Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Venäjän iskut Kiovassa ovat aiheuttaneet 15 kuolemaa, kun taas Suomessa poliisi jatkaa etsintöjä kadonneen Katja Miinalaisen löytämiseksi.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Poliisi epäilee kahta miestä Sastamalassa tapahtuneesta henkirikoksesta. Tapaus sattui elokuun ensimmäisenä viikonloppuna yksityisasunnossa, ja poliisi on pidättänyt epäillyt. Molemmilla miehillä on aiempaa rikostaustaa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Poliisi epäilee kahta miestä Sastamalassa tapahtuneesta henkirikoksesta. Tapaus sattui elokuun ensimmäisenä viikonloppuna yksityisasunnossa, ja poliisi on pidättänyt epäillyt. Molemmilla miehillä on aiempaa rikostaustaa.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 4.8.2026 klo 12:23, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kaksi miestä vangittavaksi Sastamalan taposta • Poliisi vangitsee kaksi Sastamalan taposta • Poliisi vangitsee kaksi Sastamalan taposta.
Kaksi miestä epäillään taposta
Poliisi epäilee kahta miestä henkirikoksesta Sastamalassa. Tapaus tapahtui elokuun alussa yksityisasunnossa. Poliisi on pidättänyt miehet ja esittää heitä vangittavaksi. Molemmilla on rikostaustaa, mutta lisää tietoa ei ole annettu.
Poliisi epäilee kahta miestä Sastamalassa tapahtuneesta henkirikoksesta. Tapaus sattui elokuun ensimmäisenä viikonloppuna yksityisasunnossa, ja poliisi on pidättänyt epäillyt. Molemmilla miehillä on aiempaa rikostaustaa.
Poliisi esittää kahta henkilöä vangittavaksi Sastamalassa tapahtuneesta henkirikoksesta. Epäiltyjen uskotaan olevan osallisina lauantaina asunnossa tapahtuneeseen tapoon. Poliisi jatkaa tapahtumien selvittämistä.
Poliisi esittää kahta henkilöä vangittavaksi Sastamalassa tapahtuneesta henkirikoksesta. Epäillyt ovat osalistuneet taposta, joka tapahtui lauantaina asunnossa Sastamalan keskustassa. Tapahtumien yksityiskohtia selvitetään edelleen.
Poliisi esittää kahta henkilöä vangittaviksi Sastamalassa tapahtuneesta henkirikoksesta. Epäillyt ovat osalistuneet taposta, joka tapahtui lauantaina asunnossa Sastamalan keskustassa. Poliisi jatkaa tutkintaa ja selvittää tapahtumien yksityiskohtia.
Poliisi on esittänyt kahta miestä vangittavaksi Sastamalassa tapahtuneesta henkirikoksesta. Epäillyt ovat 40- ja 50-vuotiaita miehiä, ja vangitsemisasia käsitellään Pirkanmaan käräjäoikeudessa. Henkirikos tapahtui elokuun alussa yksityisasunnossa Sastamalan keskustassa.
Sastamalassa on pidätetty kaksi henkilöä epäiltyinä henkirikoksesta. Poliisi tutkii tapausta, joka tapahtui lauantaina asunnossa Sastamalan keskustassa. Esitutkinta jatkuu todistajien kuulemisilla ja teknisellä…
Rikos • jaetut avainsanat: #Sastamala, #Poliisi
Sastamalassa tapahtui epäilty henkirikos, jota tutkitaan tappona. Poliisi on ottanut kiinni kaksi henkilöä, joiden osuutta selvitetään. Esitutkinta on alkuvaiheessa, eikä lisätietoja voida…
Rikos • jaetut avainsanat: #Sastamala, #Poliisi
Poliisi tutkii epäiltyä henkirikosta Sastamalassa. Tapauksen epäillään tapahtuneen elokuun alussa, ja poliisi on ottanut kaksi henkilöä kiinni. Esitutkinta on vielä alkuvaiheessa, joten…
Rikos • jaetut avainsanat: #Sastamala, #Poliisi
Sastamalassa tapahtui lauantaina epäilty henkirikos, joka herätti alueen asukkaissa pelkoa. Poliisi on sulkenut rikospaikan, ja yksi epäillyistä on 49-vuotias mies, joka asui…
Rikos • jaetut avainsanat: #Sastamala, #Henkirikos
Espoossa epäillään tapahtuneen polttopullohyökkäys sairaalan ovia kohti. Alle 30-vuotias mies heitti kaksi polttopulloa varhain lauantaina, mutta kukaan ei loukkaantunut. Poliisi tutkii tapausta…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Nurmijärvellä tapahtui puukotus, jossa 15-vuotias nuori puukotti 19-vuotiasta miestä koulun pihalla. Poliisi otti epäillyn kiinni ja tutkii tapausta tapon yrityksenä. Teräase on…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin ja ovat Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla enimmäkseen kohtalaisia. Muualla maan etelä- ja keskiosissa heinän siitepölyä on ilmassa pääasiassa vähän, mutta siitepölymäärät voivat ajoittain nousta kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä, ja muualla kukinta-alueella vähän. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat rannikkoalueilla nousta järviruo'on kukinnan myötä hetkittäin runsaiksi. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.