Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Entinen kansanedustaja Ano Turtianen ja hänen vaimonsa syytetään törkeistä talousrikoksista. Samalla Digian tulos jäi analyytikoiden ennusteista huolimatta.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Thaimaassa on tapahtunut kouluampuminen, jossa on kuollut ainakin kaksi ihmistä ja 15 loukkaantunut. Ampuja, teini-ikäinen poika, on myös kuollut tapahtumassa. Ampuminen tapahtui Nonthaburin provinssissa, lähellä Bangkokia.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Thaimaassa on tapahtunut kouluampuminen, jossa on kuollut ainakin kaksi ihmistä ja 15 loukkaantunut. Ampuja, teini-ikäinen poika, on myös kuollut tapahtumassa. Ampuminen tapahtui Nonthaburin provinssissa, lähellä Bangkokia.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.8.2026 klo 08:08, pääluokka Ulkomaat.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kouluampuminen Thaimaassa, kaksi kuollut • Kouluampuminen Thaimaassa, kaksi kuollut • Kouluampuminen Thaimaassa, kaksi kuollut.
Kouluampuminen Thaimaassa, kaksi kuollut
Thaimaassa on kouluampuminen, jossa on kuollut kaksi ihmistä. Myös 15 muuta on loukkaantunut. Ampuja oli teini-ikäinen poika, joka on kuollut. Ampuminen tapahtui Nonthaburin alueella, lähellä Bangkokia.
Thaimaassa on tapahtunut kouluampuminen, jossa on kuollut ainakin kaksi ihmistä ja 15 loukkaantunut. Ampuja, teini-ikäinen poika, on myös kuollut tapahtumassa. Ampuminen tapahtui Nonthaburin provinssissa, lähellä Bangkokia.
Thaimaassa on tapahtunut kouluampuminen, jossa on kuollut ainakin kaksi ihmistä ja 15 on loukkaantunut. Ampuja, teini-ikäinen poika, on myös kuollut. Ampuminen tapahtui Nonthaburin provinssissa, lähellä Bangkokia.
Thaimaassa on tapahtunut kouluampuminen, jossa on kuollut ainakin kaksi ihmistä ja 15 on loukkaantunut. Ampuja, teini-ikäinen poika, on myös kuollut. Ampuminen tapahtui Nonthaburin provinssissa lähellä Bangkokia.
Thaimaassa koulussa tapahtui ampumavälikohtaus, jossa oppilas oli tekijänä. Kahden henkilön kerrotaan loukkaantuneen tilanteessa. Poliisi tutkii tapausta edelleen.
Thaimaassa on tapahtunut kouluampuminen, jossa ampujana on poliisin mukaan koulun oppilas. Tapahtumasta on saatu tietoa poliisilta, ja tilanne on edelleen kesken. Lisätietoja odotetaan.
Leipzigin lentokentältä löytyi räjähteillä varustettu drooni, joka oli ukrainalaisen rahtikoneen läheisyydessä. Saksan sisäministeri Alexander Dobrindt pitää tapausta ammattimaisena hybridiuhkana. Poliisi tutkii tapausta…
Ulkomaat
Jemenin huthit ovat hyökänneet hallituksen asemiin ballistisilla ohjuksilla ja drooneilla. Hyökkäyksessä on kuollut noin neljäkymmentä sotilasta ja kolmekymmentä haavoittunut. Huthit väittävät, että…
Ulkomaat
Gelsenkirchenissä tapahtui vakava raitiovaunuonnettomuus, jossa 24 ihmistä loukkaantui. Kolme loukkaantuneista sai hengenvaarallisia vammoja ja seitsemän vakavia. Onnettomuus tapahtui kahden raitiovaunun törmäyksessä, kun…
Ulkomaat
Liettuan sotilastiedustelu on ilmoittanut, että Venäjä suunnittelee mahdollisia hyökkäyksiä Baltian kriittiseen infrastruktuuriin. Puolustusministeri Robertas Kaunas vahvisti, että hyökkäyksissä voitaisiin käyttää Ukrainan valmistamia…
Ulkomaat
Ruotsin korkein oikeus on päättänyt, että takavarikoitu Caffa-rahtialus voidaan luovuttaa Ukrainalle. Alus on epäilty Venäjän varjolaivastoon kuuluvaksi ja sen on väitetty rikkoneen…
Ulkomaat
SpaceX:n raketin osa on törmännyt Kuuhun ennustetusti, vahvistaa Euroopan eteläinen observatorio ESO. Törmäys tapahtui keskiviikkoaamuna ja se aiheutti uuden kraatterin Kuun pinnalle.…
Ulkomaat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 05.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölyä on rannikkoalueilla enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.