Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Espoossa epäillään tapahtuneen polttopulloisku Jorvin sairaalaan.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kiteen Pallo voitti Kouvolan Pallonlyöjät miesten Superpesiksessä lukemin 2–1. Ottelu sisälsi kolme erää, joista Kouvola voitti vain yhden. Palkituiksi pelaajiksi valittiin Kiteen Pallo -joukkueesta Lassi Vasarainen ja Janne Mäkelä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kiteen Pallo voitti Kouvolan Pallonlyöjät miesten Superpesiksessä lukemin 2–1. Ottelu sisälsi kolme erää, joista Kouvola voitti vain yhden. Palkituiksi pelaajiksi valittiin Kiteen Pallo -joukkueesta Lassi Vasarainen ja Janne Mäkelä.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 3.8.2026 klo 20:56, pääluokka Pesäpallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kiteen Pallo voitti Kouvolan Pallonlyöjät • Kiteen Pallo voitti Kouvolan Pallonlyöjät.
Kiteen Pallo voitti Kouvolan
Kiteen Pallo voitti Kouvolan Pallonlyöjät miesten Superpesiksessä. Ottelu päättyi 2–1 Kiteen hyväksi. Kouvola voitti vain yhden erän. Palkittuja pelaajia olivat Lassi Vasarainen ja Janne Mäkelä.
Kiteen Pallo voitti Kouvolan Pallonlyöjät miesten Superpesiksessä lukemin 2–1. Ottelu sisälsi kolme erää, joista Kouvola voitti vain yhden. Palkituiksi pelaajiksi valittiin Kiteen Pallo -joukkueesta Lassi Vasarainen ja Janne…
Kiteen Pallo voitti Kouvolan Pallonlyöjät miesten Superpesiksessä lukemin 2–1. Vimpelin Veto johtaa sarjaa, kun Sotkamon Jymy ja Kouvolan Pallonlyöjät seuraavat perässä. Seuraavat ottelut pelataan 4. Ja 5. elokuuta.
Vimpelin Veto varmisti miesten Superpesiksen runkosarjan voiton kaatamalla Manse PP:n 2–0. Ottelussa Perttu Ruuska ja Matias Rinta-aho loivat ratkaisevat juoksut, ja Vimpeli…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #VimpelinVeto, #Superpesis
Miesten Superpesiksessä Vimpelin Veto voitti Kouvolan Pallonlyöjät 2–0. Pattijoen Urheilijat hävisi Kiteen Pallolle kolmannessa erässä. Tulevat ottelut sisältävät useita mielenkiintoisia kohtaamisia.
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #VimpelinVeto, #KouvolanPallonlyöjät
Miesten Superpesiksessä alkaa jännittävä loppukiri runkosarjassa, jossa hopea on vielä jaossa. Vimpelin Veto näyttää voittavalta joukkueelta, mutta muut sijat ovat edelleen auki.…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #Superpesis, #VimpelinVeto
Miesten Superpesiksen otteluissa Joensuun Maila hävisi Hyvinkään Tahkolle 0–2. Imatran Pallo-Veikot voitti Alajärven Ankkurit 2–1k. Vimpelin Veto johtaa sarjaa, kun taas Alajärven…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #Superpesis, #VimpelinVeto
Kirittäret voitti Roihuttaret Superpesiksen ottelussa 1–0, katkaisten seitsemän ottelun tappioputken. Vaikka peli ei ollut täydellistä, voitto toi joukkueelle lisää itseluottamusta. Pelinjohtaja Jukka…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #Superpesis
Naisten Superpesiksen kärkijoukkueet Jussittaret ja Manse PP kohtasivat Seinäjoella. Jännittävässä ottelussa Jussittaret voitti lopulta lukemin 2–1k. Voitto tuli tiukkojen vaiheiden jälkeen.
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #Superpesis
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin ja ovat Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla enimmäkseen kohtalaisia. Muualla maan etelä- ja keskiosissa heinän siitepölyä on ilmassa pääasiassa vähän, mutta siitepölymäärät voivat ajoittain nousta kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä, ja muualla kukinta-alueella vähän. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat rannikkoalueilla nousta järviruo'on kukinnan myötä hetkittäin runsaiksi. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.