Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Espoossa epäillään tapahtuneen polttopulloisku Jorvin sairaalaan.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Seinäjoella lauantai-iltana järjestetyssä laittomassa mopomiitissä loukkaantui kaksi alaikäistä nuorta. Toinen nuorista sai vakavia vammoja, kun hänen moponsa törmäsi hallitsemattomaan ajoneuvoon. Onnettomuus tapahtui, kun kuljettaja menetti ajoneuvon hallinnan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Seinäjoella lauantai-iltana järjestetyssä laittomassa mopomiitissä loukkaantui kaksi alaikäistä nuorta. Toinen nuorista sai vakavia vammoja, kun hänen moponsa törmäsi hallitsemattomaan ajoneuvoon. Onnettomuus tapahtui, kun kuljettaja menetti ajoneuvon hallinnan.
Aiheesta on julkaistu 9 juttua, 9 eri lähteestä, viimeisin päivitys 4.8.2026 klo 16:57, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Lapin Kansa, Iltalehti, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kaksi nuorta loukkaantui mopomiitissä • Vakava liikenneonnettomuus Jämsässä • Vakava onnettomuus mopomiitissä Seinäjoella.
Kaksi nuorta loukkaantui mopomiitissä
Seinäjoella lauantaina oli laiton mopomiitti, jossa oli paljon nuoria. Kaksi alaikäistä nuorta loukkaantui onnettomuudessa. Toinen heistä sai vakavia vammoja, mutta ne eivät ole hengenvaarallisia. Onnettomuus tapahtui, kun mopo törmäsi toiseen ajoneuvoon.
Seinäjoella lauantai-iltana järjestetyssä laittomassa mopomiitissä loukkaantui kaksi alaikäistä nuorta. Toinen nuorista sai vakavia vammoja, kun hänen moponsa törmäsi hallitsemattomaan ajoneuvoon. Onnettomuus tapahtui, kun kuljettaja menetti ajoneuvon hallinnan.
Jämsässä tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa kuorma-auto osui polkupyöräilijään. Polkupyöräilijä loukkaantui vakavasti, ja poliisi tutkii tapausta törkeänä liikenneturvallisuuden vaarantamisena. Onnettomuus tapahtui tiistaina Seppolantiellä.
Seinäjoella tapahtui vakava onnettomuus laittomassa mopomiitissä, jossa kaksi alaikäistä loukkaantui. Toinen kuljettaja menetti hallinnan kevytmoottoripyörästä, mikä johti törmäykseen mopoon. Poliisi tutkii tapausta törkeänä liikenneturvallisuuden vaarantamisena.
Seinäjoella lauantai-iltana tapahtuneessa laittomassa mopomiitissä kaksi alaikäistä mopoilijaa loukkaantui. Toinen heistä sai vakavia vammoja, kun kevytmoottoripyörä törmäsi mopoon. Poliisi tutkii tapausta törkeänä liikenneturvallisuuden vaarantamisena.
Seinäjoella lauantaina järjestetyssä laittomassa mopomiitissä kaksi alaikäistä loukkaantui, joista toinen vakavasti. Poliisi tutkii tapausta törkeänä liikenneturvallisuuden vaarantamisena. Laittomat mopomiitit ovat saaneet huomiota myös muualla Pohjanmaalla.
Seinäjoella järjestetyssä mopomiitissä loukkaantui kaksi alaikäistä nuorta. Toinen heistä sai vakavia vammoja, mutta ei hengenvaarallisia. Onnettomuus tapahtui, kun kevytmoottoripyörän kuljettaja menetti ajoneuvon hallinnan.
Seinäjoella järjestetyssä laittomassa mopomiitissä loukkaantui kaksi alaikäistä nuorta. Toinen nuorista sai vakavia vammoja, mutta hänen tilansa ei ole hengenvaarallinen. Poliisi tutkii tapausta törkeänä liikenneturvallisuuden vaarantamisena.
Seinäjoella lauantai-iltana järjestetyssä laittomassa mopomiitissä kaksi alaikäistä nuorta loukkaantui. Toinen nuorista sai vakavia vammoja, kun kevytmoottoripyörä törmäsi mopoon. Poliisi tutkii tapausta törkeänä liikenneturvallisuuden vaarantamisena.
Seinäjoella lauantai-iltana tapahtui laiton mopomiitti, jossa kaksi alaikäistä nuorta loukkaantui. Toinen nuorista sai vakavia vammoja, kun kevytmoottoripyörä törmäsi mopoon. Poliisi tutkii tapausta törkeänä liikenneturvallisuuden vaarantamisena.
Jämsässä tapahtui vakava onnettomuus, jossa kuorma-auto osui polkupyöräilijään. Onnettomuus sattui kaupungin keskustan lähellä, ja pyöräilijä loukkaantui vakavasti. Poliisi tutkii tapausta ja epäilee…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Jämsä, #Liikenneonnettomuus
Seinäjoella tapahtui onnettomuus, jossa auto törmäsi alaikäiseen tyttöön. Tyttö ylitti risteystä liikennevalojen näyttäessä vihreää valoa, ja kuljettaja paikkasi paikalta. Kuljettaja on nyt…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Seinäjoki, #Onnettomuus
Kilpaveneiden törmäys Kotkassa johti yhden miehen kuolemaan. Onnettomuus tapahtui lauantaina, kun toinen vene ajoi toisen yli rataveneilykilpailussa. Poliisi tutkii tapahtuman syitä, mutta…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Kaarinassa sattui vakava liikenneonnettomuus, jossa kaksi nuorta kuoli. Onnettomuus tapahtui ylinopeuden vuoksi, ja nuoret olivat oletettavasti kuolleina tuntien ajan ennen avun saapumista.…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus, #Nuoret
Kotkassa tapahtui kilpaveneonnettomuus, jossa kuoli yksi mies. Poliisi on saanut videomateriaalia onnettomuudesta ja tutkii tapahtuman syitä. Onnettomuus tapahtui juuri ennen käännöstä, kun…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Kaarinassa tapahtui kuolonkolari, jossa 15- ja 18-vuotiaat nuoret menettivät henkensä. Onnettomuus tapahtui Makarlantiellä, ja nuorten arvioidaan kuolleen tunteja ennen kuin sivullinen löysi…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus, #Nuoret
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin ja ovat Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla enimmäkseen kohtalaisia. Muualla maan etelä- ja keskiosissa heinän siitepölyä on ilmassa pääasiassa vähän, mutta siitepölymäärät voivat ajoittain nousta kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä, ja muualla kukinta-alueella vähän. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat rannikkoalueilla nousta järviruo'on kukinnan myötä hetkittäin runsaiksi. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.