Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Todd Blanche on nimitetty Yhdysvaltain oikeusministeriksi presidentti Donald Trumpin toimesta. Entisen presidentin Joe Bidenin syöpä on levinnyt luustoon,…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Attendo on hankkinut A-klinikka Oy:n, joka erikoistuu päihde- ja riippuvuushoitoon. Kilpailu- ja kuluttajavirasto on hyväksynyt yrityskaupan, ja A-klinikka jatkaa toimintaansa omalla nimellään. Attendo on Pohjoismaiden johtava hoivapalveluiden tarjoaja.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Attendo on hankkinut A-klinikka Oy:n, joka erikoistuu päihde- ja riippuvuushoitoon. Kilpailu- ja kuluttajavirasto on hyväksynyt yrityskaupan, ja A-klinikka jatkaa toimintaansa omalla nimellään. Attendo on Pohjoismaiden johtava hoivapalveluiden tarjoaja.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 3.8.2026 klo 13:04, pääluokka Talous.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Attendo osti A-klinikan • Attendo osti A-klinikan.
Attendo osti A-klinikan
Attendo on ostanut A-klinikka Oy:n. A-klinikka tarjoaa päihde- ja riippuvuushoitoa. Kilpailu- ja kuluttajavirasto on hyväksynyt kaupan. A-klinikka jatkaa toimintaansa omalla nimellään.
Attendo on hankkinut A-klinikka Oy:n, joka erikoistuu päihde- ja riippuvuushoitoon. Kilpailu- ja kuluttajavirasto on hyväksynyt yrityskaupan, ja A-klinikka jatkaa toimintaansa omalla nimellään. Attendo on Pohjoismaiden johtava hoivapalveluiden tarjoaja.
Attendo on hankkinut A-klinikka Oy:n, joka erikoistuu päihde- ja riippuvuushoitoon. Kilpailu- ja kuluttajavirasto on hyväksynyt kaupan, ja A-klinikka jatkaa toimintaansa omalla nimellään. Attendon toimitusjohtaja Virpi Holmqvist korostaa päihdepalveluiden…
Kilpailu- ja kuluttajavirasto on hyväksynyt Attendo Suomi Oy:n yrityskaupan, jossa se ostaa A-klinikka Oy:n. Kauppa on nyt virallisesti voimassa, ja A-klinikka jatkaa…
Talous • jaetut avainsanat: #Attendo, #Aklinikka
S-Pankin verkkopankkiin ja S-mobiiliin kirjautumisessa on havaittu ongelmia, jotka estävät monien asiakkaiden pääsyn palveluihin. Lisäksi tilien ja maksujen näyttämisessä on ollut hitautta.…
Talous
Verohallinto maksaa tänään veronpalautuksia noin 2,1 miljoonalle suomalaiselle. Palautusten yhteissumma on noin 1,1 miljardia euroa, ja tämä on vuoden suurin veronpalautuspäivä. Kaikki…
Talous
OPEC+ on päättänyt kasvattaa öljyntuotantoaan 188 000 tynnyrillä päivässä syyskuusta alkaen. Päätös tehtiin etäkokouksessa, ja se oli analyytikoiden odottama. Lähi-idän kriisi jatkaa…
Talous
Lauantain Loton kierroksella ei saavutettu täysosumia. Oikea rivi oli 1, 4, 9, 18, 21, 35 ja 39, ja lisänumerot 12 ja 6.…
Talous
Osuuspankissa on ilmennyt tekninen vika, joka estää osan asiakkaista saamasta palkkojaan ja eläkkeitään. Pankki on paikantanut ongelman ja korjaa sitä parhaillaan. Viivästyneet…
Talous
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.