Nimipäivä:
Salme, Sanelma
19°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:16

Venäjä iski Kiovaan, mikä johti kymmenien kuolemaan. Suomessa poliisi etsii kadonnutta naista ja iäkästä marjastajaa. Pyöräilijä loukkaantui vakavasti,…


NHL:n parhaat pelaajat vuonna 2030

Aihesivu: NHL:n parhaat pelaajat vuonna 2030

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Kiekkosivusto Daily Faceoff on julkaissut listan NHL:n 30 parhaasta pelaajasta vuodelle 2030. Listalta löytyy vain yksi suomalainen, Miro Heiskanen, joka arvioitiin 23. Parhaaksi pelaajaksi. Aleksander Barkov ei päässyt listalle, mutta sai kunniamaininnan.

  • 3 juttua
  • 3 lähdettä
  • Jääkiekko
  • Päivitetty 5.8.2026 klo 17:00
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Kiekkosivusto Daily Faceoff on julkaissut listan NHL:n 30 parhaasta pelaajasta vuodelle 2030. Listalta löytyy vain yksi suomalainen, Miro Heiskanen, joka arvioitiin 23. Parhaaksi pelaajaksi. Aleksander Barkov ei päässyt listalle, mutta sai kunniamaininnan.

Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 5.8.2026 klo 17:00, pääluokka Jääkiekko.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa NHL:n parhaat pelaajat vuonna 2030 • NHL:n parhaat pelaajat vuonna 2030 • NHL:n parhaat pelaajat vuonna 2030.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 5.8.2026 klo 17:00.
  • Koosteessa on nyt 3 juttua 3 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Jääkiekko.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #NHL, #MiroHeiskanen, #AleksanderBarkov.

Selkokielinen yhteenveto

NHL:n parhaat pelaajat 2030

Kiekkosivusto Daily Faceoff on tehnyt listan NHL:n parhaista pelaajista vuodelle 2030. Listalla on vain yksi suomalainen, Miro Heiskanen, joka on 31-vuotias. Aleksander Barkov ei ole listalla, mutta hän sai kunniamaininnan. Heiskanen on arvioitu 23. Parhaaksi pelaajaksi.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 05.08.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin.
Heinien siitepölyä on rannikkoalueilla enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla.
Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.


ENNUSTE

Heinien ja pujon kukinta jatkuu.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi.
Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän.
Sateet laskevat siitepölymääriä.