Iäkäs kalastaja hukkui Lohjalla perjantaina. Pelastuslaitos sai hälytyksen kello 14, mutta mies oli jo hukkunut järveen. Poliisin mukaan hän oli veneellä ja…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Lohja, #Poliisi
Jyväskylässä iäkäs mies kuoli poliisiautossa, kun hänet kuljetettiin päihtyneiden säilytystilaan. Mies oli aiemmin ollut poliisin hoidettavana, mutta hänen tilansa heikkeni kuljetuksen aikana.…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Iisalmessa lähes täysi-ikäinen nuori hukkui torstaina Porovedellä. Pelastuslaitos ja poliisi saivat hälytyksen ennen iltakuutta, ja nuori löydettiin hukkuneena. Poliisi ei epäile rikosta…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Hukkuminen
Poliisi on suorittanut operaation Tampereen rautatieasemalla, jossa on otettu kiinni kolme henkilöä. Tehtävä liittyy pahoinpitelyyn, ja yksi henkilö on saanut koiran pureman…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Poliisi ja vapaaehtoinen pelastuspalvelu etsivät iäkästä miestä Simosta, joka katosi marjastusretkellä. Mies lähti tiistaina Ranuantieltä ja on ollut kateissa siitä asti. Hänellä…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Yli 80-vuotias mies eksyi marjastusreissullaan Urjalassa ja vietti yön metsässä. Hän ei halunnut häiritä viranomaisia, joten päätti odottaa aamun valkenemista ennen avun…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.