Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Veronpalautukset maksetaan yli kahdelle miljoonalle, ja S-Pankin verkkopankissa on häiriöitä. Yhdysvaltain presidentti Trump aloittaa neuvottelut Iranin kanssa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Nurmijärvellä koulun pihalla tapahtui puukotus, jossa 15-vuotias nuori puukotti 19-vuotiasta miestä. Poliisi otti epäillyn kiinni ja tutkii tapausta tapon yrityksenä. Väkivallanteossa käytetty teräase on poliisin hallussa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Nurmijärvellä koulun pihalla tapahtui puukotus, jossa 15-vuotias nuori puukotti 19-vuotiasta miestä. Poliisi otti epäillyn kiinni ja tutkii tapausta tapon yrityksenä. Väkivallanteossa käytetty teräase on poliisin hallussa.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 3.8.2026 klo 10:15, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Helsingin Sanomat, MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Nuori puukotti toista Nurmijärvellä • 15-vuotias puukotti 19-vuotiasta koulun pihalla • Alaikäinen puukotti nuorta Klaukkalassa.
Nuori puukotti toista nuorta
Nurmijärvellä koulun pihalla tapahtui puukotus. 15-vuotias nuori puukotti 19-vuotiasta miestä teräaseella. Poliisi otti epäillyn kiinni samana iltana. Poliisi tutkii tapausta tapon yrityksenä. Teräase on poliisin hallussa.
Nurmijärvellä koulun pihalla tapahtui puukotus, jossa 15-vuotias nuori puukotti 19-vuotiasta miestä. Poliisi otti epäillyn kiinni ja tutkii tapausta tapon yrityksenä. Väkivallanteossa käytetty teräase on poliisin hallussa.
Poliisi tutkii Nurmijärvellä tapahtunutta puukotusta tapon yrityksenä. 15-vuotias epäilty puukotti 19-vuotiasta Klaukkalan koulun pihalla sunnuntai-iltana. Poliisi otti epäillyn kiinni samana iltana ja teräase on poliisin hallussa.
Klaukkalassa tapahtui puukotus, jossa 15-vuotias nuori puukotti 19-vuotiasta koulun pihalla. Poliisi otti epäillyn kiinni samana iltana ja tutkii tapausta tapon yrityksenä. Väkivallanteossa käytetty teräase on poliisin hallussa.
Nurmijärven Klaukkalassa tapahtui viikonloppuna puukotus, jossa 15-vuotias nuori epäillään puukottaneen 19-vuotiasta. Poliisi sai hälytyksen sunnuntai-iltana ja otti epäillyn kiinni samana iltana. Tapahtumaa tutkitaan tapon yrityksenä.
Alaikäinen poika puukotti 19-vuotiasta miestä Klaukkalan koulun pihalla sunnuntai-iltana. Poliisi on ottanut kiinni yhden epäillyn ja tutkii tapausta tapon yrityksenä. Uhri loukkaantui,…
Rikos • jaetut avainsanat: #Klaukkala, #Puukotus
Sastamalassa tapahtui epäilty henkirikos, jota tutkitaan tappona. Poliisi on ottanut kiinni kaksi henkilöä, joiden osuutta selvitetään. Esitutkinta on alkuvaiheessa, eikä lisätietoja voida…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Loviisassa tapahtui torstaina laaja poliisioperaatio, kun mies ampui haulikolla skootteria yksityisasunnon pihassa. Ampuminen ei kohdistunut henkilöön, eikä kukaan loukkaantunut. Poliisi tavoitti miehen…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Keski-ikäinen mies joutui pahoinpitelyn kohteeksi Vesannolla lauantain ja sunnuntain välisenä yönä. Poliisi pyytää havaintoja tapahtumasta, joka tapahtui pankkiautomaatin edustalla. Epäiltynä on noin…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Ilomantsissa Marjovaaran haja-asutusalueella auto sai osumaa luodista perjantai-iltapäivällä. Alueen asukas kuuli useita laukauksia, ja yksi luoti osui pihalla olleeseen autoon. Poliisi tutkii…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Raahen Kummatin kaupunginosassa on kevään ja kesän aikana puhkaistu renkaat noin 30 pysäköidystä autosta. Poliisi selvitti tapauksen ja tavoitti epäillyn, joka myönsi…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin ja ovat Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla enimmäkseen kohtalaisia. Muualla maan etelä- ja keskiosissa heinän siitepölyä on ilmassa pääasiassa vähän, mutta siitepölymäärät voivat ajoittain nousta kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä, ja muualla kukinta-alueella vähän. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat rannikkoalueilla nousta järviruo'on kukinnan myötä hetkittäin runsaiksi. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.