Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Lohjalla tapahtui kalastajan hukkuminen, ja Pakistan, Saudi-Arabia sekä Turkki ovat solmineet puolustussopimuksen. Iäkäs kalastaja hukkui Lohjalla perjantaina.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Jyväskylässä iäkäs mies menehtyi poliisiautossa torstaina. Mies oli aiemmin ollut päihtynyt ja poliisi oli kuljettamassa häntä päihtyneiden säilytystilaan. Miehen elvytysyritykset eivät onnistuneet, ja valtakunnansyyttäjän toimisto tutkii tapauksen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Jyväskylässä iäkäs mies menehtyi poliisiautossa torstaina. Mies oli aiemmin ollut päihtynyt ja poliisi oli kuljettamassa häntä päihtyneiden säilytystilaan. Miehen elvytysyritykset eivät onnistuneet, ja valtakunnansyyttäjän toimisto tutkii tapauksen.
Aiheesta on julkaistu 10 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.8.2026 klo 18:02, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Iäkäs mies kuoli poliisiautossa Jyväskylässä • Iäkäs mies kuoli poliisiautossa Jyväskylässä • Iäkäs mies kuoli poliisiautossa Jyväskylässä.
Mies kuoli poliisiautossa Jyväskylässä
Jyväskylässä iäkäs mies kuoli poliisiautossa. Hän oli päihtynyt ja poliisi vei häntä säilytystilaan. Matkalla mies kommunikoi poliisin kanssa. Perillä hänet todettiin elottomaksi, eikä elvytys onnistunut. Tapauksen tutkinta on käynnissä.
Jyväskylässä iäkäs mies menehtyi poliisiautossa torstaina. Mies oli aiemmin ollut päihtynyt ja poliisi oli kuljettamassa häntä päihtyneiden säilytystilaan. Miehen elvytysyritykset eivät onnistuneet, ja valtakunnansyyttäjän toimisto tutkii tapauksen.
Jyväskylässä iäkäs mies kuoli poliisiautossa torstaina. Mies oli päihtynyt ja hänet oli tarkoitus kuljettaa päihtyneiden säilytystilaan. Poliisi tutkii tapahtumaa ja selvittää toiminnan lainmukaisuutta.
Jyväskylässä iäkäs mies kuoli poliisiautossa, kun hänet kuljetettiin päihtyneiden säilytystilaan. Mies oli aiemmin ollut poliisin hoidettavana, mutta hänen tilansa heikkeni kuljetuksen aikana. Valtakunnansyyttäjän toimisto tutkii poliisin toiminnan lainmukaisuutta.
Jyväskylässä iäkäs mies menehtyi poliisiauton kuljetuksessa. Mies oli päihtynyt ja hänet oli tarkoitus viedä päihtyneiden säilytystilaan. Poliisi tutkii tapahtumaa ja sen lainmukaisuutta.
Jyväskylässä iäkäs mies kuoli poliisiautossa torstaina. Mies oli päihtynyt ja hänet oli haettu Jämsästä, koska hän ei kyennyt huolehtimaan itsestään. Poliisi tutkii tapahtuman lainmukaisuutta.
Jyväskylässä iäkäs mies menehtyi poliisiautossa torstaina. Mies oli päihtynyt ja hänet oli haettu Jämsästä, koska hän ei kyennyt huolehtimaan itsestään. Elvytysyrityksistä huolimatta hän kuoli, ja valtakunnansyyttäjän toimisto tutkii…
Eilen torstaina iäkäs mies menehtyi poliisiautossa Jämsässä. Mies oli päihtynyt ja hänet oli kuljetettu Jyväskylään poliisivankilan säilytystilaan. Kuljetuksen aikana miehen tila heikkeni, ja hänet todettiin elottomaksi Jyväskylässä.
Torstaina iäkäs mies kuoli poliisiautossa Jämsästä Jyväskylään matkalla. Mies oli päihtynyt ja poliisi oli ottanut hänet kiinni huolehtimattomuuden vuoksi. Poliisi tutkii tapahtumaa ja elvytysyritykset eivät onnistuneet.
Poliisi kuljetti päihtynyttä iäkästä miestä Jyväskylään, kun hän kuoli matkalla. Mies oli aiemmin ollut Jämsässä, jossa hän ei ollut kyennyt huolehtimaan itsestään. Valtakunnansyyttäjäntoimisto tutkii poliisin toiminnan lainmukaisuutta.
Jyväskylässä iäkäs mies menehtyi poliisiautossa kyydityksen aikana. Hänet oli noudettu Jämsästä, jossa hän oli päihtynyt ja kykenemätön huolehtimaan itsestään. Valtakunnansyyttäjäntoimisto tutkii poliisin toimintaa asiassa.
Poliisi on suorittanut operaation Tampereen rautatieasemalla, jossa on otettu kiinni kolme henkilöä. Tehtävä liittyy pahoinpitelyyn, ja yksi henkilö on saanut koiran pureman…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Iäkäs kalastaja hukkui Lohjalla perjantaina. Pelastuslaitos sai hälytyksen kello 14, mutta mies oli jo hukkunut järveen. Poliisin mukaan hän oli veneellä ja…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Yli 80-vuotias mies eksyi marjastusreissullaan Urjalassa ja vietti yön metsässä. Hän ei halunnut häiritä viranomaisia, joten päätti odottaa aamun valkenemista ennen avun…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Vaasan Ristinummella tapahtuneen räjähdyksen syy on selvitetty. Poliisin mukaan räjähdys johtui alkoholin valmistuksesta, jossa etanolihöyry syttyi. Räjähdyksessä vaurioitui useita asuntoja kerrostalossa.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tutkinta
Iisalmessa lähes täysi-ikäinen nuori hukkui torstaina Porovedellä. Pelastuslaitos ja poliisi saivat hälytyksen ennen iltakuutta, ja nuori löydettiin hukkuneena. Poliisi ei epäile rikosta…
Kotimaa
Tervakoskella on syttynyt tulipalo Hyötymäen kierrätysasemalla, jossa palaa jätekasa. Kanta-Hämeen pelastuslaitos on varoittanut alueen asukkaita pysymään sisätiloissa ja sulkemaan ilmanvaihdon savun vuoksi.
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.