Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Veronpalautukset maksetaan yli kahdelle miljoonalle, ja S-Pankin verkkopankissa on häiriöitä. Yhdysvaltain presidentti Trump aloittaa neuvottelut Iranin kanssa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Seinäjoella tapahtui onnettomuus, jossa auto törmäsi alaikäiseen tyttöön. Tyttö ylitti risteystä liikennevalojen näyttäessä vihreää valoa, ja kuljettaja paikkasi paikalta. Kuljettaja on nyt ottanut yhteyttä poliisiin.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Seinäjoella tapahtui onnettomuus, jossa auto törmäsi alaikäiseen tyttöön. Tyttö ylitti risteystä liikennevalojen näyttäessä vihreää valoa, ja kuljettaja paikkasi paikalta. Kuljettaja on nyt ottanut yhteyttä poliisiin.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 3.8.2026 klo 14:28, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Ilkka-Pohjalainen, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kuljettaja ilmoittautui poliisille onnettomuudesta • Kuljettaja ilmoittautui Ruukintien onnettomuudessa • Autoilija ilmoittautui pyöräilijätörmäyksestä.
Kuljettaja ilmoittautui poliisille
Seinäjoella tapahtui onnettomuus, jossa auto osui alaikäiseen tyttöön. Tyttö ylitti tietä, kun liikennevalot näyttivät vihreää. Kuljettaja lähti paikalta, mutta on nyt ottanut yhteyttä poliisiin. Poliisi kiittää kaikkia asiasta tietoja antaneita.
Seinäjoella tapahtui onnettomuus, jossa auto törmäsi alaikäiseen tyttöön. Tyttö ylitti risteystä liikennevalojen näyttäessä vihreää valoa, ja kuljettaja paikkasi paikalta. Kuljettaja on nyt ottanut yhteyttä poliisiin.
Ruukintien liikenneonnettomuudessa osalistuneen kuljettaja on ottanut yhteyttä poliisiin. Onnettomuus tapahtui 23. heinäkuuta, kun alaikäinen tyttö törmäsi valkoiseen Volvo-katumaasturiin ylittäessään risteystä vihreällä valolla. Poliisi kiittää vihjeitä antaneita kansalaisia.
Seinäjoella autoilija, joka törmäsi alaikäiseen pyöräilijään, on ottanut yhteyttä poliisiin. Törmäys tapahtui risteyksessä, jossa tyttö ylitti tietä vihreiden valojen palaessa. Poliisi pyytää edelleen vihjeitä asiasta.
Seinäjoella tapahtuneessa liikenneonnettomuudessa alaikäisen pyöräilijän kanssa törmänneen Volvo-kuskin on nyt ilmoittautunut poliisille. Kuljettaja otti yhteyttä viranomaisiin sen jälkeen, kun poliisi oli pyytänyt tietoja asiasta. Poliisi kiittää vihjeitä antaneita.
Seinäjoella tapahtui onnettomuus, jossa auto törmäsi alaikäiseen pyöräilijään. Tyttö ylitti risteystä liikennevalojen näyttäessä vihreää valoa, kun valkoinen Volvo-merkkinen katumaasturi osui häneen. Poliisi…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Seinäjoki, #Onnettomuus
Pohjanmaan poliisi pyytää ilmoittautumaan autoilijaa, joka törmäsi alaikäiseen tyttöön Seinäjoella. Törmäys tapahtui torstaina Kivistön S-marketin kohdalla, kun tyttö ylitti tietä vihreän valon…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Seinäjoki, #Törmäys
Kotkassa tapahtui kilpaveneonnettomuus, jossa kuoli yksi mies. Poliisi on saanut videomateriaalia onnettomuudesta ja tutkii tapahtuman syitä. Onnettomuus tapahtui juuri ennen käännöstä, kun…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus, #Poliisi
Kilpaveneiden törmäys Kotkassa johti yhden miehen kuolemaan. Onnettomuus tapahtui lauantaina, kun toinen vene ajoi toisen yli rataveneilykilpailussa. Poliisi tutkii tapahtuman syitä, mutta…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Oulussa tapahtui perjantaina raideliikenneonnettomuus, jossa yksi henkilö kuoli junan alle. Onnettomuus vaikutti Intercity 28 -junaan, joka myöhästyi noin tunnin. Poliisi tutkii onnettomuuden…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Kaarinassa tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa henkilöauto suistui tieltä. Ajoneuvossa oli kaksi henkilöä, ja poliisi sai ilmoituksen onnettomuudesta perjantaiaamuna. Tutkinta ja raivaustyöt ovat…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin ja ovat Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla enimmäkseen kohtalaisia. Muualla maan etelä- ja keskiosissa heinän siitepölyä on ilmassa pääasiassa vähän, mutta siitepölymäärät voivat ajoittain nousta kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä, ja muualla kukinta-alueella vähän. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat rannikkoalueilla nousta järviruo'on kukinnan myötä hetkittäin runsaiksi. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.