Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Venäjä iski Kiovaan, mikä johti kymmenien kuolemaan. Suomessa poliisi etsii kadonnutta naista ja iäkästä marjastajaa. Pyöräilijä loukkaantui vakavasti,…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kuopiossa tapahtui tiistai-iltana moottoripyöräonnettomuus, jossa nuori nainen menehtyi. 25-vuotias kuopiolainen nainen sai vakavia vammoja ja kuoli myöhemmin sairaalassa. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä ja liikenneturvallisuuden vaarantamista.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kuopiossa tapahtui tiistai-iltana moottoripyöräonnettomuus, jossa nuori nainen menehtyi. 25-vuotias kuopiolainen nainen sai vakavia vammoja ja kuoli myöhemmin sairaalassa. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä ja liikenneturvallisuuden vaarantamista.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 5.8.2026 klo 15:51, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset, Ilta-Sanomat, Helsingin Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Moottoripyöräilijä kuoli Kuopiossa • 25-vuotias nainen kuoli moottoripyöräonnettomuudessa • 25-vuotias nainen kuoli moottoripyöräonnettomuudessa.
Moottoripyöräilijä kuoli onnettomuudessa
Tiistai-iltana Kuopiossa tapahtui moottoripyöräonnettomuus. Nuori nainen, 25-vuotias, kuoli saamiinsa vammoihin sairaalassa. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä. Tapaus liittyy liikenneturvallisuuden vaarantamiseen.
Kuopiossa tapahtui tiistai-iltana moottoripyöräonnettomuus, jossa nuori nainen menehtyi. 25-vuotias kuopiolainen nainen sai vakavia vammoja ja kuoli myöhemmin sairaalassa. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä ja liikenneturvallisuuden vaarantamista.
Kuopiossa tapahtui tiistai-iltana moottoripyöräonnettomuus, jossa 25-vuotias nainen kuoli myöhemmin sairaalassa. Nainen ajoi ulos tieltä ja sai vakavia vammoja. Poliisi tutkii onnettomuutta liikenneturvallisuuden vaarantamisena.
Kuopiossa tapahtui moottoripyöräonnettomuus, jossa 25-vuotias nainen kuoli. Hän suistui Alapitkäntieltä ja sai vakavia vammoja, joihin hän myöhemmin kuoli sairaalassa. Poliisi tutkii onnettomuutta liikenneturvallisuuden vaarantamisena.
Kuopiossa tapahtui tiistai-iltana moottoripyöräonnettomuus, jossa moottoripyöräilijä kuoli. Itä-Suomen poliisilaitos on vahvistanut tapauksen. Uutista päivitetään myöhemmin.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Kuopio, #Moottoripyörä
Seinäjoella lauantai-iltana järjestetyssä laittomassa mopomiitissä loukkaantui kaksi alaikäistä nuorta. Toinen nuorista sai vakavia vammoja, kun hänen moponsa törmäsi hallitsemattomaan ajoneuvoon. Onnettomuus tapahtui,…
Liikenne
Puolustusvoimat on asettanut tilapäiset rajoitukset ilmailulle ja meriliikenteelle itäisellä Suomenlahdella. Rajoitukset astuivat voimaan tiistaiaamuna ja ne liittyvät viranomaisten toimiin lennokkien torjumiseksi. Alueella…
Liikenne
Merivartiosto hinasi uppoamisvaarassa olleen purjeveneen Helsingissä. Veneessä oli kolme henkilöä, mutta he eivät saaneet vammoja. Pelastustoimet jatkuivat, mutta vaara oli ohi.
Liikenne
Suomessa noin puolet pääteillä liikkuvista kuljettajista ajaa ylinopeutta, kertoo Fintrafficin tutkimus. Kesällä 47 ja talvella 55 prosenttia kuljettajista ylitti tiekohtaisen nopeusrajoituksen. Ylinopeudet…
Liikenne
Iso-Lampsi-järveen syöksyi ultrakevyt pienlentokone sunnuntai-iltana. Koneen kyydissä oli kaksi henkilöä, ja se päätyi katolleen järveen noin 15 kilometrin päässä Jyväskylän keskustasta. Pelastuslaitos…
Liikenne
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 05.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölyä on rannikkoalueilla enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.