Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Lohjalla tapahtui kalastajan hukkuminen, ja Pakistan, Saudi-Arabia sekä Turkki ovat solmineet puolustussopimuksen. Iäkäs kalastaja hukkui Lohjalla perjantaina.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Iäkäs kalastaja hukkui Lohjalla perjantaina. Pelastuslaitos sai hälytyksen kello 14, mutta mies oli jo hukkunut järveen. Poliisin mukaan hän oli veneellä ja ei ollut kaukana rannasta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Iäkäs kalastaja hukkui Lohjalla perjantaina. Pelastuslaitos sai hälytyksen kello 14, mutta mies oli jo hukkunut järveen. Poliisin mukaan hän oli veneellä ja ei ollut kaukana rannasta.
Aiheesta on julkaistu 13 juttua, 8 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.8.2026 klo 15:41, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Iltalehti, Yle Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kalastaja hukkui Lohjalla perjantaina • Kalastaja hukkui Lohjalla • Ihminen hukkui Lohjalla.
Kalastaja hukkui Lohjalla
Perjantaina Lohjalla kalastaja hukkui järveen. Hän oli iäkäs mies, joka oli veneessä. Pelastuslaitos sai hälytyksen kello 14. Mies ei ollut kaukana rannasta, mutta hän ei selvinnyt.
Iäkäs kalastaja hukkui Lohjalla perjantaina. Pelastuslaitos sai hälytyksen kello 14, mutta mies oli jo hukkunut järveen. Poliisin mukaan hän oli veneellä ja ei ollut kaukana rannasta.
Lohjalla Länsi-Uudellamaalla on tapahtunut hukkumistapaus, jossa kalastaja on kuollut. Pelastuslaitos sai hälytyksen tapahtumasta kello 14 aikaan. Onnettomuus tapahtui Nummijärventiellä.
Lohjalla tapahtui onnettomuus, jossa kalastamassa ollut henkilö hukkui järveen. Pelastuslaitos sai tiedon tapahtumasta perjantaina kello 14 jälkeen. Paikalle lähti useita pelastuslaitoksen yksiköitä.
Teuvalla Etelä-Pohjanmaalla tapahtui torstaina ulosajo, jossa yksi henkilö kuoli. Poliisi sai ilmoituksen onnettomuudesta illalla ja tutkii tapausta kuolemansyyntutkintana. Kuljettaja löytyi autosta, joka oli ajautunut ojaan.
Kuusamon Kantolammella tapahtui hukkumistapaus perjantaina. Pelastuslaitos sai hälytyksen hätäilmoituksesta, jossa kerrottiin henkilöstä, joka oli veden varassa. Henkilö saatiin tuettua rannalle ennen pelastuslaitoksen saapumista.
Kuusamon Kantolammella tapahtui traaginen onnettomuus, jossa yksi henkilö menehtyi. Hän oli joutunut veden varaan lähellä rantaa, mutta saatiin siirrettyä rannalle ennen pelastuslaitoksen saapumista. Pelastuslaitos on vahvistanut tapahtuman.
Kuusamossa on tapahtunut hukkumistapaus, jossa henkilö on kuollut. Pelastuslaitos sai hälytyksen ja saapui paikalle, mutta uhri oli jo siirretty rannalle. Tapaukseen osallistui useita pelastusyksiköitä.
Kuusamon Kantolammella tapahtui perjantaina traaginen onnettomuus, jossa yksi henkilö menehtyi jouduttuaan veden varaan. Pelastuslaitos sai hälytyksen tilanteesta kello 11.36, ja paikalle saapui kaksi pelastusyksikköä sekä ensihoitoyksikkö. Uhri saatiin…
Teuvalla tapahtui torstaina ulosajo, jossa yksi henkilö menehtyi. Poliisi sai ilmoituksen onnettomuudesta illalla, ja ajoneuvo oli ajautunut ojaan Kauhajoentiellä. Kuljettaja löytyi autosta, mutta on epäselvää, oliko autossa muita…
Torstaina tapahtui ulosajo Teuvalla, jossa yksi henkilö menehtyi. Onnettomuus tapahtui Kauhajoentiellä, kun auto ajautui ojaan. Poliisi tutkii tapausta tarkemmin.
Teuvalla Kauhajoentiellä tapahtui ulosajo, jossa yksi henkilö kuoli. Poliisi sai ilmoituksen onnettomuudesta torstaina illalla. Auto oli ajautunut ojaan vastaantulevien kaistan yli.
Teuvalla tapahtui liikenneonnettomuus, jossa henkilö menehtyi. Ulosajo tapahtui torstaina illalla Kauhajoentiellä, ja poliisi tutkii tapausta. Kuljettaja löytyi autosta sen kuljettajan paikalta.
Jyväskylässä iäkäs mies kuoli poliisiautossa, kun hänet kuljetettiin päihtyneiden säilytystilaan. Mies oli aiemmin ollut poliisin hoidettavana, mutta hänen tilansa heikkeni kuljetuksen aikana.…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Iisalmessa lähes täysi-ikäinen nuori hukkui torstaina Porovedellä. Pelastuslaitos ja poliisi saivat hälytyksen ennen iltakuutta, ja nuori löydettiin hukkuneena. Poliisi ei epäile rikosta…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Hukkuminen
Poliisi on suorittanut operaation Tampereen rautatieasemalla, jossa on otettu kiinni kolme henkilöä. Tehtävä liittyy pahoinpitelyyn, ja yksi henkilö on saanut koiran pureman…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Poliisi ja vapaaehtoinen pelastuspalvelu etsivät iäkästä miestä Simosta, joka katosi marjastusretkellä. Mies lähti tiistaina Ranuantieltä ja on ollut kateissa siitä asti. Hänellä…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Yli 80-vuotias mies eksyi marjastusreissullaan Urjalassa ja vietti yön metsässä. Hän ei halunnut häiritä viranomaisia, joten päätti odottaa aamun valkenemista ennen avun…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Iisalmessa on käynnissä etsintäoperaatio kadonneen henkilön löytämiseksi. Pelastuslaitos sai hälytyksen vedestä ja etsintöjä tehdään sekä vedessä että maastossa droonin avulla. Henkilö on…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Pelastuslaitos, #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.