Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Veronpalautukset maksetaan yli kahdelle miljoonalle, ja S-Pankin verkkopankissa on häiriöitä. Yhdysvaltain presidentti Trump aloittaa neuvottelut Iranin kanssa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Sastamalassa on pidätetty kaksi henkilöä epäiltyinä henkirikoksesta. Poliisi tutkii tapausta, joka tapahtui lauantaina asunnossa Sastamalan keskustassa. Esitutkinta jatkuu todistajien kuulemisilla ja teknisellä tutkinnalla.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Sastamalassa on pidätetty kaksi henkilöä epäiltyinä henkirikoksesta. Poliisi tutkii tapausta, joka tapahtui lauantaina asunnossa Sastamalan keskustassa. Esitutkinta jatkuu todistajien kuulemisilla ja teknisellä tutkinnalla.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 3.8.2026 klo 11:22, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Aamulehti, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kaksi pidätetty Sastamalassa • Poliisi pidätti kaksi henkilöä Sastamalassa • Kaksi henkilöä pidätetty Sastamalassa.
Kaksi pidätetty Sastamalassa
Sastamalassa on kaksi ihmistä pidätetty. Heitä epäillään henkirikoksesta, joka tapahtui lauantaina. Tapaus tapahtui asunnossa Sastamalan keskustassa. Poliisi jatkaa tutkintaa kuulemalla todistajia ja tekemällä teknistä tutkimusta.
Sastamalassa on pidätetty kaksi henkilöä epäiltyinä henkirikoksesta. Poliisi tutkii tapausta, joka tapahtui lauantaina asunnossa Sastamalan keskustassa. Esitutkinta jatkuu todistajien kuulemisilla ja teknisellä tutkinnalla.
Poliisi on pidättänyt kaksi henkilöä Sastamalassa tapahtuneeseen epäiltyyn henkirikokseen liittyen. Esitutkinta on käynnissä, ja poliisi selvittää pidätettyjen osuutta tapahtumiin. Henkirikos tapahtui lauantaina yksityisasunnossa.
Sastamalassa on tapahtunut henkirikos, ja poliisi on pidättänyt kaksi henkilöä tapaukseen liittyen. Tapahtuma sattui yksityisasunnossa lauantaina 1. elokuuta. Poliisi jatkaa esitutkintaa ja kuulee todistajia.
Sastamalassa tapahtui epäilty henkirikos, jota tutkitaan tappona. Poliisi on ottanut kiinni kaksi henkilöä, joiden osuutta selvitetään. Esitutkinta on alkuvaiheessa, eikä lisätietoja voida…
Rikos • jaetut avainsanat: #Sastamala, #Poliisi
Poliisi tutkii epäiltyä henkirikosta Sastamalassa. Tapauksen epäillään tapahtuneen elokuun alussa, ja poliisi on ottanut kaksi henkilöä kiinni. Esitutkinta on vielä alkuvaiheessa, joten…
Rikos • jaetut avainsanat: #Sastamala, #Poliisi
Loviisassa tapahtui torstaina laaja poliisioperaatio, kun mies ampui haulikolla skootteria yksityisasunnon pihassa. Ampuminen ei kohdistunut henkilöön, eikä kukaan loukkaantunut. Poliisi tavoitti miehen…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Sisä-Suomen poliisi tutkii Sastamalassa tapahtunutta epäiltyä henkirikosta, joka tapahtui yksityisasunnossa elokuun alussa. Kaksi henkilöä on pidätetty, ja poliisi jatkaa tutkintaa kuulusteluilla sekä…
Rikos • jaetut avainsanat: #Sastamala, #Henkirikos
Keski-ikäinen mies joutui pahoinpitelyn kohteeksi Vesannolla lauantain ja sunnuntain välisenä yönä. Poliisi pyytää havaintoja tapahtumasta, joka tapahtui pankkiautomaatin edustalla. Epäiltynä on noin…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Ilomantsissa Marjovaaran haja-asutusalueella auto sai osumaa luodista perjantai-iltapäivällä. Alueen asukas kuuli useita laukauksia, ja yksi luoti osui pihalla olleeseen autoon. Poliisi tutkii…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin ja ovat Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla enimmäkseen kohtalaisia. Muualla maan etelä- ja keskiosissa heinän siitepölyä on ilmassa pääasiassa vähän, mutta siitepölymäärät voivat ajoittain nousta kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä, ja muualla kukinta-alueella vähän. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat rannikkoalueilla nousta järviruo'on kukinnan myötä hetkittäin runsaiksi. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.