Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Veronpalautukset maksetaan yli kahdelle miljoonalle, ja S-Pankin verkkopankissa on häiriöitä. Yhdysvaltain presidentti Trump aloittaa neuvottelut Iranin kanssa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Seinäjoen Jalkapallokerho katkaisi tappioputkensa voittamalla Helsingin Jalkapalloklubin 3-0. Ottelu oli tasainen avauspuoliajan jälkeen, mutta SJK hallitsi peliä ja teki kolme maalia. Maalivahti Roope Paunio oli tyytyväinen joukkueen esitykseen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Seinäjoen Jalkapallokerho katkaisi tappioputkensa voittamalla Helsingin Jalkapalloklubin 3-0. Ottelu oli tasainen avauspuoliajan jälkeen, mutta SJK hallitsi peliä ja teki kolme maalia. Maalivahti Roope Paunio oli tyytyväinen joukkueen esitykseen.
Aiheesta on julkaistu 8 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 3.8.2026 klo 22:21, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Ilkka-Pohjalainen, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa SJK voitti HJK:n selvästi 3-0 • SJK voitti HJK:n jalkapallossa 3–0 • HJK kärsi tappion SJK:lle Veikkausliigassa.
SJK voitti HJK:n 3-0
Seinäjoen Jalkapallokerho voitti Helsingin Jalkapalloklubin 3-0. Ottelu alkoi tasaisena, mutta SJK sai pelin hallintaansa. Joukkue teki kolme maalia ja voitti ottelun. Maalivahti Roope Paunio oli tyytyväinen joukkueen suoritukseen.
Seinäjoen Jalkapallokerho katkaisi tappioputkensa voittamalla Helsingin Jalkapalloklubin 3-0. Ottelu oli tasainen avauspuoliajan jälkeen, mutta SJK hallitsi peliä ja teki kolme maalia. Maalivahti Roope Paunio oli tyytyväinen joukkueen esitykseen.
SJK voitti HJK:n miesten liigassa selvästi 3–0. Ottelu pelattiin 56. Minuutilla, jolloin Kelwin Souza avasi maalitilin. Jeremiah Streng ja Murilo lisäsivät SJK:n etumatkaa toisella puoliajalla.
HJK:n voittoputki katkesi Seinäjoella, kun SJK voitti ottelun 3–0. Maalit syntyivät toisella puoliajalla Kelwin Souzan, Jeremiah Strengin ja Murillon toimesta. HJK on tällä hetkellä neljäntenä Veikkausliigassa, 11 pistettä…
SJK voitti HJK:n miesten liigassa selvästi 3–0. Ottelu oli tasainen ensimmäisellä puoliajalla, mutta SJK hallitsi toista puoliaikaa. Seuraavat ottelut pelataan 7. Ja 8. elokuuta.
HJK:n mestaruushaaveet saivat kovan kolauksen, kun Seinäjoen Jalkapallokerho kaatoi helsinkiläiset 3-0 miesten jalkapalloliigassa. HJK hallitsi ensimmäistä puoliaikaa, mutta ei onnistunut maalinteossa. SJK:n Kelwin Souza, Jeremiah Streng ja Murilo…
Seinäjoen Jalkapallokerho voitti HJK:n 3–0 miesten jalkapalloliigassa. HJK hallitsi ensimmäistä puoliaikaa, mutta ei onnistunut maalinteossa. SJK:n Kelwin Souza, Jeremiah Streng ja Murilo tekivät maalit toisella puoliajalla, mikä nosti…
Seinäjoen Jalkapallokerho voitti HJK:n 3–0 miesten jalkapalloliigassa. HJK hallitsi avauspuoliaikaa, mutta ei onnistunut maalinteossa. SJK:n Kelwin Souza, Jeremiah Streng ja Murilo tekivät maalit toisella puoliajalla, mikä nosti SJK:n…
HJK hävisi SJK:lle jalkapallon Veikkausliigassa 3–0. Ottelu alkoi tasaisena, mutta SJK:n Kelwin Souza avasi maalitilanteen toisen puoliajan alussa. HJK:n yrityksistä huolimatta se ei onnistunut kaventamaan ottelua, ja joukkue…
Inter sai tärkeät kolme pistettä jalkapallon liigassa, vaikka joukkueen peliesitys oli heikko. Onnekas maali ratkaisi ottelun, mutta joukkueen suoritus ei ollut odotusten…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo, #Liiga
Miesten jalkapalloliigan sarjanousijat TPS ja FC Lahti ovat pelanneet hyviä kausia ja tavoittelevat paikkaa mestaruussarjassa. Molemmat joukkueet voittivat lauantaina kotipeleissään, TPS kaatoi…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo, #Liiga
SJK:n valmistautuminen HJK-otteluun on ollut erilainen, sillä joukkueella on ollut puolitoista viikkoa aikaa harjoitella. HJK puolestaan on pelannut kahdesti ja matkustanut Pohjois-Irlantiin.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #SJK, #HJK
Santeri Haarala on kokenut terveysvaikeuksia, jotka ovat muuttaneet hänen suhtautumistaan jalkapalloammattilaisuuteen. Hän sairastui sydänlihastulehdukseen, mikä piti hänet pitkään poissa pelikentiltä. Nyt Haarala…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #HJK, #Jalkapallo
Puolustaja Diogo Tomas on siirtynyt ruotsalaiseen AIK-seuraan. Sopimus kattaa tämän kauden ja siihen sisältyy optio kahdesta seuraavasta kaudesta. Tomas on aikaisemmin pelannut…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Franco Baresi, 66, on kuollut, AC Milan ilmoitti. Hän pelasi koko uransa milanolaisseurassa ja oli tärkeä osa Italian maajoukkuetta. Baresi esiintyi viimeksi…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin ja ovat Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla enimmäkseen kohtalaisia. Muualla maan etelä- ja keskiosissa heinän siitepölyä on ilmassa pääasiassa vähän, mutta siitepölymäärät voivat ajoittain nousta kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä, ja muualla kukinta-alueella vähän. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat rannikkoalueilla nousta järviruo'on kukinnan myötä hetkittäin runsaiksi. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.