Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Maahanmuuttovirasto estää marja-alan rekrytoinnin, ja Metsä Groupin liiketulos pysyy tappiolla. Perussuomalaiset nousee kannatusmittauksessa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Oulun Oritkarissa tapahtui torstaina onnettomuus, jossa 1980-luvulla syntynyt mies menehtyi. Hänen kuljettamansa auto suistui tieltä ja törmäsi puuhun. Poliisi tutkii onnettomuutta muun muassa ylinopeuden ja rattijuopumuksen osalta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Oulun Oritkarissa tapahtui torstaina onnettomuus, jossa 1980-luvulla syntynyt mies menehtyi. Hänen kuljettamansa auto suistui tieltä ja törmäsi puuhun. Poliisi tutkii onnettomuutta muun muassa ylinopeuden ja rattijuopumuksen osalta.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 6.8.2026 klo 15:16, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Kaleva.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Mies kuoli Oulun Oritkarissa onnettomuudessa • Mies kuoli Oulun ulosajossa • Mies menehtyi liikenneonnettomuudessa Oritkarissa.
Mies kuoli Oulussa onnettomuudessa
Oulussa tapahtui onnettomuus torstaina. Mies ajoi autoa ja suistui tieltä. Auto törmäsi puuhun. Mies kuoli onnettomuudessa. Poliisi tutkii asiaa ylinopeuden ja rattijuopumuksen vuoksi.
Oulun Oritkarissa tapahtui torstaina onnettomuus, jossa 1980-luvulla syntynyt mies menehtyi. Hänen kuljettamansa auto suistui tieltä ja törmäsi puuhun. Poliisi tutkii onnettomuutta muun muassa ylinopeuden ja rattijuopumuksen osalta.
Oulun Poikkimaantiellä tapahtui onnettomuus, jossa 1980-luvulla syntynyt mies menehtyi. Hänen autonsa suistui tieltä ja törmäsi puuhun. Poliisi tutkii onnettomuutta liikenneturvallisuuden vaarantamisena ja rattijuopumuksena.
Torstaina Oritkarissa tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa auto suistui ojaan ja törmäsi puuhun. Onnettomuudessa kuljettajana toiminut mies menehtyi vammoihinsa. Pelastuslaitos sai potilaan kuljetettua jatkohoitoon, mutta autossa ei ollut muita…
Oulussa henkilöauto suistui ojaan ja törmäsi puuhun, mikä johti kuljettajan vakavaan loukkaantumiseen. Pelastuslaitos sai hälytyksen torstaina aamupäivällä ja joutui purkamaan katon autosta…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Oulu, #Onnettomuus
Seinäjoella lauantai-iltana järjestetyssä laittomassa mopomiitissä loukkaantui kaksi alaikäistä nuorta. Toinen nuorista sai vakavia vammoja, kun hänen moponsa törmäsi hallitsemattomaan ajoneuvoon. Onnettomuus tapahtui,…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Maaningalla tapahtunut moottoripyörän ulosajo johti nuoren naisen kuolemaan. 25-vuotias kuopiolainen nainen menehtyi myöhemmin sairaalassa saamiinsa vammoihin. Poliisi tutkii onnettomuutta liikenneturvallisuuden vaarantamisena.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Moottoripyörän kuljettaja kuoli liikenneonnettomuudessa Nurmijärvellä tiistai-iltana. Onnettomuus tapahtui henkilöauton ja moottoripyörän välisessä nokkakolarissa. Henkilöauton kuljettajaa epäillään törkeästä rattijuopumuksesta.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Seinäjoella tapahtui onnettomuus, jossa auto törmäsi alaikäiseen tyttöön. Tyttö ylitti risteystä liikennevalojen näyttäessä vihreää valoa, ja kuljettaja paikkasi paikalta. Kuljettaja on nyt…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Oulussa tapahtui liikenneonnettomuus, jossa yksi henkilö kuoli. 1980-luvulla syntynyt mies suistui autollaan tieltä ja törmäsi puuhun. Poliisi tutkii onnettomuutta ylinopeuden ja rattijuopumuksen…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Oulu, #Liikenneonnettomuus
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 05.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölyä on rannikkoalueilla enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.