Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Lohjalla tapahtui kalastajan hukkuminen, ja Pakistan, Saudi-Arabia sekä Turkki ovat solmineet puolustussopimuksen. Iäkäs kalastaja hukkui Lohjalla perjantaina.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Tappara palaa jääkiekon mestarien liigaan ilman sijoitustavoitetta. GM Janne Vuorinen kertoo seuran lähtevän kilpailuun voittoa tavoitellen. Hän korostaa myös nuorten pelaajien kehittämisen tärkeyttä ja suhtautuu CHL:ään positiivisesti, huolimatta sarjan haasteista.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Tappara palaa jääkiekon mestarien liigaan ilman sijoitustavoitetta. GM Janne Vuorinen kertoo seuran lähtevän kilpailuun voittoa tavoitellen. Hän korostaa myös nuorten pelaajien kehittämisen tärkeyttä ja suhtautuu CHL:ään positiivisesti, huolimatta sarjan haasteista.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.8.2026 klo 06:00, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Tappara tavoittelee voittoa CHL:ssä • Tappara tavoittelee voittoa CHL:ssä • Tappara tavoittelee voittoa CHL:ssä.
Tappara haluaa voittaa CHL:ssä
Tappara palaa jääkiekon mestarien liigaan. Seura ei aseta sijoitustavoitteita, vaan haluaa voittaa. GM Janne Vuorinen sanoo, että nuorille pelaajille annetaan mahdollisuus pelata. Vaikka kilpailu on kovaa, Tappara suhtautuu sarjaan myönteisesti.
Tappara palaa jääkiekon mestarien liigaan ilman sijoitustavoitetta. GM Janne Vuorinen kertoo seuran lähtevän kilpailuun voittoa tavoitellen. Hän korostaa myös nuorten pelaajien kehittämisen tärkeyttä ja suhtautuu CHL:ään positiivisesti, huolimatta…
Tappara palaa jääkiekon mestarien liigan CHL:ään ilman sijoitustavoitetta. Seuran GM Janne Vuorinen korostaa, että joukkue lähtee kilpailuun voittoa tavoitellen. Hän näkee CHL:n hyvänä mahdollisuutena nuorille pelaajille peliajan saamiseksi.
Tappara palaa jääkiekon mestarien liigan CHL:ään ilman sijoitustavoitetta. Seuran GM Janne Vuorinen kertoo, että joukkue lähtee kilpailuun voittoa tavoitellen. Vuorinen näkee CHL:n hyvänä mahdollisuutena nuorille pelaajille peliajan saamiseksi.
Tappara on solminut lainasopimuksen puolustaja Juho Piiparisen kanssa Vegas Golden Knightsin kanssa. 17-vuotias Piiparinen pelasi viime kaudella 29 ottelua Tapparassa ja teki…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Tappara
Pikkuleijonat voittivat ensimmäisessä ottelussaan Hlinka Gretzky Cupissa. Joukkue esitti vahvaa peliä ja sai hyvän alun turnaukselle. Voitto antaa joukkueelle itseluottamusta jatkoa varten.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Entinen jääkiekkotuomari Antti Boman on saanut uuden tehtävän SM-liigassa. Hän aloittaa erotuomarivalmennuksen vastaavana, jonka tavoitteena on tukea uusien erotuomareiden kehitystä. Boman on…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Tappara on julkaissut kapteenistonsa ensi kaudeksi, jossa Otto Rauhala jatkaa kapteenina. Varakapteeneina toimivat Julius Mattila, Joni Tuulola ja uusi varakapteeni Aapeli Räsänen.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Tappara, #Jääkiekko
Jokerit palaa jääkiekkoliigaan 12 vuoden tauon jälkeen, ja joukkueen maalivahtina toimii Veini Vehviläinen. Hän on hakenut uutta nostetta uralleen Mestiksestä ja uskoo…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Suomen alle 18-vuotiaiden jääkiekkomaajoukkue voitti Tshekin 5–4 Hlinka Gretzky Cupin lohkovaiheessa. Pikkuleijonat kohtaa välierissä Kanadan, joka on voittanut kaikki ottelunsa. Ottelu oli…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.