Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kouluampuminen Thaimaassa vaati useita uhreja, kun taas Meta on tuomittu maksamaan suuria summia nuorten mielenterveyden vahingoittamisesta.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Inter voitti FC Vaduzin, vaikka peli ei ollut parhaimmillaan. Uusi hyökkääjä Lauri Laine esitteli taitojaan ja teki vaikutuksen lyhyessä ajassa. Voitto oli kuitenkin enemmän tuurin kuin taidon tulos.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Inter voitti FC Vaduzin, vaikka peli ei ollut parhaimmillaan. Uusi hyökkääjä Lauri Laine esitteli taitojaan ja teki vaikutuksen lyhyessä ajassa. Voitto oli kuitenkin enemmän tuurin kuin taidon tulos.
Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 6.8.2026 klo 21:25, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Turun Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Inter jatkaa voittojaan Euroopassa • Inter voitti Vaduzin europeleissä • Inter voitti Vaduzin europeleissä.
Inter voitti FC Vaduzin
Inter pelasi jalkapalloa FC Vaduzia vastaan ja voitti ottelun. Vaikka peli ei ollut paras, uusi pelaaja Lauri Laine näytti taitojaan. Voitto tuli kuitenkin enemmän tuurin avulla kuin taidolla. Inter jatkaa voittojaan Euroopassa.
Inter voitti FC Vaduzin, vaikka peli ei ollut parhaimmillaan. Uusi hyökkääjä Lauri Laine esitteli taitojaan ja teki vaikutuksen lyhyessä ajassa. Voitto oli kuitenkin enemmän tuurin kuin taidon tulos.
Turun Inter voitti liechtensteinilaisen Vaduzin jalkapallon Konferenssiliigan karsintojen avausottelussa 2–1. Voittomaalin teki Prosper Ahiabu toisella puoliajalla. Toisen osaottelun joukkueet pelaavat ensi viikolla Liechtensteinissa.
Turun Inter voitti liechtensteinilaisen Vaduzin jalkapallon Konferenssiliigan karsintojen avausosassa 2–1. Voittomaalin teki Prosper Ahiabu toisella puoliajalla. Inter eteni karsintojen kolmannelle kierrokselle pudotettuaan turkkilaisen Basaksehirin.
FC Inter saavutti voiton FC Vaduzista Konferenssiliigan karsintakierroksen ensimmäisessä osaottelussa. Ottelu päättyi 2–1, vaikka Vaduz teki molemmat maalit, joista ensimmäinen oli oma maali. Interin voittomaalin teki Prosper Ahiabu,…
FC Inter saavutti voiton FC Vaduzista Konferenssiliigan karsintakierroksen ensimmäisessä osaottelussa. Ottelu päättyi 2–1, vaikka vieraat aluksi johtivat omalla maalillaan. Interin Prosper Ahiabu teki voittomaalin 68. Minuutilla.
FC Inter saavutti voiton FC Vaduzista Konferenssiliigan karsintojen ensimmäisessä osaottelussa. Ottelu päättyi 2–1, vaikka Vaduz teki molemmat ensimmäistä maalia ja tasoitusta. Interin voittomaalin teki Prosper Ahiabu.
Inter sai tärkeät kolme pistettä jalkapallon liigassa, vaikka joukkueen peliesitys oli heikko. Onnekas maali ratkaisi ottelun, mutta joukkueen suoritus ei ollut odotusten…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Inter, #Jalkapallo
Interin europelit jatkuvat tänään, kun joukkue kohtaa FC Vaduzin Konferenssiliigan kolmannella karsintakierroksella. Ottelu pelataan Kupittaan stadionilla ja alkaa kello 18. Fanit odottavat…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Inter, #Vaduz
FC Inter pelaa tänään Veritas-stadionilla Konferenssiliigan kolmannella karsintakierroksella FC Vaduzia vastaan. Inter pudotti aikaisemmin Istanbul Başakşehirin ja saa nyt vastaansa Liechtensteinin cup-voittajan,…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #FCInter, #FCVaduz
Suomalaisjoukkueet ovat edenneet jalkapallon eurokarsintoihin, mutta vastustajat ovat haastavia. KuPS kohtaa Romanian Universitatea Craiovan, ja Turun Inter pelaa liechtensteinilaista Vaduzia vastaan. Jatkoon…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Inter, #Vaduz
Seinäjoen Jalkapallokerho katkaisi tappioputkensa voittamalla Helsingin Jalkapalloklubin 3-0. Ottelu oli tasainen avauspuoliajan jälkeen, mutta SJK hallitsi peliä ja teki kolme maalia. Maalivahti…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Interin ja FC Vaduzin välinen ottelu herättää kannattajissa suuria odotuksia. Kannattajien henki on toiveikas ennen torstain peliä, ja he uskovat joukkueen menestykseen.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Inter, #FCVaduz
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.