Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Poliisi jatkaa etsintöjä kadonneesta Katjasta, kun taas Tunturi hakeutuu konkurssiin. Venäjän hyökkäys Kiovaan herättää huolta. Poliisi jatkaa etsintöjä…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
AC Oulu voitti Tampereen Ilveksen 1–0 ja katkaisi viiden ottelun tappioputkensa. Voitto toi joukkueelle tärkeät pisteet sarjataulukossa. Maalin teki 20-vuotias hyökkääjä Abdoulaye Kone.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
AC Oulu voitti Tampereen Ilveksen 1–0 ja katkaisi viiden ottelun tappioputkensa. Voitto toi joukkueelle tärkeät pisteet sarjataulukossa. Maalin teki 20-vuotias hyökkääjä Abdoulaye Kone.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 2.8.2026 klo 20:40, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Kaleva, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa AC Oulu katkaisi tappioputkensa voitolla • AC Oulu voitti Ilveksen 1-0 • Miesten liigassa nähtiin tiukkoja otteluita.
AC Oulu voitti Ilveksen
AC Oulu voitti Tampereen Ilveksen 1–0. Tämä voitto katkaisi Oulun viiden ottelun tappioputken. Maalin teki 20-vuotias Abdoulaye Kone. Voitto on tärkeä Oululle sarjataulukossa.
AC Oulu voitti Tampereen Ilveksen 1–0 ja katkaisi viiden ottelun tappioputkensa. Voitto toi joukkueelle tärkeät pisteet sarjataulukossa. Maalin teki 20-vuotias hyökkääjä Abdoulaye Kone.
AC Oulu palasi voittojen tielle Veikkausliigassa kaatamalla Ilveksen 1-0. Voitto oli tärkeä, sillä Oulu oli aiemmin kärsinyt viidestä peräkkäisestä voitottomasta ottelusta. Maalin teki Abdoulaye Kone toisen puoliajan alussa.
Miesten liigassa pelattiin kaksi ottelua, joissa VPS hävisi Interille 0–1 ja AC Oulu voitti Ilveksen 1–0. VPS:n ja Interin ottelussa Eeli Kiiskilä teki ainoan maalin. AC Oulun voiton…
Miesten liigassa VPS hävisi Interille 0–1 ja AC Oulu voitti Ilveksen 1–0. Seuraavat ottelut pelataan elokuussa, jolloin SJK kohtaa HJK:n ja muut joukkueet. Liigan ottelut jatkuvat tiiviinä aikatauluna.
Inter sai tärkeät kolme pistettä jalkapallon liigassa, vaikka joukkueen peliesitys oli heikko. Onnekas maali ratkaisi ottelun, mutta joukkueen suoritus ei ollut odotusten…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Inter
Kuopion Palloseura voitti Gnistanin jalkapallon Veikkausliigan kärkikamppailussa 0–1. Ottelu oli jännittävä, vaikka maaleja nähtiin vain yksi. KuPSin puolustaja Saku Savolainen teki voittomaalin…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Veikkausliiga
Veikkausliigassa pelattiin lauantaina kolme ottelua ilman yllätyksiä. Gnistan hävisi kotonaan KuPSille 0–1, TPS voitti IFK Mariehamnin 3–0 ja FC Lahti kaatoi FF…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Veikkausliiga
Kuopion Palloseura on päättänyt lepuuttaa kapteeninsa Petteri Pennasen ja maalivahti Johannes Kreidlin Gnistania vastaan pelattavassa ottelussa. Tämä päätös liittyy KuPSin valmistautumiseen Eurooppa-liigan…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Veikkausliiga
IFK Mariehamnin kausi Veikkausliigassa on ollut vaikea, ja joukkue on vielä ilman avausvoittoa. Viime viikonlopun tasapeli AC Oulua vastaan herätti kuitenkin toivoa…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Veikkausliiga, #ACOulu
AC Oulu on aloittanut kauden vahvasti ja kerännyt 18 pistettä yhdeksästä ottelusta. Analyysi herättää kysymyksiä siitä, pitäisikö otsikkoa päivittää kauden edetessä. Kausi…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #ACOulu, #Veikkausliiga
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 05.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölyä on rannikkoalueilla enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.