Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Lohjalla tapahtui kalastajan hukkuminen, ja Pakistan, Saudi-Arabia sekä Turkki ovat solmineet puolustussopimuksen. Iäkäs kalastaja hukkui Lohjalla perjantaina.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Miesten jääkiekkokauden avausottelussa Rauman Lukko ja Porin Ässät pelasivat 1–1-tasapelin. Lukko voitti epävirallisessa voittomaalikilpailussa, kun Mikael Ruohomaa teki ratkaisevan maalin. Ässät jatkaa turnausta HPK:ta vastaan, kun taas Lukko kohtaa hämeenlinnalaiset myöhemmin.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Miesten jääkiekkokauden avausottelussa Rauman Lukko ja Porin Ässät pelasivat 1–1-tasapelin. Lukko voitti epävirallisessa voittomaalikilpailussa, kun Mikael Ruohomaa teki ratkaisevan maalin. Ässät jatkaa turnausta HPK:ta vastaan, kun taas Lukko kohtaa hämeenlinnalaiset myöhemmin.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.8.2026 klo 11:51, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Rauman Lukko voitti Satakunnan derbyn • Rauman Lukko voitti Satakunnan derbyn • Rauman Lukko voitti Satakunnan derbyn.
Lukko voitti Satakunnan derbyn
Rauman Lukko ja Porin Ässät pelasivat jääkiekko-ottelun. Ottelu päättyi 1–1-tasapeliin. Lukko voitti voittomaalikilpailussa. Mikael Ruohomaa teki voittomaalin. Ässät pelaa seuraavaksi HPK:ta vastaan.
Miesten jääkiekkokauden avausottelussa Rauman Lukko ja Porin Ässät pelasivat 1–1-tasapelin. Lukko voitti epävirallisessa voittomaalikilpailussa, kun Mikael Ruohomaa teki ratkaisevan maalin. Ässät jatkaa turnausta HPK:ta vastaan, kun taas Lukko…
Miesten jääkiekkokauden avausottelussa Rauman Lukko ja Porin Ässät pelasivat 1–1-tasapelin, mutta Lukko voitti epävirallisessa voittomaalikilpailussa. Ässät siirtyi johtoon ensimmäisessä erässä, mutta Lukko tasoitti toisessa erässä. Ratkaisijana toimi Mikael…
Miesten jääkiekkokauden avausottelussa Rauman Lukko ja Porin Ässät pelasivat 1–1-tasapelin. Lukko voitti epävirallisessa voittomaalikilpailussa, kun Mikael Ruohomaa teki ratkaisevan maalin. Ässät jatkaa turnaustaan HPK:ta vastaan, Lukko kohtaa myös…
Pikkuleijonat voittivat ensimmäisessä ottelussaan Hlinka Gretzky Cupissa. Joukkue esitti vahvaa peliä ja sai hyvän alun turnaukselle. Voitto antaa joukkueelle itseluottamusta jatkoa varten.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Mikkelin Jukurit on valinnut yhdysvaltalaishyökkääjä Connor Fordin uudeksi kapteenikseen. Tämä valinta on historiallinen, sillä Fordista tulee seuran ensimmäinen ulkomaalaiskapteeni. Edellinen kapteeni Jesper…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Kotimainen jääkiekkokausi starttaa tänään Raumalla Pitsiturnauksella. Turnauksessa nähdään muun muassa SM-liigaan palaava Jokerit. Tänä vuonna vain 14 parasta joukkuetta jatkaa SM-liigassa.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Pitsiturnaus, #Jääkiekko
Tappara palaa jääkiekon mestarien liigaan ilman sijoitustavoitetta. GM Janne Vuorinen kertoo seuran lähtevän kilpailuun voittoa tavoitellen. Hän korostaa myös nuorten pelaajien kehittämisen…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Perinteinen Pitsiturnaus käynnistää miesten kotimaisen jääkiekkokauden Raumalla. Turnauksessa pelaavat muun muassa Helsingin Jokerit ja Rauman Lukko. Loppuottelu pelataan tänään kello 20.15.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Pitsiturnaus
Kiekko-Espoo voitti ensimmäisen naisten Pitsiturnauksen, joka järjestettiin Raumalla. Finaalissa joukkue kohtasi HIFK:n, ja voitto ratkaistiin rangaistuslaukauskilpailussa lukemin 2–1. Emmi Rakkolainen teki avausmaalin…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Pitsiturnaus
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.