Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kouluampuminen Thaimaassa vaati useita uhreja, kun taas Meta on tuomittu maksamaan suuria summia nuorten mielenterveyden vahingoittamisesta.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Teuvalla tapahtui liikenneonnettomuus, jossa menehtyi yksi henkilö. Auto ajautui ojaan ja pysähtyi toiseen ojaan. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyntutkintana.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Teuvalla tapahtui liikenneonnettomuus, jossa menehtyi yksi henkilö. Auto ajautui ojaan ja pysähtyi toiseen ojaan. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyntutkintana.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.8.2026 klo 12:18, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Henkilö kuoli liikenneonnettomuudessa Teuvalla • Ihminen kuoli liikenneonnettomuudessa Teuvalla.
Henkilö kuoli onnettomuudessa Teuvalla
Teuvalla tapahtui onnettomuus, jossa yksi henkilö kuoli. Auto ajautui ojaan ja pysähtyi toiseen ojaan. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyn tutkintana. Tapahtuma sattui torstaina 6.8. Ja poliisi sai ilmoituksen noin kello 20.40.
Teuvalla tapahtui liikenneonnettomuus, jossa menehtyi yksi henkilö. Auto ajautui ojaan ja pysähtyi toiseen ojaan. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyntutkintana.
Teuvalla tapahtui liikenneonnettomuus, jossa yksi henkilö kuoli. Onnettomuus tapahtui 6. elokuuta, kun auto ajautui ojaan. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyn tutkintana.
Teuvalla tapahtui liikenneonnettomuus, jossa henkilö menehtyi. Ulosajo tapahtui torstaina illalla Kauhajoentiellä, ja poliisi tutkii tapausta. Kuljettaja löytyi autosta sen kuljettajan paikalta.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Teuva, #Liikenneonnettomuus
Maaningalla tapahtunut moottoripyörän ulosajo johti nuoren naisen kuolemaan. 25-vuotias kuopiolainen nainen menehtyi myöhemmin sairaalassa saamiinsa vammoihin. Poliisi tutkii onnettomuutta liikenneturvallisuuden vaarantamisena.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Moottoripyörän kuljettaja kuoli liikenneonnettomuudessa Nurmijärvellä tiistai-iltana. Onnettomuus tapahtui henkilöauton ja moottoripyörän välisessä nokkakolarissa. Henkilöauton kuljettajaa epäillään törkeästä rattijuopumuksesta.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Oulussa tapahtui liikenneonnettomuus, jossa 1980-luvulla syntynyt mies kuoli. Hänen autonsa suistui tieltä ja törmäsi puuhun. Poliisi tutkii onnettomuutta ylinopeuden ja rattijuopumuksen osalta.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Jämsässä tapahtui vakava onnettomuus, jossa kuorma-auto osui polkupyöräilijään. Onnettomuus sattui kaupungin keskustan lähellä, ja pyöräilijä loukkaantui vakavasti. Poliisi tutkii tapausta ja epäilee…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Seinäjoella lauantai-iltana järjestetyssä laittomassa mopomiitissä loukkaantui kaksi alaikäistä nuorta. Toinen nuorista sai vakavia vammoja, kun hänen moponsa törmäsi hallitsemattomaan ajoneuvoon. Onnettomuus tapahtui,…
Liikenne
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.