Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Entinen kansanedustaja Ano Turtianen ja hänen vaimonsa syytetään törkeistä talousrikoksista. Samalla Digian tulos jäi analyytikoiden ennusteista huolimatta.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Eppu Normaalin viimeinen keikka järjestetään 8. elokuuta Tampereen Ratinassa. Kolumnisti Jyrki Lehtola pohtii, miten yhtye on vaikuttanut ihmisten suhteeseen itseensä ja kulttuuriin. Muistot ja tunteet nousevat esiin, kun yhtenäiskulttuuri on päättymässä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Eppu Normaalin viimeinen keikka järjestetään 8. elokuuta Tampereen Ratinassa. Kolumnisti Jyrki Lehtola pohtii, miten yhtye on vaikuttanut ihmisten suhteeseen itseensä ja kulttuuriin. Muistot ja tunteet nousevat esiin, kun yhtenäiskulttuuri on päättymässä.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.8.2026 klo 08:00, pääluokka Kulttuuri.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Talouselämä.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Eppu Normaali muuttaa suhdettasi itseesi • Eppu Normaali siirtyy yritystoimintaan.
Eppu Normaali vaikuttaa ihmisiin
Eppu Normaalin viimeinen keikka on 8. elokuuta Tampereella. Kolumnisti Jyrki Lehtola miettii, miten Eppu Normaali on vaikuttanut ihmisten tunteisiin ja kulttuuriin. Monet ovat jakaneet muistojaan ja tunteitaan yhtyeen sanoituksista. Tämä keikka merkitsee paljon monille, kun kulttuuri muuttuu.
Eppu Normaalin viimeinen keikka järjestetään 8. elokuuta Tampereen Ratinassa. Kolumnisti Jyrki Lehtola pohtii, miten yhtye on vaikuttanut ihmisten suhteeseen itseensä ja kulttuuriin. Muistot ja tunteet nousevat esiin, kun…
Eppu Normaalin jäähyväiskiertue on saavuttanut suuren suosion ja tuottanut merkittäviä tuloja. Bändin rumpali Aku Syrjä kertoo, miten yhtyeestä on tullut menestyvä yritys, joka kalustaa suuria tapahtumia kuten Flow…
Eppu Normaali, legendaarinen suomalainen rock-yhtye, päättää pitkän uransa kolmeen jäähyväiskeikkaan Tampereella. Yhtye esiintyy Ratinan stadionilla torstaina, perjantaina ja lauantaina. Solisti Martti Syrjä…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #EppuNormaali, #Tampere
Eppu Normaali-yhtye on viettänyt 47 vuotta musiikkialalla. Yhtye on vaikuttanut merkittävästi suomalaiseen musiikkiin ja kulttuuriin. Juhlistaminen tuo esiin yhtyeen saavutuksia ja historiaa.
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #EppuNormaali, #Musiikki
Tampereella järjestetään kesän vilkkain viikonloppu, joka tuo mukanaan monia kulttuuri- ja urheilutapahtumia. Teatterikesä, Tampere Cup ja Eppu Normaalin keikka houkuttelevat väkeä eri…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Tampere, #EppuNormaali
Eppu Normaali esittää kolme viimeistä konserttiaan Tampereen Ratinassa elokuussa. Liput myytiin nopeasti loppuun, mutta epävirallisilla myyntipalstoilla on vielä tarjolla lippuja eri hinnoilla.…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #EppuNormaali, #Tampere
Kari Sorvali, tunnettu näyttelijä, on kuollut 74-vuotiaana. Hänen kuolemansa vahvistettiin Digi- ja väestötietovirastosta. Sorvali muistetaan erityisesti rooleistaan elokuvissa ja 1980-luvun komediasarjassa Hukkaputki.
Kulttuuri
Eppu Normaali esitti uudenlaista musiikkia, joka herätti huomiota ja keskustelua. Bändin kappale "Poliisi pamputtaa taas" sai erityistä huomiota, sillä se oli rohkea…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #EppuNormaali
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 05.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölyä on rannikkoalueilla enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.