Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Entinen kansanedustaja Ano Turtianen ja hänen vaimonsa syytetään törkeistä talousrikoksista. Samalla Digian tulos jäi analyytikoiden ennusteista huolimatta.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Enni Virjonen, 19, voitti maailmanmestaruuden alle 20-vuotiaiden seitsenottelussa Yhdysvalloissa. Hän teki ennätyspisteensä 6214 ja voitti kilpailun selvästi. Virjonen kertoi tunteistaan voiton jälkeen ja suunnitteli juhlia.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Enni Virjonen, 19, voitti maailmanmestaruuden alle 20-vuotiaiden seitsenottelussa Yhdysvalloissa. Hän teki ennätyspisteensä 6214 ja voitti kilpailun selvästi. Virjonen kertoi tunteistaan voiton jälkeen ja suunnitteli juhlia.
Aiheesta on julkaistu 7 juttua, 7 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.8.2026 klo 06:56, pääluokka Yleisurheilu.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Kaleva, Aamulehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Enni Virjonen voitti maailmanmestaruuden • Enni Virjonen voitti MM-kultaa seitsenottelussa • Enni Virjonen voitti seitsenottelun MM-kultaa.
Enni Virjonen voitti mestaruuden
Enni Virjonen, 19, voitti maailmanmestaruuden seitsenottelussa. Kilpailu pidettiin Yhdysvalloissa. Virjonen teki ennätyspisteensä 6214. Hän voitti kilpailun selvästi. Virjonen suunnittelee juhlia voittonsa kunniaksi.
Enni Virjonen, 19, voitti maailmanmestaruuden alle 20-vuotiaiden seitsenottelussa Yhdysvalloissa. Hän teki ennätyspisteensä 6214 ja voitti kilpailun selvästi. Virjonen kertoi tunteistaan voiton jälkeen ja suunnitteli juhlia.
Enni Virjonen voitti alle 20-vuotiaiden naisten seitsenottelun maailmanmestaruuden Yhdysvaltojen Eugenessa. Hän keräsi yhteensä 6 214 pistettä, mikä riitti voittoon yli 250 pisteen erolla toiseksi tulleeseen Viron Mia Mireia…
Enni Virjonen voitti seitsenottelun alle 20-vuotiaiden maailmanmestaruuden Yhdysvalloissa. Hän keräsi kilpailussa 6214 pistettä, mikä riitti kultamitaliin. Toiseksi sijoittunut virolainen Mia Mireia Uusorg sai 5961 pistettä.
Suomalaisottelija Enni Virjonen voitti kultaa alle 20-vuotiaiden MM-kisoissa Yhdysvalloissa. Hän keräsi kilpailussa 6214 pistettä, mikä riitti voittoon. Virjonen teki ennätyksensä kuulantyönnössä ja pituushypyssä.
Enni Virjonen voitti alle 20-vuotiaiden naisten seitsenottelun maailmanmestaruuden. Hän keräsi kilpailussa 6 214 pistettä, mikä riitti voittoon. Toiseksi sijoittui Viron Mia Mireia Uusorg, joka jäi yli 250 pistettä…
Enni Virjonen on voittanut alle 20-vuotiaiden naisten seitsenottelun maailmanmestaruuden. Hän keräsi kilpailussa yhteensä 6 214 pistettä, mikä riitti voittoon. Toiseksi tullut Mia Mireia Uusorg jäi yli 250 pistettä…
Suomalainen Enni Virjonen voitti kultamitalin alle 20-vuotiaiden MM-kisoissa seitsenottelussa. Hän keräsi kilpailussa yhteensä 6214 pistettä, voittaen toiseksi sijoittuneen virolaisen Mia Mireia Uusorgin, joka sai 5961 pistettä. Virjonen edustaa…
Enni Virjonen on johtamassa alle 20-vuotiaiden MM-kisojen seitsenottelun keihäänheittoa. Hän heitti 43,65 metriä ja keräsi yhteensä 5353 pistettä. Virjosen on kuitenkin vaikeaa…
Yleisurheilu • jaetut avainsanat: #EnniVirjonen, #MMkisat
Enni Virjonen on johtanut nuorten maailmanmestaruuskilpailuja Yhdysvalloissa ensimmäisen päivän jälkeen. Hän saavutti hyviä tuloksia, mutta kohtasi myös haasteita, kuten korkeushypyssä. Virjonen juoksi…
Yleisurheilu • jaetut avainsanat: #EnniVirjonen, #Seitsenottelu
Nuorten MM-kisojen seitsenottelun ennakkosuosikki Enni Virjonen aloitti kilpailun hyvin, mutta koki pettymyksen korkeushypyssä. Hän ylitti 166 senttiä, mutta 169 senttiä jäi ylittämättä,…
Yleisurheilu • jaetut avainsanat: #EnniVirjonen, #MMkisat
Suomen Enni Virjonen on johtamassa naisten seitsenottelua alle 20-vuotiaiden MM-kisoissa Eugenessa. Hän teki kuulantyönnössä uuden ennätyksen ja voitti 200 metrin juoksun. Virjonen…
Yleisurheilu • jaetut avainsanat: #EnniVirjonen, #Eugene
Enni Virjonen aloittaa mitalijahdin alle 20-vuotiaiden MM-kisoissa. Asiantuntijan mukaan hänellä on mahdollisuus rikkoa Saga Vannisen Suomen ennätys. Virjosen tasaisuus ja varmuus eri…
Yleisurheilu • jaetut avainsanat: #EnniVirjonen, #Seitsenottelu
Yleisurheilun alle 20-vuotiaiden maailmanmestaruuskilpailut starttaavat pian. Kilpailut tarjoavat nuorille urheilijoille mahdollisuuden näyttää taitonsa kansainvälisellä tasolla. Tapahtuma kerää yhteen nuoria urheilijoita eri puolilta…
Yleisurheilu • jaetut avainsanat: #Yleisurheilu, #MMkisat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 05.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölyä on rannikkoalueilla enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.