Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Entinen kansanedustaja Ano Turtianen ja hänen vaimonsa syytetään törkeistä talousrikoksista. Samalla Digian tulos jäi analyytikoiden ennusteista huolimatta.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Koskenkorvan Urheilijat voitti Alajärven Ankkurit miesten Superpesiksessä. Ottelu päättyi Kossun voittoon selvin lukemin 2–0, mikä vahvisti heidän asemaansa karsintojen kotiedun tavoittelussa. Kossu pelasi vahvasti ja teki useita juoksuja.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Koskenkorvan Urheilijat voitti Alajärven Ankkurit miesten Superpesiksessä. Ottelu päättyi Kossun voittoon selvin lukemin 2–0, mikä vahvisti heidän asemaansa karsintojen kotiedun tavoittelussa. Kossu pelasi vahvasti ja teki useita juoksuja.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 6.8.2026 klo 22:17, pääluokka Pesäpallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilkka-Pohjalainen, Hämeen Sanomat, Aamulehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kossu voitti Ankkurit Superpesiksessä • Kiteen Pallo ja Manse PP voittavat Superpesiksessä • Manse PP:n ottelu keskeytettiin sateen vuoksi.
Kossu voitti Ankkurit
Koskenkorvan Urheilijat voitti Alajärven Ankkurit Superpesiksessä. Ottelu päättyi Kossun voittoon 2–0. Kossu teki paljon juoksuja ja pelasi hyvin. Tämä voitto auttaa Kossua karsintojen kotiedun saamisessa.
Koskenkorvan Urheilijat voitti Alajärven Ankkurit miesten Superpesiksessä. Ottelu päättyi Kossun voittoon selvin lukemin 2–0, mikä vahvisti heidän asemaansa karsintojen kotiedun tavoittelussa. Kossu pelasi vahvasti ja teki useita juoksuja.
Miesten Superpesiksessä Kiteen Pallo ja Manse PP voittivat ottelunsa. Kiteen Pallo voitti Alajärven Ankkurit 2–0 ja Manse PP voitti Koskenkorvan Urheilijat myös 2–0. Vimpelin Veto johtaa sarjaa, kun…
Manse PP:n Superpesisottelu Kiteen Palloa vastaan keskeytettiin sään vuoksi. Ensimmäisessä vuoroparissa sade yltyi niin voimakkaaksi, että peliä jouduttiin pitämään tauolla noin 20 minuuttia. Tilanne aiheutti hämmennystä ja vaati…
Vimpelin Veto varmisti miesten Superpesiksen runkosarjan voiton kaatamalla Manse PP:n 2–0. Ottelussa Perttu Ruuska ja Matias Rinta-aho loivat ratkaisevat juoksut, ja Vimpeli…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #VimpelinVeto, #Superpesis
Naisten Superpesiksen kärkijoukkueet Jussittaret ja Manse PP kohtasivat Seinäjoella. Jännittävässä ottelussa Jussittaret voitti lopulta lukemin 2–1k. Voitto tuli tiukkojen vaiheiden jälkeen.
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #MansePP, #Superpesis
Miesten Superpesiksessä pelattiin useita otteluita, joissa Sotkamon Jymy hävisi Manse PP:lle ja Imatran Pallo-Veikot sai voiton Kempeleen Kiristä. Kiteen Pallo voitti Kouvolan…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #Superpesis, #MansePP
Miesten Superpesiksessä alkaa jännittävä loppukiri runkosarjassa, jossa hopea on vielä jaossa. Vimpelin Veto näyttää voittavalta joukkueelta, mutta muut sijat ovat edelleen auki.…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #Superpesis, #VimpelinVeto
Miesten Superpesiksen otteluissa Joensuun Maila hävisi Hyvinkään Tahkolle 0–2. Imatran Pallo-Veikot voitti Alajärven Ankkurit 2–1k. Vimpelin Veto johtaa sarjaa, kun taas Alajärven…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #Superpesis, #VimpelinVeto
Miesten Superpesiksessä pelattiin useita otteluita, joissa Joensuun Maila hävisi Manse PP:lle ja Hyvinkään Tahko taipui Kouvolan Pallonlyöjille. Pattijoen Urheilijat voitti Imatran Pallo-Veikot.…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #Superpesis, #MansePP
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 05.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölyä on rannikkoalueilla enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.